zeer goed en vriendelijk geholpen

reparatie - onderhoud - APK naar tevredenheid uitgevoerd

klantvriendelijk

klantvriendelijk

Uitstekend verhuurbedrijf

Al vaker een bestelauto/bus gehuurd fijn en beleefd personeel.kan de firma bij een ieder aanbevelen.

Top en snel geregeld

Voor het huren van een bus om een kleine verhuizing te doen, waren we binnen een half uur al op weg met een prima bus. Na gebruik was de afrekening van de borgsom binnen een dag ook geregeld. Top geregeld dus !!!

Prima Ervaring!

Goede Service! Nemen uitgebreid de tijd voor je. Kortom voor herhaling vatbaar.

Ben zeer tevreden.

Ben tot nu toe heel goed behandelt dus zeer tevreden.

Klantvriendelijk en top service!

We stonden met ons gezin (6 personen) met pech! Na een file van 2,5 uur, ook nog pech! Onderweg naar ons vakantie adres gestrand! Beijer heeft ons aan een huurbus geholpen! Ze hebben alle moeite gedaan en ons een fijne bus bezorgd! Klantvriendelijk en top service! We bedanken Beijer voor het meedenken en jullie hebben onze familievakantie tot een groot succes gemaakt! Bedankt voor jullie hulp!

Vriendelijk, correct, goede communicatie een erg plezierig bedrijf.

Klantvriendelijk en komt ook alle afspraken netjes na, mooi bedrijf heeft veel te bieden.

Kan alleen maar positief zijn. Biedt waar voor z’n geld (ook een realistische inruilprijs). Komt afspraken netjes na, doet niet moeilijk over details. Heb hierdoor ook volledig vertrouwen in de service van dit autobedrijf. Aanrader !

Prijsbewuste garage met zeer vriendelijk vakkundig personeel.

Ik kan er met alle klachten terecht en word er altijd vakkundig te woord gestaan. Alle klachten worden vakkundig en prijsbewust verholpen .

Uiterst vriendelijk en bekwaam personeel.

Storing opgelost die 2 andere garages niet konden vinden en zeer goede service.,

Snel en goed geregeld.

Goede service en snel geregeld.

Prima goede kontakten

Prettig

Prima, top

Nette bus, goede afspraken en afhandeling. Prettige prijs.

Super!!!!

Een zeer correcte en klantgerichte organisatie! De prijsopgave komt overeen met wat er uiteindelijk afgerekend moet worden, dus geen verassingen achteraf! Als leenauto kreeg ik een zeer netten Nissan Leaf mee!

Zeer vriendelijk geholpen

Zeer goed geholpen, uitermate vriendelijk personeel.

Super goed

De auto word thuis netjes opgehaald en weer netjes thuis gebracht

Nette service!!

Ruime keuze, nette service & vriendelijk!

netjes ontvangen en goede service

Reservering en afhandeling zoals het hoort netjes en vlot

Prima service en gedegen werk

Prima service, betrouwbaar en gedegen werk.

va A tot Z goed georganiseerd

Afspraak maken , tijdige afweking van APK, kopje koffie, leestafel, alles prima. Enige minpuntje : de Beijer adverteert met tarief zonder vermelding van incl. of excl. BTW. Dit is verboden !! Moet altijd vermeld worden.

Goede service, klantvriendelijk

Uitstekende professionele vakmanschap

Je voelt je thuis bij de beijer. Ze zijn gastvrij en werken zeer klantvriendelijk en houden xich aan de afspraken. Prima

een heel prettig garage

Een heel goede garage

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.