zorgzaam en nauwkeurig

De check, zes maanden na aankoop van mijn occasion, was zeer zorgvuldig en to the point.

Helemaal top!

Altijd snelle reparatie. Vriendelijk, deskundig en oprecht.

Prima volgens afspraak

Zie mijn cijfer 10

taxi chauffeurs geweldig, maar hun planner ZEER onvriendelijk

Afgelopen weken gebruik gemaakt van De Beijer voor ziekenvervoer. De chauffeurs zijn vriendelijk en welwillend. Maar de planner is een onvriendelijke man, waarbij hij het laat lijken alsof je alleen maar lastig bent. Heeft zelfs mijn moeder afgekat. Als hij niet wordt ontslagen dan komen we nooit meer bij de Beijer terug. Inmiddels email gehad van De Beijer dat de planner op zijn gedrag is aangesproken en dat dit nooit meer mag gebeuren. Verder het verzoek gekregen van De Beijer om mijn beoordeling te wijzigen of aan te passen. Dat lijkt mij ongepast, omdat de klant een volledig beeld moet krijgen van een bedrijf, en daar vallen de negatieve beoordelingen ook onder.

Alles tiptop geregeld.

Winterbanden, sneeuwketting en een volle tank. De auto was helemaal klaar voor de wintersport. We hadden de 9-persoons Mercedes bus en dat alleen al maakte de reis gezellig. Automaat maakte het ook makkelijk. Door omstandigheden kwamen we niet uit met de 2000 vrije kilometers maar voor de extra gereden kilometers werd een zeer redelijk bedrag gevraagd. Kortom, prima ervaring die voor herhaling vatbaar is!

Wij zijn zeer tevreden met de geleende transporter!!!!

Top, communicatie, vriendelijkheid, aandacht en vakmanschap

Zie je niet meet vak, open communicatie, vakmanschap en vriendelijkheid!

Zeer goede dienstverlening

Bellen netjes vooraf op over de werkzaamheden en de kosten. En de auto krijg ik helemaal van binnen en buiten gepoetst terug. Een fijne garage!

Snelle en goede service voor een correcte prijs

Controle en vervanging van de koppeling.

Goed zoals altijd

Makkelijk maken ve afspraak via de website. Werd bevestigt via de mail en een belletje. Ik werd tijdens de beurt gebeld met dingen die men tegenkwam. Er werd netjes overlegd en ik werd geadviseerd. Auto stond daarna weer keurig schoon klaar en de rekening was iets lager dan verwacht. Auto rijdt top, thanks Dave!

Superklasse!!

Zeer snelle service en zeer compleet

Netjes, prima en vriendelijke service.service

goede service zoals altijd

x

Goede uitvoering servicebeurt

Mijn auto werd thuis opgehaald en meegenomen voor een servicebeurt en werd aansluitend weer netjes thuis neer gezet. Prima service .

Prima,

Per telefoon leg ik het probleem uit en wacht op de afgesproken reaktie. Dezelfde dag hoor ik dr oplossing, het bedrag ongeveer en maak een afspraak. Prima !

Adequaat, snel, betrouwbaar, kosten in verhouding met geleverde service & kwaliteit

kundig snel kosten-kwaliteit in verhouding klantvriendelijk

Heel tevreden!

Autobedrijf Beijer bevelen wij zeker aan, heel klantvriendelijk en servicegericht!

Ik kreeg een eerlijk en goed advies

Ik heb een eerlijk en goed advies gekregen. Er werd met mij meegedacht. De communicatie was helder en snel. Er wordt voldoende aandacht gegeven aan welke stappen gezet worden.

Goede snelle service!

De reparatie was binnen 1 dag klaar en een goede vervangende auto was geregeld. Duidelijke uitleg over de aard van de reparatie en verdere toelichting.

Professionele dienstverlening en uitstekende service

Mijn auto is naar tevredenheid gerepareerd!

prima auto, geen klachten

Geen probleem, zo wil je het toch

Snel en goed geholpen

De reparatie werd snel en alwaar uitgevoerd.

Redelijk

Ik waardeer het enorm dat jullie een leenauto ter beschikking stellen. Echter, er wordt gerookt in die auto en dat wordt verhuld met een " lekker luchtje " ... Die combinatie is echt heel smerig. Ik werd echt misselijk van die lucht onder het rijden. Ook vind ik het fantastisch dat jullie mijn auto na afloop van de onderhoudsbeurt door de wasstraat halen, maar er blijft een hardnekkige waslaag op de voorruit over die bij gebruik van de ruitenwissers een enorme waas en vieze strepen op de voorruit achterlaat. Die moet ik er met spiritus azijn weer afhalen. Voor de rest erg tevreden met jullie! Succes, Groet, Hans van de Kreeke 06-28562420

prima en vertrouwd

snel en vriendelijk geholpen

vriendelijk geholpen

vriendelijk geholpen en er werd met ons overlegd over de reparatie en de kosten! dat waarderen wij enorm.

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.