Filters

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Nadat er in de afgelopen maanden wat storingen/reparaties aan mijn fendt waren ontstaan zijn wij telkens op een uitermate snelle, vriendelijke manier geholpen. Niets was teveel en wat een garantie, een pluim waard. Dit is nog een echt familiebedrijf waar service hoog in het vaandel staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn al meer dan 10 jaar klant van Eijk caravans. Niets dan lof!! Altijd persoonlijke aandacht, zowel in de show room als met de medewerkers van de werkplaats. Een terechte 1e plaats.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed waar je ook voor komt, er is altijd, tijd voor je vraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

WIJ ZIJN ERG TEVREDEN OOK OVER DE AFHANDELING VAN KLACHTEN.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Omdat we in Brabant kampeerden afgelopen zomer, en onze gasfles was leeg, kwamen we bij van Eijk caravans in Hapert terecht..Tevens ook maar nieuwe stoelen gekocht in de campingshop.En even rondneuzen in de caravan-showroom bij de nieuwe caravans.We werden door iedereen zo vriendelijk en correct geholpen en geadviseerd dat we nu al weten waar we onze nieuwe caravan gaan kopen ook al is de reisafstand wel wat verder. Ze verdienen een dikke tien!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Frits uit Nuenen, Door mijn verzekeraar werden we doorverwezen voor een schade reparatie naar caravan bedrijf van Eijk in Hapert. Dit caravan bedrijf was ons onbekend, maar de verzekeraar gaf aan dat dit een Bovag / Focwa aangesloten bedrijf is waar de verzekeraar de schade in de regio laat herstellen. In middels staat onze LMC weer veilig opgeborgen in de winterstalling. De schade is perfect en onzichtbaar hersteld. Bij het ophalen was de caravan keurig gewassen en gepoetst. De werkplaats-chef Frans nam de tijd om ons uit te leggen wat er allemaal aan de caravan was hersteld en heeft voor ons de caravan mee aangekoppeld. Wij zijn met een goed gevoel en een perfect herstelde caravan huiswaarts gereden. Chapeau voor van Eijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Via internet vonden we een gebruikte Fendt bij Van Eijk. Omdat de afstand wat ver was zijn er menig e-mailtjes gewisseld alvorens de trip naar Hapert te maken en iedere keer werd er snel en netjes geantwoord. Toen we het bedrijf en de caravan zagen waren we meteen verkocht. We kunnen dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

M & M Eindhoven, Diverse caravan bedrijven voor aankoop nieuwe caravan in de regio bezocht, ook naar de caravan beurs in Utrecht geweest. Het merk Fendt stond niet op de beurs. Onze oude caravan was een Chateau dus moesten wij opzoek naar een ander merk. Nu hoorde wij van kennissen dat van Eijk in hapert een Fendt dealer is die al 2 maal caravan bedrijf van het jaar is geworden. Wij met onze caravan dealers ervaring naar Hapert. Zijn daar inderdaad vriendelijk ontvangen een kopje koffie en perfecte uitleg over al onze vragen. Kortom een bedrijf waar wij een uitstekend gevoel bij hadden. Het klikte gewoon. Kortom daar een nieuwe caravan gekocht. Paar weken later bij aflevering van onze nieuwe caravan wederom vriendelijk ontvangen met een perfecte uitleg van de caravan en de extra opties in de puntjes uitgevoerd. Een bedrijf dat in onze beleving caravan bedrijf van het jaar verdiend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke ontvangst waardoor je je \"thuis\"voelt. Er wordt goed naar je geluisterd en altijd naar een oplossing voor evt. problemen gezocht. De service is meer dan goed, kortom we zouden iedereen zo\'n dealer toewensen. Als je in het buitenland een Fendt caravan ziet staan is de dealer in 70% van de gevallen Van Eijk caravans en als je dan met mensen praat zeggen ze we rijden graag wat verder naar \"onze \"dealer want je weet dat je daar uitstekend geholpen wordt dat zegt alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Jaren geleden waren we nog geen klant. Toch met een aantal kleinere problemen (kapotte armleuning stoel, kapotte skottelbraai) bij Van Eijk geweest wegens de positieve berichten. Geweldig goed (en gratis) geholpen ondanks dat we geen klant waren. Natuurlijk hebben we er inmiddels een Fendt caravan gekocht, tot volle tevredenheid. Altijd als je er binnenloopt wordt je herkend en wordt er een praatje gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Heeft een uitstekend begrip en inzicht in de wensen en behoeften van de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

