Top, goede service, eerlijk advies bij onderhoud.

Prettig.

Snel en goede service!

Ze denken met jou mee over de keuze van 2 auto’s. Daardoor heb ik een leuke Fiat 500 gekocht.

Vriendelijk correct en lekkere cappuccino

Zou er direct weer zaken doen

Je wordt er heel goed geholpen en geadviseerd. Ik heb mijn auto daar gekocht en kan het iedereen aanraden. En ga er zeker zelf ook weer naartoe.

Goede service en klantgerichte medewerkers

Nemen de tijd voor je om uit te leggen wat er mankeert aan je auto. Het is vooraf duidelijk wat de kosten zijn. Bij ophalen was mijn auto niet alleen gewassen, maar ook binnen volledig gezogen.

ik werd direct op een prettige manier geholpen .

ik kwam onverwachts langs omdat ik een vreemd geluid hoorde. Ik werd direct geholpen en de benodigde onderdelen werden direct besteld, waardoor de auto 2 uur later al klaar was... heel fijn dat het zo snel en correct afgehandeld werd.

Snel en vakkundig geholpen.

Auto stond netjes op tijd klaar.

goede service

Prettig ontvangen en deskundig geholpen

ik ben zeer tevreden over autobedrijf De Beijer

ik ben al 17 jaar een tevreden klant van jullie.

vriendelijk en goede service

goed en deskundig geholpen

prima service

x

Probleemloos

SNEL GEREGLD, PRIMA SERVICE, NETTE AUTO

Met 1 telefoontje geregeld. Snel geholpen tijdens het ophalen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette auto

Bij autobedrijf De Beijer een auto gekocht. Dit ging in een prettige sfeer en ook hebben ze eind check bij afloop van de garantie periode. Bij deze eind check hebben ze ook de navigatie weer optimaal bijgewerkt voor gebruik. Top !

Snelle service, ter plekke opgelost binnen half uur

Snelle service, ter plekke opgelost binnen half uur

Correct

Vooraf inschatting kosten, plezierige mondelinge informatie, snel ingepland en vervangen onderdelen bewaard. Prima !

Afspraken nagekomen!

Supergoed

Goed en vriendelijk

Prima service goede uitleg en vriendelijk te woord zeker een aanrader wij hadden een 9 persoons bus en gaan dit zeker vaker doen !!

top service

Goed en snel alles geregeld

Goed maar kleine verbeter punt

Der was een prijs afgesproken via het internet maar kreeg op het laatste moment een email dat er nog een 15 euro bij kwam en daar heb ik verders niks meer over gehoord maar die is wel van de borg ingehouden zonder verder overleg

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Vanaf het moment dat we een proefrit met de aangeboden auto gemaakt hadden, is er op een prettige manier alle tijd en aandacht aan ons gegeven.

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.