Effectief en vriendelijk

Winterbanden laten aanbrengen.. Precies op het afgesproken tijdstip. En nog plezierig in het contact ook!

prima geholpen

ben al vaker geholpen met kleine dingen ,wat dan gelijk word gedaan. nu een kleine onderhoudsbeurt, netjes op de hoogte gehouden en eind van de dag kon ik de auto weer ophalen. top

APK laten doen, zeer netjes geholpen door vriendelijke mensen. Kom hier zeker terug.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk deskundig en professioneel geholpen

Vriendelijk deskundig en professioneel geholpen

Vriendelijk, deskundig & vlot geholpen

Vriendelijk, deskundig & vlot geholpen

Vriendelijk, vlot & deskundig geholpen

Goed tevreden

Het is een fijne garage aardige mensen. Je wordt er netjes behandeld als er iets is bellen ze je

heel goed!

vlot & vriendelijk geholpen

heel goed!

vlot & vriendelijk geholpen

Vriendelijk, spontaan & netjes geholpen

Vriendelijk, spontaan & netjes geholpen

Ruim voldiende

Alles gegaan volgens afspraak en nog een carwash gehad tot slot, prima!

in een woord geweldig

Bij het 1e prettig gesprek al een erg goed gevoel. auto gekocht voor een eerlijke prijs incl. 6 mnd. garantie Hele historie van de auto aanwezig Ben een trotse bezitter van een fraaie VW Tiguan

prettig contact en deskundige aanpak en advies

zie boven

Goede service en vriendelijke behandeling

Komen afspraken na goed advies en kan wachten op kleine beurt. Bij grote beurt en apk is er altijd een leen auto beschikbaar.

Er wordt meegedacht over onderhoud en reparatie. Vooraf goede gedetailleerde indicatie van reparatiekosten. Prima geholpen!

Professioneel en klantvriendelijk

Professioneel en klantvriendelijk personeel! Mijn auto weer helemaal winter klaar gemaakt! Geen onverwachte kosten en een gratis leenauto!

Op een uiterst plezierige, klantvriendelijke wijze geholpen bij de inruil van mijn. auto.

Op een uiterst plezierige, klantvriendelijke wijze geholpen met de inruil van mijn auto.

Altijd duidelijk en goed werk

Zij doen wat ze zeggen en altijd duidelijk in wat gedaan moet worden en wat het zal kosten.

Prettig

Vriendelijk, deskundig en betrouwbaar

Vriendelijk, duidelijk en tealistisch

Erg fijne uitleg en duidelijkheid voorafgaand aan de keuring en beurt van de auto en de te verwachten kosten. De opties werden met mij goed en duidelijk doorgenomen en pas na akkoord werd gestart met de werkzaamheden. Erg persoonlijk en prettig geholpen!!

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.