goed contact, goede service.

Vriendelijk en behulpzaam.

Geweldig geholpen.

Ben uitstekend geholpen na m'n telefoontje kwam Bas m'n auto thuis ophalen en de andere dag weer klaar geweldig.

Goed geholpen moest nog terug ivm rammel kon gelijk komen

De Beijer biedt een goede service en komt afspraken na. Is flexibel en denkt met de klant mee. Verdee prima communicatie door de werkplaats.

Duidelijk en behulpzaam.

Ik heb geen problemen ondervonden tijdens mijn APK. Ik werd netjes uitgelegd wat de kosten worden en wat mijn opties zijn. De onderdelen die werden gebruikt zijn ook van kwaliteit.

Als altijd, alles prima geregeld en gedaan! Top

Dave en zijn mensen zijn geweldig. Vriendelijk en leveren goed werk. Ik ben erg tevreden. Ik vertrouw op ze!

Geweldige service Aardig personeel.

Auto startte niet. Gebeld. Auto werd opgehaald. Nieuwe accu. Rijdt weer als een zonnetje.

Heel correct

Snel en vriendelijk

Ik voel me zorgvuldig en serieus behandeld.

Ik stel het overleg en de uitleg voor de uitvoering van een kostbare operatie zeer op prijs. Ik ben een volstrekte leek en moet dus vertrouwen op de adviezen die ik van de deskundigen van De Beijer krijg en dat doe ik. Als dat misbruikt zou worden, voel ik dat niet als onnozel van mij maar als een smet op De Beijer!

Zeer kundig advies en vriendelijk geholpen!

Er werd goed naar onze vraag geluisterd en er werd prima advies gegeven over welke auto voor ons geschikt zou zijn. Geen opdringerigheid! Daarnaast zeer vriendelijk personeel.

Klantenservice in kwadraat

Mijn uitlaat was afgebroken. En ondanks alle drukte in de garage werd ik direct geholpen; meteen werd mijn auto op de brug gezet...... De uitlaat werd direct besteld. En een paar uur later zat de nieuwe er al onder! Wat een service!!

Goede service en personeel, houden zich aan hun afspraak.

Heb hele goede ervaringen met de Beijer zowel wat huren als kopen betreft.

Een eerlijk en betrouwbaar en een goede service en de klant is koning.

De monteurs zijn echte vakmensen en zeer klantvriendelijk .

Prima werk door vakkundig en vriendelijk personeel.

De uurloon verhoging van € 12.oo vind ik wel wat veel. Maar ik blijf wel klant bij De Beijer. (Dit vind ik persoonlijk.)

Erg tevreden!

Goede en vriendelijke service!

Fijne garage , goede monteurs Reparatie word goed uitgelegd

Goed geholpen en prettige contact

Hartelijk en behulpzaam, in overleg met de klant

Een kleinschalig bedrijf wat oog heeft voor de klant. Hartelijkheid en behulpzaam. In overleg gebeuren de dingen aan de auto. Op naar de toekomst met bouwplannen.

Prima service en mooie auto

Ik heb een busje gehuurd voor 1 avond. Moest wel even wachten totdat de verhuurder tijd had. Bus was prima, maar gaf wel aan dat er onderhoud nodig was.

Uitmuntende service

Netjes en verzorgd gewerkt. Chauffeur thuisgebracht en opgehaald. Auto werd gewassen en van binnen helemaal schoongemaakt zonder te vragen.

Makkelijk en flexibele opstelling

Zelfs voor alleen een APK goede service. Geen gepush, flexibel om het even tussendoor te doen en snel klaar. Prima bedrijf.

Snelle APK en alles voor een redelijke prijs.

Jarenlange goede ervaring.

Kundig soepel en snel

Flexibel en snel, denken mee en hulpvaardig. Ook voor kleine probleempjes hebben ze tijd voor je. Werkplaats kunnen we aanbevelen.

Goede en duidelijk service. Fijn dat we de auto nog laat in de avond konden weg brengen

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.