Topbedrijf

Toppers daar

supergoede service en advies

op alle punten echt goed geholpen; open overleg over de apk-punten en uitstekend advies met betrekking tot een inlaatprobleem van de dieselmotor. auto gewassen en schoongemaakt!! helemaal top!

snel en kundig

goede en snelle communicatie. oplossing snel gefixed

Prima service. Houdt zich aan afspraken.

Persoonlijke service en aandacht. Prima prijs en werkafleveringverhouding. Fijn dat auto na beurt gewassen was en gestofzuigd was. Prettig dat ook via mail wordt gecommuniceerd.

Zeer goede service!

Ik had een lekke band op zaterdagochtend. Uitmuntend en snel geholpen en nog een leenauto ook mee gekregen. Alle lof voor garage Beyer!

Goed,geen klachten

Alles oke ,auto red als een trein.

Alles liep volgens protocol

Er werd vooraf opgebeld over de mankementen, bijbehorende kosten en de tijd van reparatie. Als extra service is de auto van binnen en buiten schoon gemaakt 👍

goede ervaring

Vriendelijk in omgang,duidelijk in uitleg en nakomen van afspraken wat ons vertrouwen heeft gegeven hier een auto te kopen.

Wat je verwacht gebeurt

Prima garage, en normale prijzen

Goede en snelle service

Goede en snelle service

zoals gewend, snel en goed

top service en goed advies

Keurig netjes volgens afspraak geholpen!

De kosten voor reparatie zijn vooraf ingeschat en dit kwam precies overeen met de uiteindelijke factuur. Netjes te woord gestaan!

Goede communicatie

Prima afstemming tussendoor met de mensen van planning.

Zeer meedenkend en flexibel taxibedrijf.

Vriendelijke mensen en uiterst goede dienstverlening.

Goede en menselijke dienstverlening

Wij laten onze dementerende moeder graag vervoeren met de rolstoeltaxi's van De Beijer. Correcte en dienstbare chauffeurs die betrokken overkomen.

Korrekt, aankomst telefonisch, goede services

De aankomsttijden die zijn over het algemeen goed en de telefonisch aankomst, je krijgt de tijd om je jas aan te trekken. De chauffeur helpt goed ze weten wat ze moeten doen en vooral bij electrische rolstoel. Ze zijn correct en zien er keurig uit. Het telefonisch kontakt is goed je wordt correcte woord gestaan de klant vriendelijkheid is uitstekend.

Prima service en vriendelijke mensen!

Sinds enige tijd maken wij wekelijks gebruik van de taxi van De Beijer. De communicatie werkt prima, afspraken worden altijd nagekomen en ze zijn erg flexible, prima bedrijf!

Goede en snelle service en fijn contact

Voor ons bedrijf hadden we op vrij korte termijn een personenbus met chauffeur nodig. Ik heb contact opgenomen met Auto- en Taxibedrijf De Beijer omdat we daar in het verleden al vaker mee hebben gewerkt en altijd tot grote tevredenheid. Ondanks dat wij nu maar twee dagen van tevoren ons verzoek hebben ingediend, heeft Auto- en Taxebedrijf De Beijer ons goed kunnen helpen. De chauffeur was ook uiterst vriendelijk en dienstverlenend.

Boven verwachting en meer dan tevreden.

Goedendag Bas de Beijer, Via deze weg willen mijn vrouw en ik jou en je broer nog even bedanken voor de plezierige omgang tijdens de aankoop van onze huidige Mazda CX3. Vanaf het eerste telefonische contact, kennismaking tot en met de afhandeling van de koop en aflevering zijn wij daar zeer tevreden over. De tijd die je voor ons hebt genomen, niet alleen formeel maar ook informeel, tot en met de afhandeling van de afgesproken zaken zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd. De visie van jullie familiebedrijf is helder en betrouwbaar anders is een 50 jarig jubileum ook niet mogelijk en dit heeft ons bij jullie gebracht. Uiteraard zijn jullie een commercieel bedrijf maar in vergelijk met de puur zakelijke toon die wij steeds hebben ervaren in de Mazda showrooms heeft de sfeer en omgang in jullie familiebedrijf ons aangesproken Wij wensen jullie voor de toekomst alle succes met het autobedrijf en wie weet tot een volgende aankoop. Met vriendelijke groet, Koos en Marja Bonnema Leeuwarden 28 september 2019

Goede service, hulpvaardig, auto stond weer netjes en schoon klaar.

Fijn dat de auto ook van buiten en van binnen opgefrist was na een beurt.

Prima en goed contact

Eerlijk en goede service

Goed geïnformeerd over de reparatie en de kosten. Ook andere alternatieven besproken en alle open en duidelijkheid.

Heel snel geholpen

Vrij snel geholpen. SUPER.

Uitstekend geholpen

Afspraak conform de toezegging correct uitgevoerd!!

Goede service, eerlijke prijs

TOP

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.