Prettig en klantvriendelijk ontvangen. Goede informatie ontvangen en niets was teveel toen wij een andere auto verkozen voor een proefrit. Snelle aflevering van de auto. Een week later gebeld door het autobedrijf of alles naar wens was.

Zeer prettig ontvangen. Goede servise. Koffie bij binnenkomst. Als er wat aan de auto moet gebeuren komen ze het eerst vertellen,of bellen ze je.

Prettige ontvangst

Klantvriendelijk

Zeer klantgericht

Tijd en aandacht

Meschien wat aan de duurdere kant , maar erg goed

Fijne mensen in showroom en vaklieden in de werkplaats

Ik wilde door omstandigheden heel snel een tweedehands auto kopen en daar voor was ik bij Broere aan het goede adres, s’ochtends gekocht en s’middags geleverd.

Super bedrijf klant vriendelijk en goede service

Zeer klantgericht

Duidelijke informatie, zeer klantgericht en goede afspraken.

Sympathiek, betrouwbaar en netjes

Leuke tweedehands Mini gekocht. Ontzettend aardig geholpen. Heerlijk autootje. Supernetjes afgeleverd. 6 maanden garantie is een fijn idee.

Prettig en gezellig bedrijf

Je kan merken dat klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staan. Prettige en vriendelijke benadering door personeel.

Blij mee

Heel goed geholpen. Superblij met mijn auto

Goede service en klantvriendelijk.

Gekwalificeerd personeel

goed,en dat is t al jaren.

Familie bedrijf met hart voor de klant

Prettige dealer waar je graag even langs komt. Dat kan zijn om nieuwsgierig te kijken of voor een service beurt. Je voelt je altijd welkom.

Prettig, vriendelijk, correcte informatie, afspraken die kloppen.

Ik ben voor het eerst klant bij garagebedrijf Broere, nadat ik vele jaren trouw klant was bij autobedrijf Roggeveen. Helaas werd deze opgenomen in een groter verband waardoor de garage iets te ver van mijn huis kwam te liggen. Het is verheugend dat ik bij Broere eenzelfde soort klantvriendelijkheid en betrokkenheid tegenkom als die ik gewend was. Prima dus.

Prettige garage

Toegankelijk, vriendelijk en behulpzaam. Ik koop er niet voor niets voor de tweede keer een nieuwe auto!

jullie hebben mijn goed geholpen met alles voor een auto die ik wilde

Klant is Koning

Ervaring met Broere is uitstekend wordt als klant zeer goed geholpen. Niks is te veel.

Netjes geholpen

net bedrijf vriendelijk geholpen. Auto netjes afgeleverd.

Goed geholpen en netjes afgehandeld

Bij verschillende dealers geweest en deze zou de laatste zijn voor die dag. We waren op zoek naar een tweedehands auto en Broere had niet alleen de auto die we wilden, maar werden daarbij vriendelijk geholpen en de koop was dan ook snel beslist. De score is bepaald doordat het personeel vriendelijk is, geen gladde verkooppraatjes en luisterd naar de klant.

Uitstekend ontvangst

Persoonlijke benadering. Voor mij was o.a belangrijk de inruil. We zaten heel dicht bij de prijs. Prima goed onderhouden inruil auto. En een prima aflevering.

Fenomenaal

Fantastisch, geweldig, geniaal, behulpzaam, meedenkend, sympathiek…….. Maar het belangrijkste bij Broere is dat de mens (lees klant) centraal staat.

Meer da goed zeer prettig

Professionele en persoonlijke benadering en advisering.

Wederom goed geholpen

Vriendelijk aangesproken aan de balie, heerlijke koffie. WiFi aanwezig om mijn werk te kunnen doen. Tijdens het wachten werd mij een proefrit aangeboden met de Carver, het nieuwe elektrische merk. Leuke ervaring. Er is ze niets te veel om de klant te vermaken tijdens het wachten. Ze hebben altijd tijd voor een praatje.

Ik ben al jaren klant bij Broere, altijd weer goed geholpen. Een gezellige dorpsdealer.

Lekdijk 73

2921AC Krimpen aan de ijssel

Over Autobedrijf Broere | Citroën | Peugeot | Carver | SPOTiCAR | Eurorepar Car Service

Autobedrijf Broere: ruim 70 jaar kwaliteit & betrokkenheid Of u nu op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte auto, een serviceafspraak wenst, of gewoon even bij wilt praten, Autobedrijf Broere staat voor u klaar. Ons familiebedrijf is sinds de jaren 50 uitgegroeid tot een moderne mobiliteitspartner. Wij zijn het officiële adres voor Citroën, Peugeot, Carver, Eurorepar Car Service en SPOTiCAR-occasions. Nét als in de tijd van de eerste Citroën 2CV’s, denken wij nog elke dag met onze klanten mee. Wij geloven in een transparante werkwijze Zes dagen per week bent u van harte welkom in onze grote showroom aan de Lekdijk in Krimpen aan den IJssel. Dat we niets te verbergen hebben, voelt u direct bij binnenkomst. In een open sfeer ontdekt u de mooiste selectie modellen van Citroën, Peugeot en Carver. Ook bent u vrij om het ruime aanbod met SPOTiCAR-occasions van allerlei merken op uw gemak te bekijken. Efficiënte werkplaats voor alle merken Onderhoud, reparaties, APK en schadeherstel horen vanzelfsprekend bij de diensten van Autobedrijf Broere. Om u veilig op weg te helpen, zijn onze monteurs op de hoogte van de laatste technieken. Verder geven zij u over allerlei autozaken zoals laadoplossingen, navigatie en accessoires graag meteen advies. En in geval van autopech bieden onze pechhulp-partners 24/7 de hulp die nodig is. Onze autowasstraat en tankstation maken het aanbod compleet. Kennismaken met Autobedrijf Broere Autobedrijf Broere bestaat uit een hecht team dat snel en plezierig schakelt. Bent u benieuwd waarom particuliere en zakelijke relaties uit Krimpen aan den IJssel en omgeving zich bij ons thuis voelen? Kom dan gerust eens langs om samen een kop koffie te drinken.