Klantvriendelijk

Snelle en goede service

Andere auto gekocht , vriendelijk geholpen geen opdringerigheid, goede prijs oude auto, nieuwe auto keurig afgeleverd met leuke attentie en na ongeveer 6 weken een belletje of de auto bevalt of dat er problemen zijn. Nooit eerder bij deze dealer geweest maar ik heb er een heel goed gevoel bij.

Prettig en goed

Tot nu toe contact gehad met dhr. Gerard Molenaar, wat zakelijk en prettig is verlopen. Betr. servise en onderhoud hebben we nog geen ervaring.

Goede ontvangst, goed geholpen, prima ervaring

Heel,goed goede uitleg waar ook tijd voor genomen wordt aardigen verkopers en heel belang rijk je weet gewoon gelijk ook waar je met de prijs aan toe bent Zonder bijkomende kosten Heel blij met mijn auto top.!

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Zomaar binnen komen vallen en direct en vriendelijk geholpen. Spontane proefrit geen enkel probleem. Een paar dagen later teruggegaan voor een langere proefrit en daarna direct de koop gesloten. Op mijn eigen verzoek is de aflevering ipv na 14 dagen al na een week gedaan. Soepele opstelling.

in een woord GOED

vriendelijk behulpzaam en niet opdringerig, als dit ook bij de service is ben ik van de partij vooe de komende jaren

Service en klantvriendelijk

Staan direct voor je klaar en indien nodig handelen direct zonder vel over been te halen.

Werden erg goed geholpen Lekkere koffie

Vriendelijk, geduldig en professioneel geholpen.

Ik was op zoek naar een auto met een hoge instap. Die hebben vrienden voor mij bij BROERE. gevonden. Ik kon de volgende dag al komen voor een proefrit. Er werd mij veel uitgelegd ovde de auto. De inruilwaarde die ik voor mijn Citroën kreeg, was een zeer mooi bedrag. Na 10 dagen kon ik de auto ( Renault Twingo) ophalen. Ik mocht de auto " onthullen". Dat was leuk! Ik ben zeer tevreden over BROERE.

Blij met mijn gekochte auto

Fijn geholpen. Zeer deskundige verkoper. Had mijn vorige auto daar ook gekocht. Dus nu weer terug gegaan en opnieuw een auto gekocht.

Vriendelijk en duidelijk

Ben goed ontvangen, duidelijke afspraken en mooie prijs kwaliteit verhouding.

Een vriendelijke en duidelijke behandeling.

Een vriendelijke en deskundige uitleg en goede service bij de aankoop.

Hele fijne garage en top advies.

Wordt altijd heel fijn geholpen. Geven goed en deskundig advies. Zijn heel klantvriendelijk.

Prima ervaring

Mooie C1 gezien en gekocht. Er zaten wat deukjes in deze zijn netjes hersteld. In de verkoop was ook afgesproken bougies te vervangen en auto te leveren met halfvolle tank brandstof. Dit was beiden helaas niet gebeurd. Naar aanleiding hiervan is er contact geweest en is dit alsnog keurig opgelost!

Klantgericht werken

Aandacht voor en luisteren naar de klant.

Prettig, vriendelijk en no-nonsense

Voor ons een nieuwe garage, waar ze toevallig de occasion hadden waar ik al enige tijd mijn oog op had laten vallen. Ondanks dat men het duidelijk druk had kregen we ruim aandacht, werd er meegedacht en zelfs geregeld dat de Peugeot nog voor mijn verjaardag werd geleverd. Blij met mijn peugeot, maar ook met de heldere en fijne afspraken.

Goede service en klantgericht

Goede ervaring met de aankoop van mijn auto

Super garage

Super aankoop van een nieuwe C3 Fijne begeleiding, super meedenken en aanpassing aan wensen/mogelijkheden.

Fijn geholpen prima auto gekocht erg tevreden

Gastvrij, persoonlijk en goede service

Ontvangst perfect, afspraak in goed overleg en als persoon en klant behandeld worden. Zeer goed

Goede, eerlijke, vlotte behandeling.

Toen ik kwam informeren naar een nieuwe elektrische Citroën, werden niet alleen de positieve aspecten naar voren gebracht, maar ook de mindere. De inruilwaarde van mijn oude auto, viel iets tegen in vergelijking met de inruilwaarde die ik bij de ANWB verkregen had, maar dat kwam omdat de levertijd van minstens 6 maanden verwacht werd en iedere maand later werd de inruilwaarde van mijn oude auto natuurlijk minder; logisch. Drie maanden later bleek de nieuwe auto er echter al te zijn en daarop werd de inruilwaarde van mijn oude auto zonder morren met 500 euro verhoogd. Anderhalve week na levering stuurde ik op zondag een mailtje met een vraag over een (irritant) wederkerend pop-upscherm op de TomTom en maandagochtend werd ik al teruggebeld. De vraag kon niet direct beantwoord worden, maar in de loop van de ochtend kreeg ik een volkomen bevredigende telefonische handleiding om het probleem op te lossen. PS Als ex-wiskundedocent deel ik een 10 (5 sterren) zéér zelden uit, vandaar het hoogst mogelijk voor normale mensen; 4 1/2 ster.

Zoals altijd top!

Klantvriendelijk. Top service. Al jaren en jaren.

Vriendelijk, behulpzaam, informatief, mooie en goede kwaliteit auto

Probeer en ervaar het zelf.

Lekdijk 73

2921AC Krimpen aan de ijssel

Over Autobedrijf Broere | Citroën | Peugeot | Carver | SPOTiCAR | Eurorepar Car Service

Autobedrijf Broere: ruim 70 jaar kwaliteit & betrokkenheid Of u nu op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte auto, een serviceafspraak wenst, of gewoon even bij wilt praten, Autobedrijf Broere staat voor u klaar. Ons familiebedrijf is sinds de jaren 50 uitgegroeid tot een moderne mobiliteitspartner. Wij zijn het officiële adres voor Citroën, Peugeot, Carver, Eurorepar Car Service en SPOTiCAR-occasions. Nét als in de tijd van de eerste Citroën 2CV’s, denken wij nog elke dag met onze klanten mee. Wij geloven in een transparante werkwijze Zes dagen per week bent u van harte welkom in onze grote showroom aan de Lekdijk in Krimpen aan den IJssel. Dat we niets te verbergen hebben, voelt u direct bij binnenkomst. In een open sfeer ontdekt u de mooiste selectie modellen van Citroën, Peugeot en Carver. Ook bent u vrij om het ruime aanbod met SPOTiCAR-occasions van allerlei merken op uw gemak te bekijken. Efficiënte werkplaats voor alle merken Onderhoud, reparaties, APK en schadeherstel horen vanzelfsprekend bij de diensten van Autobedrijf Broere. Om u veilig op weg te helpen, zijn onze monteurs op de hoogte van de laatste technieken. Verder geven zij u over allerlei autozaken zoals laadoplossingen, navigatie en accessoires graag meteen advies. En in geval van autopech bieden onze pechhulp-partners 24/7 de hulp die nodig is. Onze autowasstraat en tankstation maken het aanbod compleet. Kennismaken met Autobedrijf Broere Autobedrijf Broere bestaat uit een hecht team dat snel en plezierig schakelt. Bent u benieuwd waarom particuliere en zakelijke relaties uit Krimpen aan den IJssel en omgeving zich bij ons thuis voelen? Kom dan gerust eens langs om samen een kop koffie te drinken.