Altijd keurig en duidelijk

Beter kan niet! Ontzettend gastvrij en klantvriendelijk!

Beter kan niet! Ontzettend gastvrij en klantvriendelijk!

Ik heb in februari 2016 met veel vertrouwen een Citroen Xsara break automaat gekocht. Geen prijzige auto maar toch met veel vertrouwen gekocht. Het gevoel van oude service waarden en normen. Zal voor mijn onderhoud dan ook zeker naar Frans terug keren. Heb voor het eerst in 25 jaar een garage gevonden die mijn vertrouwen verdient.

We hebben hier een citroen saxo 1.4 vts gekocht. We werden prettig ontvangen. Er is voor de aflevering van alles extra gedaan zo dat de auto netjes werd afgeleverd. Prima schoongemaakt. En service erg goed. Er bleek een lampje stuk en deze werd ter plekke verholpen . Uit zichzelf achterklep beter afgesteld en ruitenwissers vervangen en tweenieuwe banden erop. Vriendelijk en netjes. Komt zeerbetrouwbaar over.

Jansen heeft dezelfde fantastische service doorgezet als zijn voorganger. de klant heeft het voordeel van de twijfel alser probleempjes zijn. deze worden perfect opgelost. je hoort vaak \"ze halen je het vel over de oren\"en dat is voor de dagelijkse behoefte ook zo. Jansen heeft (oa ook van horen zeggen) nog nooit gedaan pluim!!!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een goede service en een eerlijk verhaal! Niet voor niets kanshebber voor \"Autobedrijf van het jaar\" 2014-2015! Ga zo door!

Heb een tweedehands Toyota Avensis gekocht bij Frans Jansen. Prima afgeleverd, geheel volgens de gemaakte afspraken. Gemoedelijk bedrijf met een eigenaar die vettrouwen wekt.

een geweldig auto bedrijf, met op de voorgrond eerlijkheid, betrouwbaarheid, afspraken nakomen, gratis leenauto,lekkere koffie. Kortgezegd een bedrijf dat volop in de expansie zit. Ga zo door Frans, TOPPIE

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Altijd heel vriendelijk Goede service en goede prijs

• Reden bezoek Andere reden

Zeer tevreden met de persoonlijke aandacht en service . APK keuring; schade herstellen en kopen van een 2e hands auto met de hulp van Frans is mij goed bevallen.

Een autobedrijf die begrijpt hoe met klanten omgegaan moet worden, degelijk advies, goede service, en ook welkom op tijdstippen buiten de gebruikelijke openingstijden.Gewoon goed en betrouwbaar....en dat is veel waard.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

snelle service bij reparatie en vakkundig herstel

• Reden bezoek Andere reden

Zonder meer goed. Goed qua service, klantvriendelijk. Recent twee dagen voor de vakantie een probleem met de auto. Gebeld, gebracht en binnen een dag gerepareerd ondanks de drukte. Wij zijn zonder problemen naar het buitenland geweest. Kosten waren eerlijk te noemen.

een heel fijn bedrijf goede samenwerking en je kunt er altijd te recht staan altijd voor je klaar al jaren er klant

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Peugeot 407 gekocht en mijn oude auto ingeruild bij Frans Jansen. Zeer vriendelijke man waarmee het goed zaken doen is, klant is hier nog echt koning. Dik tevreden over de hele afhandeling van mijn aanschaf. Sterk aan te bevelen boven alle super merkdealers. Een garage waar ik nog lang zal komen / kopen ook al is het niet in de buurt. Willem.

Vanuit Brabant een auto gezien op internet bij autobedrijf Frans Janssen. Een heel eindje uit de beurt en een onbekend bedrijf voor mij. Een Occasion gekocht uit het goedkopere segment (2003) met een hele nette inruilwaarde voor mijn eigen auto (2000). Waren tijdens de 1ste proefrit wat punten, welke gecheckt en opgelost zouden worden. Een dag erna al een telefoontje dat problemen opgelost waren en waar nodig onderdelen vervangen (o.a. remblokken en schijven). Daarnaast werd ik heel netjes en correct en zeer vriendelijk ontvangen gelijk een vaste klant. En bij aankoop van de auto zonder garantie toch erbij vermeld \"mocht er wat zijn, altijd even bellen, kijken we samen naar een oplossing\". Heb de auto vol vertrouwen meegenomen en ga er vanuit er nog een paar jaar rijplezier van te hebben. Dus een bedrijf waar service, klantvriendelijkheid, goede prijs kwaliteit verhouding, eerlijkheid, vertouwen en deskundigheid gewoon de basis zijn van de bedrijfsmentaliteit. Echt waar helemaal Top!! Frans bedankt voor de wijze waarop je je bedrijf runt en je klanten behandeld en waardeert. Met respect voor elkaar en in alle eerlijkheid!! Super.

Dit jaar een occasion uit de lagere prijsklasse gekocht bij Frans, desondanks afgeleverd alsof het een nieuwe auto was. Eerlijk verhaal erbij gekregen, dus tot nu toe geen verrassingen. Prima deal dus.

Hoewel woonachtig in Velp (bij Arnhem) kom ik al vele jaren naar dit bedrijf. Service, betrouwbaar, altijd vriendelijk en behulpzaam, je kunt merken dat iedereen, die er werkt, hart voor de zaak heeft.

Ouderwetse service in een modern jasje; DAT ZEGT TOCH ECHT VOLDOENDE. meer weten ? ; ervaar het zelf, het loont(ook letterlijk) echt de moeite. Blij dat we zo\'n goed bedrijf in onze gemeente hebben.

Kerkstraat 7

6911 AG Pannerden