Geweldig. Persoonlijk, goede service

Al ruim 25 jaar zeer goede ervaring met Piet Broere. Vriendelijk, behulpzaam betrouwbaar. Heel fijn

zeer goed

goede service en eerlijk over de auto

Prima merk en bedrijf.

Goed, fijn en vriendelijk geholpen. Ook als je komt voor een beurt, altijd netjes.

Fantastische bedrijf

Betrouwbaar bedrijf, klant vriendelijk, service gericht met professionele medewerkers die hun vak tot in de puntjes beheersen en altijd voor je klaarstaan, niets is hen te veel.

Op een zeer prettige en zonder opdringen geholpen

Vriendelijk en goede service

Goed geholpen met de Keuze, en inruilen van de auto

Snelle en deskundige begeleiding bij de koop

Voornaamste reden is mijn 50 jarige ervaring met de service van garage Broere

Zeer mooie auto gekocht met goed onderhoud

Goed onderhandeld en mooie DS3 auto gekocht, waar ik heel erg blij om! Service is erg goed en je wordt goed geholpen. Gaat zo door!

Zeer mooie auto gekocht met goed onderhoud

Zeer mooie auto gekocht met goed onderhoud.

Zeer mooie auto gekocht met goed onderhoud.

Deze garage kent als geen ander hun klanten

positief

betrouwbaar, dienstverlenend, oprecht klantvriendelijk

Vriendelijk, duidelijk en komen de afspraken na.

Mooie Peugeot 308sw aangeschaft. Erg blij. Verkoop gesprek was plezierig en duidelijk. Geen 'gedoe' :-)

Tot nu toe prima

Sinds kort eigenaar van een Citroën DE, bevalt ons tot nu toe prima, rijdt gerieflijk en lekker.

Gewoon geholpen zoals dat hoort !

Inruil en aankoop ging gewoon heel soepeltjes. Gewoon heel prettig.

Super blij met de service en auto.

Erg prettig autobedrijf waar service hoog in het vaandel staat.

Fijn bedrijf, heerlijke auto

Van proefrit tot aflevering, helemaal perfect. En een heerlijk lokaal kaasje als cadeau bij de aflevering. Weer eens wat anders dan een bosje bloemen!

goed gevoel, duidelijkheid.

meedenken en vriendelijkheid.

Heel goed.

Professionele service en goede ontvangst.

Ja ik heb er zin in om lekker en stevig te rijden.

Vooral automaat versnelling vind ik geweldig maar ik vind het dat benzine een beetje veel gezopen is en 1 op 15 of minder. Ik wist het niet precies. Ik vind het mijn wagen echt super en ruimte! Lekker rijden. Dus we zijn wel echt tevreden

Goed geholpen, goede service

Goed geholpen, namen ruimschoots de tijd, erg klantvriendelijk.

Content over de goede service en klantvriendelijkheid!

Mijn Cactus C4 kreeg een onderhoudsbeurt en airco-controle waar ik op kon wachten. Het was mijn eerste contact ervaring met Broere en ik kan zeggen dat ik erg tevreden ben over de goede service en vriendelijkheid!

Persoonlijke aandacht voorop

Wij zijn al jaren klant bij Broere en dat heeft alles te maken met de klantvriendelijkheid. Altijd tijd voor een persoonlijk (oprecht geïnteresseerd) praatje. Er wordt altijd goed meegedacht in je persoonlijke situatie. Een hele fijne garage die denkt in mogelijkheden en oplossingen!

Lekdijk 73

2921AC Krimpen aan de ijssel

Over Autobedrijf Broere | Citroën | Peugeot | Carver | SPOTiCAR | Eurorepar Car Service

Autobedrijf Broere: ruim 70 jaar kwaliteit & betrokkenheid Of u nu op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte auto, een serviceafspraak wenst, of gewoon even bij wilt praten, Autobedrijf Broere staat voor u klaar. Ons familiebedrijf is sinds de jaren 50 uitgegroeid tot een moderne mobiliteitspartner. Wij zijn het officiële adres voor Citroën, Peugeot, Carver, Eurorepar Car Service en SPOTiCAR-occasions. Nét als in de tijd van de eerste Citroën 2CV’s, denken wij nog elke dag met onze klanten mee. Wij geloven in een transparante werkwijze Zes dagen per week bent u van harte welkom in onze grote showroom aan de Lekdijk in Krimpen aan den IJssel. Dat we niets te verbergen hebben, voelt u direct bij binnenkomst. In een open sfeer ontdekt u de mooiste selectie modellen van Citroën, Peugeot en Carver. Ook bent u vrij om het ruime aanbod met SPOTiCAR-occasions van allerlei merken op uw gemak te bekijken. Efficiënte werkplaats voor alle merken Onderhoud, reparaties, APK en schadeherstel horen vanzelfsprekend bij de diensten van Autobedrijf Broere. Om u veilig op weg te helpen, zijn onze monteurs op de hoogte van de laatste technieken. Verder geven zij u over allerlei autozaken zoals laadoplossingen, navigatie en accessoires graag meteen advies. En in geval van autopech bieden onze pechhulp-partners 24/7 de hulp die nodig is. Onze autowasstraat en tankstation maken het aanbod compleet. Kennismaken met Autobedrijf Broere Autobedrijf Broere bestaat uit een hecht team dat snel en plezierig schakelt. Bent u benieuwd waarom particuliere en zakelijke relaties uit Krimpen aan den IJssel en omgeving zich bij ons thuis voelen? Kom dan gerust eens langs om samen een kop koffie te drinken.