Prettige sfeer en goede service

Via mijn zus bij dit autobedrijf terecht gekomen voor een APK keuring van mijn auto. Goed geholpen door de medewerker Dave vooraf via de telefoon en ook live bij het afleveren van de auto. Dus zeker een aanrader. Elly Gerichhausen

Zeer goed bedrijf

Heb hier al meerdere malen een bus gehuurd voor vakantie en alles was top geregeld . Ze komen netjes hun afspraken na en het is er ook makkelijk binnenkomen voelde me meteen op me gemak . Ga er zeker weer vaker huren . Gr

snel probleem verholpen

Gewoon goed zonder toneelstuk.

Zeer tevreden ik ben op een zeer persoonlijke manier geholpen. Men is duidelijk en oprecht en daar hou ik van.

kwaliteit degelijk en flexibel

wij kunnen altijd terecht met onze bussen voor onderhoud en of winterbanden. ze zijn flexibel ingesteld door op zaterdag ook te werken zodat wij doordeweeks gewoon door kunnen rijden omdat wij de bussen niet kunnen missen.

goede en snelle service, prima bedrijf!

Verschillende kleine reparaties moesten worden uitgevoerd, teven shet uitvoeren van een rote beurt en een APK-keuring. Van te voren aangegeven wat er minimaal moest worden uitgevoerd, De monteur is vervolgens alles gaan nakijken en heeft daarna eerst telefonisch contact opgenomen om de geraamde kosten door te geven en het tijdstip waarop hij verwachtte dat alles gereed zou zijn. Tegen het einde van de dag nogmaals een telefoontje van zijn kant om te melden hoe het ervoor stond en dat er nog wat bespaard was op de inkoop van de onderdelen. Dat is nog eens service! Helaas was niet alles in 1 dag te regelen en (natuurlijk) kon ik probleemloos de leenauto nog een dagje gebruiken. De volgende dag was alles weer prima en naar volle tevredenheid afgehandeld.

Alert en plezierig

Goed opgelet wat er moest gebeuren.

Prima uitvoering en contact i.v.m. ingrijpende reparatie

Positief

Uitstekende service, goede prijs kwaliteit verhouding

Een maand na aankoop bleek er iets mis te zijn met de remmen, dit is direct opgelost. Na een half jaar nog een check gehad voordat de garantie verliep. Zeer tevreden over de service!

Fijne service

Goede service en duidelijke informatie. Tijdig geholpen en tijdig geïnformeerd.

Behulpzaam en super snel!

Behulpzaam, vriendelijke en super Snel. Top service.

Goede en snelle service, duidelijke informatie

Mijn auto werd dezelfde ochtend nog winterklaar gemaakt. De haal- en brengservice werkt heel goed. Tussentijds overleg wat er moest gebeuren. Prima verlopen.

Altijd prima!

Erg tevreden over het complete pakket!

Goed werk, snel klaar Prima prijs kwaliteit verhouding

Positieve ervaring : grote beurt, banden wissel. en APK. Prijs zeer redelijk

Top bedrijf

Altijd vriendelijk en goede service

Flexibel en uitstekende service!

Bandenwissel snel en tot in de puntjes verzorgd.

prima en persoonlijk geholpen

goed werk !

Prima service, goede communicatie en vriendelijk personeel!

Ik ben weer ontzettend fijn geholpen. Afspraak eerst nog per mail ontvangen. Vriendelijke mensen. Auto was weer mooi schoon bij het ophalen.

Super service

Autobedrijf met zeer fijne service

bandenwissel snel en goed gedaan

bandenwissel snel en goed gedaan

Auto gekocht

Prettig gesprek, goede service. Betrouwbaar. Ik zal het bedrijf zeker aanraden

Zoals altijd prima geregeld

Zoals altijd is met tevredenheid onderhoud, APK en bandenwissel verzorgd. Dank jullie wel.

perfect!

Echt hele goede service. fijn contact, duidelijk, zeer vriendelijk en eerlijk; aanrader!

Zeer prettige, correcte afhandeling.

orima

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.