Prima geholpen en goede prijs!

Prima geholpen en goede prijs, zowel voor de inruil als de aanschafprijs

Prima service en vriendelijke behandeling van iedereen bij Broere,ben tevreden. Auto was goed afgeleverd.

Prettig

Je wordt goed ontvangen ,en we hebben een plezierig gesprek gehad.

Het eerlijke verhaal, authentieke verkoper

Prettige ontvangst, geen koude drukte, een eerlijk verhaal en afspraak is afspraak. Fijn bedrijf.

Zeer prettig

Goede sfeer ,prettig ontvangst na een proefrit tot aankoop overgegaan. En ook dat verliep in een goede sfeer.

Vriendelijke verkoper en een goede service

We zijn vriendelijk en goed geholpen, waardoor wij een Citroën C3 Aircross hebben gekocht. Je merkt echt dat het nog een familie bedrijf is, waar de klant nog als koning behandeld wordt.

Geweldig ontvangst

Leuke vriendelijke verkoper ! Komt zijn afspraken na .

prima autobedrijf met uitstekende service

Meerdere auto's hier gekocht en ook het onderhoud gebeurt hier. Geen minpunten te bedenken. alles gebeurt volgens afspraak en er wordt duidelijk gecommuniceerd.

UItstekend

Betrouwbaar, vriendelijk, vakbekwaam.

Zeer prettig geholpen, vriendelijk en nemen alle tijd

Bij vragen goede antwoorden en behulpzaam Zelfs op hemelvaartsdag heeft de aflevering van de aankoop doorgang gekregen, Wilco stond voor ons klaar.

Vriendelijke ontvangst kon eerst even op mijn gemak rondkijken. Toen ik een keuze had gemaakt zei de verkoper dat ik de auto eventueel gelijk kon meenemen top idee geen gedoe met even in de agenda kijken wanneer je de auto kan ophalen. Fijne verkoper Wilco Broere, geen gladde praatjes en strak in het pak gewoon een leuke vriendelijke jongen met humor. Ze nemen als je de auto komt ophalen ook nog ruim de tijd. Mijn auto stond onder een hoes en werd "onthuld" wat ik heel leuk vond je voelt je dan toch speciaal en geen nummer. Ik ben 3 weken na de aankoop gebeld door Wilco Broere met de vraag of de auto bevalt en of en nog op/aanmerkingen zijn. Top bedrijf en complimenten voor Wilco Broere.

Heel fijn en plezierig geholpen

Prima geholpen ,goede service

Heel erg prettig geholpen bij de aanschaf van een occasion

Fijn geholpen iedereen is betrokken

Netjes en vriendelijk met zeker een ruime keuze uit nette auto's

Goed geholpen, vriendelijk met een vertrouwde naam

Klasse bedrijf.

Goede menselijke behandeling en uitstekende service door personeel en verkoper de heer G. Molenaar..

prima service en fijne mensen die je goed helpen

de mensen van de garage helpen je altijd respectvol en met veel kennis, wat in loop der jaren een goede vertrouwensband heeft opgeleverd, ook als je met een accuut probleem komt wordt je direct en adequaat geholpen, groet dirk

Levering volgens afspraak

Nette prijs.kwaliteit verhouding Heb nog geen enkele ervaring met service of garantie…vraag me dat ook niet meer aangezien ik goed in staat ben om ast niet goed gaat dit luiden duidelijk te laten horen

Klantvriendelijk

Erg fijn geholpen en goede uitleg gehad o er alles

top

goede service

Kwaliteit en goede service staan hier hoog in het vaandel

Wij hebben hier in 10 jaar al 5 auto's gekocht. Stuk voor stuk in uitstekende staat. Al 10 jaar een prima service ondervonden en vriendelijk personeel mogen meemaken.

Met heel veel kundigheid en vriendelijkheid geadviseerd en geholpen. We zijn enorm gelukkig met onze aankoop en komen zeker in de toekomst weer terug.

Vriendelijk en gastvrij bedrijf

Luisteren goed naar de auto verlangens bij het maken van een keuze. Nooit de ervaring gehad dat we in verkoop praatje zijn beland. Perfecte toko.

Geweldig geholpen

Je woord netjes ontvangen tot dat je de auto heb gekocht en daarna ook zelfs top ga zo door.

Hier is de klant Koning

Keurig nette zaak en aandacht voor de klant. Totaal niet uit op een simpele verkoop maar eerlijke aandacht voor de klant. Men doet echt alles om een eventuele aankoop tot een feest te maken. Een ruime keus aan betrouwbare auto’s. Uiteindelijk een fijne keus kunnen maken en heb vertrouwen dat mocht er ooit iets zijn ik net zo netjes geholpen word. Wereld zaak!

Lekdijk 73

2921AC Krimpen aan de ijssel

Over Autobedrijf Broere | Citroën | Peugeot | Carver | SPOTiCAR | Eurorepar Car Service

Autobedrijf Broere: ruim 70 jaar kwaliteit & betrokkenheid Of u nu op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte auto, een serviceafspraak wenst, of gewoon even bij wilt praten, Autobedrijf Broere staat voor u klaar. Ons familiebedrijf is sinds de jaren 50 uitgegroeid tot een moderne mobiliteitspartner. Wij zijn het officiële adres voor Citroën, Peugeot, Carver, Eurorepar Car Service en SPOTiCAR-occasions. Nét als in de tijd van de eerste Citroën 2CV’s, denken wij nog elke dag met onze klanten mee. Wij geloven in een transparante werkwijze Zes dagen per week bent u van harte welkom in onze grote showroom aan de Lekdijk in Krimpen aan den IJssel. Dat we niets te verbergen hebben, voelt u direct bij binnenkomst. In een open sfeer ontdekt u de mooiste selectie modellen van Citroën, Peugeot en Carver. Ook bent u vrij om het ruime aanbod met SPOTiCAR-occasions van allerlei merken op uw gemak te bekijken. Efficiënte werkplaats voor alle merken Onderhoud, reparaties, APK en schadeherstel horen vanzelfsprekend bij de diensten van Autobedrijf Broere. Om u veilig op weg te helpen, zijn onze monteurs op de hoogte van de laatste technieken. Verder geven zij u over allerlei autozaken zoals laadoplossingen, navigatie en accessoires graag meteen advies. En in geval van autopech bieden onze pechhulp-partners 24/7 de hulp die nodig is. Onze autowasstraat en tankstation maken het aanbod compleet. Kennismaken met Autobedrijf Broere Autobedrijf Broere bestaat uit een hecht team dat snel en plezierig schakelt. Bent u benieuwd waarom particuliere en zakelijke relaties uit Krimpen aan den IJssel en omgeving zich bij ons thuis voelen? Kom dan gerust eens langs om samen een kop koffie te drinken.