Aardige mensen klantvriendelijk

Zeer goed vakkundige mensen

Ik koen snel terecht. Contact en afstemming verliep goed.

Nvt

Fijn geholpen!

Mijn APK verliep bijna en dit garagebedrijf heeft de moeite genomen om hem nog te keuren terwijl ze het druk hadden waar andere garages die ook vol zaten mij vertelden er geen tijd voor te hebben.

Geweldig leuke en goede ervaring gehad

Wij hebben voor mijn vrouw een VW Beetle Cabrio gekocht bij Bas. Met Bas hebben we keurig afspraken gemaakt en op een leuke manier zaken kunnen doen. De ontspannen en prettige manier hebben wij ervaren als super goed. Met een Grote glimlach de showroom uitgereden.

Een goede. Service en heel vriendelijk

goede service

zeer positief en netjes geinformeerd omtrend keuring auto

Goede service, fijn en gemakkelijk

Een fijne garage, alles kan. Altijd een betrouwbaar advies.

Zeer deskundig en vriendelijk bedrijf!

Mijn oude auto zo lang en goed onderhouden! Vol vertrouwen met nieuwe aankoop.

Snel en vakkundig mijn versleten stabilisator stangen vervangen

Vriendelijke en service gerichte mensen. Bij apk/onderhoud wordt je eerst netjes geïnformeerd zodra kosten worden gemaakt.

uitstekend geholpen en prima busjes gehuurd!

Wij hadden 3 busjes gehuurd en werden uitstekend geholpen en geïnstrueerd. Prima en snelle afhandeling !!

uitstekende service

Klantgerichte benadering

goed en deskundig geholpen

kan alleen maar zeggen ga zo door

Hij rijdt weer perfect, is lekker schoon, ik ben tevreden.

Prettig contact en verstand van elektrisch rijden

Bas van autobedrijf De Beijer heeft ons duidelijke uitleg met voors en tegens van elektrisch rijden uitgelegd. Vriendelijk in het contact. Zeker aan te raden als autobedrijf.

Goede service!

Netjes op de hoogte gehouden van de kosten en als er wat gedaan moet worden wordt er eerst over gebeld. Kortom, top service.

Netjes, realistisch, aardig

Altijd een gaatje ergens tussen, nette prognose, binnen budget blijven en de auto is schoon afgeleverd in goede tijd.

Ik ben zeer tevreden over de laatste apk en jaarlijkse beurt die op vrijdag 27 mei heeft plaatsgevonden en is uitgevoerd.

Hardnekkig ontluisterend

1. Ik heb bij de afgelopen paar beurten opgemerkt en teruggemeld dat de interval voor de volgende beurt op 15.000 km was gezet. Dat moest 20.000 zijn. Dat heb ik twee of drie keer gemeld en er zou de volgende keer "rekening mee gehouden worden". En nu gebeurt het weer. Op het onderhoudsbriefje binnenkant deur staat weer 110.000 km terwijl dat 115.000 moet zijn. (beurt bij 94.816 km) 2. Ik werd tijdens de beurt gebeld dat de onderhoudsbeurt 537 euro zou gaan kosten. Ik vond dat ongeloofwaardig veel en heb wat onderzoek gedaan. Precies dezelfde beurt kost elders 312,94....incl.BTW. Ik heb de werkplaats chef gevraagd hoe dit kan. Nog geen antwoord ontvangen. Hartelijke groet, Hans van de Kreeke

Vriendelijk, eerlijk en transparant!

Heel fijn geholpen en eerlijk over de te verwachten kosten van de reparatie.

goede communicatie en service

Heldere communicatie voorafgaand aan de keuring, en toen er een beurt nodig bleek was alles snel en netjes geregeld. En een vervangende auto en gewassen auto bij retour.

Heel klantvriendelijk

Goede bekwame vriendelijke lui

Was goed prettig geholpen.

Super. Netjes een prijs indicatie van te voren en super netjes afgeleverd.

Verbindingsweg 2 B

6674 DL Herveld

488 49 15 03

Over Mobiliteitscentrum De Beijer

Al 55 jaar is Mobiliteitscentrum De Beijer een begrip in De Betuwe. Alles voor jouw auto! Werkplaats voor reparatie, APK en onderhoud, Carwashcentrum, Occasions en verhuur van Personenbusjes en Vrachtbusjes in alle maten.