Geweldig, snel en klantvriendelijk!

Wij zijn al 3 jaar vaste klant. De mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en komen met een eerlijk advies.

prima bedrijf met vakmensen en vriendelijk

prima bedrijf met vakmensen en vriendelijk

Goede en snelle service

Snel en vakkundig gehandeld door de monteur!

Duidelijke afspraken gemaakt,en ook na gekomen. Als er wat is belt Dave even,heel netjes. Bedankt weer

Prima en snel geholpen. Eerlijke prijs voor een goede kwaliteit

Na snelle en korte controle een prima advies over de uit te voeren reparatie. Er wordt goed meegedacht over alternatieve goedkopere onderdelen. Alles weer naar tevredenheid afgehandeld voor een prima prijs.

Op tijd. Duidelijke communicatie.

Uitstekende service en de prijs is zeer goed in vergelijking met concurrerende autobedrijven

Ik had wat kleine probleempjes met de verlichting van mijn aanhanger. Ik kon vrij direct een afspraak maken. Ik kreeg gratis een leenauto mee. Alles is weer hersteld en netjes gemaakt! Meteen mijn auto even door de wasstraat gereden en ik kan er weer tegenaan!!

Eerlijk en betrouwbaar advies

Laat ik beginnen te vertellen dat wij totaal geen verstand hebben van auto's en dat wij tot nu toe altijd bij de merkdealer geslaagd zijn. Op zoek naar een occasion met weinig kilometers en maximaal 2 jaar oud kwamen we via internet bij het voor ons onbekende autobedrijf De Beijer terecht. Via e-mail een paar vragen gesteld en deze werden zeer snel beantwoord. Daarop een bezoek gebracht. De heer Bas de Beijer nam alle tijd om uitleg te geven. Ook het verschil tussen een andere mooie occasion en de auto waar wij interesse in hadden werd uitgelegd. Met name waarom de een beter geschikt was voor ons als de ander. Geen enkel gevoel van opdringerigheid. De heer de Beijer gaf ons een vertrouwd gevoel en nam onze "angst" om niet bij een dealer te kopen weg. Over een totaal prijs - nieuwe auto minus inruil - kun je lang discussiëren. Het belangrijkste is dat beide partijen er een goed gevoel bij hebben. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe auto en kunnen het bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

prima service voor een nette prijs.

bestelwagen gehuurd. prima bevallen. goede auto die fijn reed. bedankt.

Nette bus en goede service

Op het laatste moment een grote bus gehuurd, netjes schoon en kon hem ook al iets eerder meekrijgen, war mij een hoop gedoe scheelde! Aanrader dus!

Praktisch en snel

Had een kapotte accu. En ook nog een bijzonder type. Maar snel geregeld door de mannen en dezelfde dag nog geplaatst. Super service!!!

Goede snelle service

Erg tevreden!

Goede uitleg over onze gekochte auto.

Super service

Prima service met een glimlach

Busje gehuurd voor verhuizing; eenvoudige reservering en alles klopte. Goede instructie van begin tot retour brengmogelijkheden

We werden vakkundig en vriendelijk geholpen.

In de showroom konden we in alle rust kijken. We hadden interesse in een van de auto's. We mochten er gelijk een proefrit mee maken. Toen we daarvan terug kwamen, bespraken we de inruilprijs van onze eigen auto. Er werd een mooie prijs geboden. Een week later konden we de auto ophalen. Alles wat we hadden afgesproken was gedaan en de auto zag er keurig uit. We kregen een uitgebreide uitleg van de mogelijkheden van de auto. We zijn tot nu toe zeer tevreden met de auto.

Afspraken nagekomen

goede ervaringen met Autobedrijf de Beijer

het werk was een fluitje van een cent,goede Monteurs en vriendelijk top mannen.

Zeer prettige mensen

Zeer prettige mensen en afspraak is afspraak. Zeer kundig en prettig in omgang

klantvriendelijk - nette communicatie - vakbekwaam

klantvriendelijk - nette communicatie - vakbekwaam

Blij met de service van dit bedrijf.

Heb het volledige vertrouwen in dit bedrijf, technische problemen die er zijn (‘t blijft techniek), worden serieus opgepakt en netjes opgelost. Super blij met de auto en met autobedrijf De Beijer.

Gewoon goed

Ik ben goed geholpen en de service was goed

Altijd helpen ze goed en bieden extra service

Jammer dat ik dit bedrijf niet eerder heb gevonden. Raadt het iedereen van harte aan. Normaal ben ik niet zo van recensies schrijven maar ben heel enthousiast! Betrouwbare gasten en altijd extra service

Goede en eerlijke service.

Auto moest nagekeken worden omdat hij niet starte. Is naar gekeken en tot opheden is het opgelost.

Professioneel en betrouwbaar

Mijn ervaring met autobedrijf de Beijer is zeer positief. Vriendelijke medewerkers en goede service.

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.