Goed en betrouwbaar bedrijf voor de vierde keer een Mazda gekocht en weer meer dan tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg prettige garage terwijl ik geen Mazda heb, gratis leenauto bij onderhoud ook erg fijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben behoorlijk verbaasd, dat Automobielbedrijf Doornekamp. Zo hoog scoort. Ik ben zoals vele niet schrijven, erg ontevreden over Meneer Doornekamp. Rekeningen zijn vaak veel te hoog en de klanktevredenheid vindt in grote mate erg slecht. De receptioniste is een aardige vrouw, maar haar man heeft moeite om sociaal te doen. Kortom, ik ben al jaren geen klant meer, juist om bovenstaande redenen. Ik heb lang geleden al een uitgebreide review vermeld, alleen is deze beoordeling helemaal nergens meer te bekenen. Erg vreemd! | Maar goed, voor mij geen Automobielbedrijf Doornekamp meer. Ik ben erg tevreden over Auto Versteeg Buurman Woudenberg B.V. Super goede service, na beurt of reparatie komt de monteur persoonlijk verslag doen.

• Reden bezoek Andere reden

Erg aangename service en al vele jaren een tevreden klant. Altijd goede en deskundige adviezen, betaalbare occasions die jaren probleemloos meegaan.

klantvriendelijk, geïnteresseerd en vakkundig.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service en persoonlijke benadering. Vind je niet meer bij veel bedrijven. blijf hier zeker terugkomen voor onderhoud!

topbedrijf hier weten ze tenminste met klanten om te gaan hier ben je geen nummer maar echt klant al 5 mazda\'s hier gekocht en dat blijf ik doen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Met veel plezier gebruikte auto aangeschaft. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Zeker aan te raden voor de aanschaf van een tweedehands auto!

3831RB Leusden

Over Carprof