Prima en dichtbij

Persoonlijk en vriendelijk

Fijn familiebedrijf met uitstekende service

Al jaren kom ik bij dit autobedrijf, niet alleen voor de autobeurt maar ook voor tanken, wassen en huren van 9p busjes. Altijd top hier! Bas en zijn team zijn echt een aanrader. Altijd vriendelijk en als er iets is meteen een belletje!

eerlijk en snel

top

Prima, wat moet ik aan toe voegen

Toppie

Zoals gewoonlijk weer een prima, deskundige service verleend.

Top-service

Als de nood hoog is wordt je direct geholpen, top gewoon.

Goeie service en klant vriendelijk.

Nette afhandeling

Hele positieve ervaring

In de werkplaats ben ik prettig ontvangen. De auto kon snel gebracht worden voor onderhoud. Zonder problemen kreeg ik een leenauto mee. Over de voortgang van het onderhoud werd ik goed geïnformeerd. De prijs was conform afspraak.

Men let goed op en heeft mij keurig geholpen

Ik kwam voor de APK keuring van de Camper en het bleek dat de distributieriem en de remblokken aan vervanging toe waren. Men heeft mij daar over ingelicht en de kosten besproken. Dat allemaal in onderling overleg. Ik had niet het idee dat men mij wat wilde verkopen. Het onderhoud was echt noodzakelijk. Men was ook zeer vriendelijk en klantvriendelijk. Echt een fijn adres.

zeer duidelijk. je wordt gebeld met de ontdekte vervangingen e.d. en weer gebeld als je de auto weer

vriendelijke, klantgerichte ontvangst/telefoongesprekken. je weet waar je aan toe bent.

Snelle service

Worden altijd netjes geholpen en top service

Zeer goed maar wel wat prijzig. Maar ben zeer tevreden.

Heel klantvriendelijk

Prima en prettig

Na de grote beurt reed de auto weer prima en comfortabel. Extra kosten werden aangegeven en er werd gebeld wanneer er iets aan de hand was. Prima service bij reserveren, auto afleveren en ophalen

Vriendelijke en goede service.

We zijn snel geholpen met de vraag naar een andere auto. Goede uitleg en goede service.

Goede Service!! Duidelijk en eerlijk.

👍

Hele goede service

Zeer klantgericht en denken echt met je mee!

Naar mij eerste keer bij het bedrijf te zijn geweest voldeed deze naar mijn idee goed, Kl beurt en keuring gedaan

Goed gevoel

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Alle tijd voor een proefrit en komt afspraken na .

ik vind het een top bedrijf

Vriendelijk en behulpzaam personeel.Jewordt geinformeerd wat de reparatie ongeveer gaat kosten ed,en je kunt er altijd terecht.

Professioneel en klantvriendelijk

Wij elke keer weer gastvrij ontvangen en betrokken bij de te verrichte reparaties

Communicatie gericht op repareren.

De auto is prima gerepareerd! Wat wel opvallend was, was dat de kleine beurt in het onderhoudsboekje niet werd gezien, ook niet na mijn aanwijzing, en een beurt werd geadviseerd terwijl dat niet nodig was. Ook had ik ineens een nummerplaat houder van “de Beijer” kwam ik na twee dagen achter en was mijn eigen houder weg. Daar had ik niet om gevraagd..

Een goede garage, je wordt prettig geholpen,

Het was voor ons een garage die we niet kende, maar werden op een correcte manier geholpen. We komen zeker terug!

helemaal tevreden

Ik ben tevreden over de onderhoudsbeurt aan mijn auto en stond zelfs heel verbaast dat mijn auto was schoongemaakt. Fijne service. Ik ben helemaal tevreden op de manier waarop ik te woord ben gestaan. Een volgende afspraak zal zeker weer bij de Beijer plaats vinden.

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.