uitstekend

x

9 persoonsbus gehuur Mooie prijs afgesproken Ophalen en terugbrengen uitstekend geregeld. Borg binnen 2 dagen terug..

Duidelijk en eerlijk advies; snelle en vakkundige herstelling.

Zoals gebruikelijk bij De Beijer is de service en de kwaliteit uitstekend.

Controle,s en reparatie goed uitgevoerd

Werd voor en na de reparatie naar huis gebracht en weer opgehaald.

Een perfect bedrijf voor aanschaf 2e hands auto

Een mooie VW tiguan gekocht met 6mnd Bovag garantie Na 1 mnd bleek dat het olie verbruik erg hoog was. Dit was door de vorige eigenaar niet verteld en dit kon de garage absoluut ook niet weten. Dit probleem is door de garage op een perfecte manier opgelost. Voor de dagen van reparatie ook een gratis huur auto meegekregen. Dus een garage waar service op een erg hoog niveau staat. Ook een compliment aan de monteurs voor hun kennis en duidelijk uitleg.

top

nette service, wordt goed te woord gestaan, fijne tekst en uitleg in nazorg

Prima autobedrijf met service en aandacht

Wat doen Bas en Sander de Beijer dat goed! Goede inruil, de nieuw gekochte auto helemaal tip top afgeleverd, uitgebreide toelichting en uitleg over de auto. Om het helemaal compleet te maken kregen we ook nog een paar aardige attenties (bos bloemen en een autowaskaart). Klantvriendelijk en informeel. TOP!

Goede garage

Duidelijke afspraken goed en netjes geholpen goede monteurs

Klantvriendelijk, afspraak is afspraak en een goede prijs kwaliteits verhouding

Reparaties worden goed uitgevoerd. er is altijd overleg over onverwachte gebreken, zodat je niet zomaar voor hoge kosten komt te staan.

Duidelijk en eerlijk

Mijn auto bleek een hoop verborgen gebreken te hebben. Dat was een flinke tegenvaller. Hoewel ik al wist dat het een kostbare reparatie zou gaan worden voelde ik me erg goed geholpen. Er werd vooraf goed onderzoek verricht en ik werd uitvoerig te woord gestaan over de bevindingen. Na het uitvoeren van de reparatie opnieuw duidelijke uitleg gehad over wat er is gedaan, en kreeg ook foto’s te zien van wat er allemaal mis was met de auto.

Klantvriendelijk en professioneel.

Uitstekend alternatief voor merkdealer met de zelfde service en kwaliteit voor een redelijke prijs`

Uitstekend alternatief voor merkdealers met dezelfde service en kwaliteit. Je betaalt hier alleen redelijke tarieven tov de soms belachelijke tarieven, die merkdealers rekenen. Aanrader dus.

Ben goed geholpen, er werd mee gedacht over de uitvoering.

Heel vriendelijk

Wordt goed ontvangen en zijn vriendelijk heel goede garage kom zeker terug voor onderhoud

Een afspraak is snel gemaakt, de service is fantastisch (bv leenauto en gewassen auto mee). De prijs is prima, adviezen zijn prettig en ik heb nooit problemen met de auto.

Goed advies en een passend aanbod

Ik heb een topauto gekocht

Goede en snelle service

Auto Apk laten keuren. Vriendelijk personeel en snelle service

Vriendelijk enfin geholpen

Goede gesprekken gevoerd met Bas de Beijer Goed onderhandeld en het eens geworden over prijs. Auto is goed afgeleverd tegen de afgesproken condities. Bij de aflevering een mooie bos bloemen. Bedankt

Vooraf geïnformeerd over kosten.

Prima service!

Er wordt met je meegedacht en je krijgt altijd goede service en dienstverlening tegen een nette prijs. Je weet ‘gewoon’ waar je aan toe bent en daarom ben ik blij met de Beijer.

Prettig, behulpzaam en duidelijk!

Prettig, behulpzaam en duidelijk!

Snel en goed geholpen voor de juiste prijs.

Na een snelle diagnose ben ik goed geholpen met een defecte kachelradiateur. Bij de dealer had ik een offerte die 2x zo hoog was. Verder was de communicatie duidelijk en eerlijk.

Goede service, komen afspraken na.

Auto voor onderhoud thuis ophalen en terugbrengen geen probleem. Prettige persoonlijk contact. Tevreden over geleverde werkzaamheden.

Zeer tevreden over de geleverde werkzaamheden.

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die volgens mij als zeer correct kunnen worden omschreven!!!

Prima service en betrouwbaar bedrijf

Gewoon goed zoals het hoort en wat je tegenwoordig helaas niet vaak meer tegenkomt. De moeite waard dus om je auto daar te laten servicen.

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.