sinds 2006 twee kabes gekocht bij van eijk en de mensen begrijpen je als klant geen poeha en ze komen de afspraken gewoon na, en zo hoort het gewoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Al jaren naar volle tevredenheid hier klant, denken mee met de wensen en mogelijkheden van de klant. Typisch familiebedrijf waar de klant centraal staat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super Caravan bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na 10 jaar klant geweest te zijn, twee caravans gekocht te hebben en het onderhoud daar altijd uitgevoerd te laten hebben, vindt nu Fendt-dealer Van Eijk dat we geen klant meer zijn, omdat (!!!!!!): wij in Duitsland op vakantie caravans aan het kijken waren. Toen kwamen wij daar de nieuwe Fendt Tendeza tegen, met vele opties voor minder geld dan in Nederland. Ik heb toen telefonisch contact gehad met Cor van Eijk in Hapert om hem te vragen of hij die editie ook zo kon leveren. Dat kon hij niet, omdat het een speciale Duitse editie was, dus we zijn er telefonisch overeen gekomen dat wij hem daar kochten en dat we gewoon klant bleven in de onderhoud.Dat zou in Hapert gewoon gebeuren. Nu een jaar later is de vochtmeeting en zijn andere dingen aan de beurt die onder de garantie vallen. Mijn man belt op en we kregen vervolgens te horen dat het niet meer kon en dat we ook de garantie in de zomerperiode moesten betalen, omdat we geen klant zijn. Mijn man heeft hierop gezegd dat hij Fendt Nederland ging bellen. Dit zag de broer van Cor van Eijk als bedreiging. Nu zijn we helemaal niet meer welkom, maar waar kunnen we nu wel terecht in Nederland, voordat de garantie vervalt?

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

heb een .l.m.c de dealer die ik had waren wij niet over te vrede gewoon slechte service . bij van eijk ben je meteen een klant, en dat merk je al bij aan komst . daar wordt naar je geluisterd , en dat is fijn , en als er iets wordt je netjes gebeld en een prijs afspraak gemaakt , daar weet je waar je aan toe bent,als ik nog eens een caravan zou kopen zou dat bij Frima v eijk zijn . een zaak met vertrouwen en !!!!! service en dan is geld niet meer belangrijk wij rijden al 30 jaar caravan hebb en graag te doen met mensen die een afspraak na komen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We zijn nieuwe klanten bij van Eijk. Vlak voor Pasen haalden we onze nieuwe Fendt Bianca op. Nog nooit kregen we onze nieuwe caravan zo keurig schoon gepoetst afgeleverd. Bovendien werd alles duidelijk uitgelegd waarna wij geen vragen meer hadden. Met Pasen hebben we proef gekampeerd, alles liep perfect (behalve het weer). We zijn dolblij met onze nieuwe caravan en dealer !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima, snelle, vriendelijke en uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Gewoon een topzaak ! We hadden een garantiekwestie aan onze Fendt die inmiddels ruim 5 jaar oud is. De fabrikant wees dit af voor garantie en wij hadden ook nergens meer op gerekend. Maar........... toen we ons Fendtje gingen ophalen was het probleem opgelost zonder kosten. Op de rekening stond \"van Eijk service\". Nou, dat noem ik nog eens échte service. We schreeuwen het van de daken zodat iedereen het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gemoedelijke ontvangst met een lekker bakje koffie, technisch,meedenkend onderlegd personeel zowel in de showroom,winkel en zeker in de werkplaats. Met een woord een PRIMA Familie bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Héél terecht dat ze weer caravandealer van het jaar zijn geworden. Het is mooi dat iedereen nu kan zien wie de beste is. Een dikke proficiat !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ze zijn altijd vriendelijk, gastvrij en eerlijk. We zijn al klant sinds 1986 en hebben altijd alleen maar goede ervaringen met van Eijk tot op de dag van vandaag. Ze nemen altijd even tijd voor een praatje en een kopje koffie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Hoogakker 6

5527AE Hapert

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.