Uiteindelijk opgelost
Met wat storingen verschillende keren bij de dealer geweest voor onderzoek. Na het 3e bezoek waarbij de auto uiteindelijk de gehele dag is onderzocht het euvel gevonden. Er moeten onderdelen besteld worden en dan zou er terug een afspraak ingepland worden.
Na ruim 3,5 weken zelf maar eens contact opgenomen, want ik hoor maar niks. Men wist van niks bij de WP receptie. Vreemd want diezelfde receptie medewerker verzekerde mij eerder dat de afspraak ingepland zou worden zodra onderdelen binnen zouden zijn. Ook zou er dan wederom een leenauto geregeld worden want ik zou hem weer een dag kwijt zijn.
Na uiteindelijk monteur gesproken te hebben (die was eerder met vakantie) wist men het zich te herinneren. Monteur wist zich nog te verontschuldigen, werkplaats receptie reageerde op de dag dat ik hem weer kwam brengen voor de afspraak in het geheel niet.. Ook niet bij het ophalen. Monteur wederom erg vriendelijk.
Had wel iets van een excuses verwacht van de WP receptie, maar dat bleef uit.
Spullen zijn alsnog besteld en afspraak gemaakt voor een week later.
Wederom weer een dag de auto kwijt, maar probleem uiteindelijk verholpen. 2 x een leenauto meegekregen a 80 euro per dag + nog zelf kosten benzine. Al met al een duur grapje voor een Volvo Car lease auto waar ik maandelijks 950 euro voor betaal en die dagen dat ik hem niet heb kunnen gebruiken ook niet vergoed of in mindering krijg. Dit voelt gewoon niet helemaal goed. Vandaar mijn lagere waardering dan gebruikelijk.