Mijn auto snel gerepareerd voor een redelijke prijs én helemaal schoongemaakt teruggekregen. Wat kun je nog meer wensen!

Top geregeld

De afspraken welke zijn gemaakt staan duidelijk op papier en worden nageleefd.

8,5

Prima service.

Snelle en goede service.

We kwamen met een lekke band, inmiddels voorzien van een propje, en we konden de auto gelijk laten staan. Deze band dezelfde dag nog vervangen. Top!

Tevreden

Wij zijn tevreden

Zeer ontvreden

Halve afspraken, onvriendelijke mensen, niet mee te praten. Bij verhuur staat brandstof eerste 100 km vrij. Maar je moet gewoon betalen vanaf de 1e km. En ze laten je staan en lopen gewoon weg! Heel onbeschofd geholpen.

correct en snel

makkelijk een afspraak te maken via de site en op de dag van het onderhoud ging alles voorspoedig en helder. duidelijk overleg over de zaken die gedaan moesten worden.

Hele goede service, service zoals je maar weinig tegen komt in de huidige wereld.

Voor het eerst een auto gekocht bij de Beijer, en de volgende koop ik er zeker weer. Wat een service. Relaxt geholpen met veel aandacht. Ben met een prachtige polo weg gereden, maar het voelde als of ik een Rolls had gekocht. Dank je wel Bas voor je super ervaring en service. Veel succes met de bouw van je prachtige nieuwe locatie. Groet Walter

Na grote beurt rijdt mijn auto weer als nieuw

Goede en snelle service

Zoals hierboven vermeld

Snelle en goede service. Vriendelijk

Aan de prijs.

Correcte afhandeling en een goede personenbus .

Bedankt en tot de volgende keer, Groetjes, Jos Janssens

Snelle en zorgvuldige afhandeling van mijn probleem met de auto

Door vriendelijke en deskundige medewerkers en tegen schappelijke kosten is de auto gerepareerd. Ik maak in de toekomst graag weer gebruik van de garage als ik weer problemen met de auto heb.

afspraak is afspraak m.a.w. prijs is de prijs.

Duidelijk wat er gedaan is aan de auto

Fijne en deskundige service!

Prettige omgang. Duidelijke informatie en overleg over komende kosten.

Zeer klant vriendelijke betaalbare service.

Ga niet voor tanken en reparatie naar een andere garage.

Super goed

Super snel, Goede service & Vriendelijk personeel!

Prettig en gemakkelijk

Duidelijk wat er moet gebeuren, bellen op tijd om te overleggen. Luisteren en daarna makkelijk datgene doen wat is afgesproken. Geen verassingen en op tijd klaar.

Vriendelijk en vakkundig normale prijs voor onderhoud

Uitstekend geholpen.

Ben zeer tevreden alles volgens afspraak verlopen ben gebeld dat de banden slecht waren dus ook dat opgelost.

Mijn remmen vakkundig en op tijd gerepareerd.

Je kunt goede afspraken maken die ook nagekomen worden, dus het gaat altijd goed bij mij.

goed contact, en uitleg

Gede uitleg over probleem. En in overleg goed geholpen.

Goede communicatie en afstemming.

Zie boven

Klantvriendelijk en ervaren personeel

Klantvriendelijk en kundige medewerkers

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.