Ik ben heel teleurgesteld in de klantvriendelijkheid bij Gelissen
Op 4 april 2019 is de door mij gekochte occasion, Jeep Compass 2.0 2WD bij Autobedrijf Gelissen te Sittard op mijn naam gezet. In januari bemerkte ik dat het raam van het bijrijdersportier vanuit de positie van de bestuurder niet meer was te bedienen en derhalve ben ik bij genoemde Autobedrijf langs gegaan met de vraag om te bekijken wat een eventuele reparatie zou kosten. Men heeft mij toen aangegeven dat de kosten eerst zijn in te schatten als naar het euvel gekeken zou zijn en derhalve is er op 3 februari 2020 een afspraak gemaakt. Op deze 3 februari kon men het euvel niet vinden en werd mij aangegeven dat eerst het schema van de bedrading moest worden opgevraagd. Aansluitend is een nieuwe afspraak gemaakt op 13 februari om 08.00 uur en om circa 09.30 uur heeft de uitvoerende monteur mij uitgelegd dat hij in eerste instantie dacht dat de hoofdschakelaar defect was en dat hij een half uur heeft moeten wachten eer hij daadwerkelijk de leverancier aan de lijn kreeg om een nieuwe schakelaar te bestellen. Bij het terug monteren van de onderdelen bleek dat de hoofdschakelaar ineens weer bleek te functioneren zonder dat deze vervangen was. Voor het stellen van de diagnose werd mij een rekening gepresenteerd van €101,64 incl. btw. Ik heb de werkplaatsreceptie aangegeven het hier niet mee eens te zijn daar ik er niets aan kan doen dat de monteur, door zijn mogelijke onbekendheid met het merk Jeep, lang heeft moeten zoeken voor hij een diagnose kon stellen. Achteraf bleek de diagnose ook nog niet correct omdat de oude hoofdschakelaar gewoon bleek te functioneren. Naar aanleiding van mijn bezwaar heeft de receptionist intern overleg gehad en werd mij als genoegdoening een korting van € 50 aangeboden op de komende onderhoudsbeurt. Ik heb dit aanbod om verschillende redenen niet geaccepteerd. Ik heb de factuur netjes betaald, de receptionist een hand gegeven en aangegeven dat Auto Gelissen Sittard bij deze een klant minder heeft.