Vriendelijk, kundig en behulpzaam!

Als ik ergens mee komende garage wordt ik vriendelijk te woord gestaan en men weet áltijd een oplossing!

Goede service en zeer vriendelijk personeel

Goede service en zeer vriendelijk personeel, heel blij mee!

Altijd wordt je er super geholpen en een top service

Het beste en fijnste autobedrijf wat je maar kan wensen, heel betrouwbaar en super vriendelijk.

De mannen denken altijd met je mee en verstaan hun vak erg goed. Echt heel blij mee.

Goed en betrouwbaar bedrijf prima service.

Goede service vlotte afhandeling en heel vriendelijk personeel.

Altijd netjes geholpen

Een hele goede garage wij zijn er heel blij mee

Snel geholpen!!!

Ik word altijd snel geholpen.

Goede communicatie en snel klaar

Goede en fijne communicatie en de auto was snel weer gemaakt

Super vriendelijke team

Een super vriendelijke team. Ik ben goed geholpen. Eerlijke prijzen.

bijzonder goede service

bij storingen is er altijd een oplossing op korte termijn mogelijk. daarnaast wordt er altijd meegedacht. bijv. bij het monteren van de winterbanden op korte termijn. een ruitenwisser vervangen. kom even langs. even wachten is ook altijd een kopje koffie.

Briljant, kan gewoon niet beter !!!

Wil je afgelopen maandag je auto starten, gaat helaas niet lukken. Natuurlijk, vorst .....mogelijk de accu?? Bel de firma Heersmink....binnen no time is de auto opgehaald en het probleem wordt opgelost. Vandaag reed ik weer als een zonnetje langs de weg, inderdaad met nieuwe accu. Wat een geweldige mannen bij de Firma Heersmink!!! Mannen, nogmaals mijn oprechte dank, ga zo door!!!! Hartelijke groet Heleen.

Goede ervaringen met dit bedrijf

Afspraak maken, brengen, klaar binnen de afspraak tegen een schappelijk tarief. Bij calamiteiten volgt er een overleg om de kosten te beheren.

Je wordt meteen geholpen. Het duurt niet lang. Je krijgt enige uitleg..

Fijne garage

Je wordt er goed geholpen. En vriendelijk.

Gewoon top

Al vanaf mijn eerste auto mn huisdealer. Je kan altijd terecht goede service en niet duur.

Toppers, heel klantvriendelijk en behulpzaam!

Ik kom er al jaren, ze (her)kennen je, zijn altijd vriendelijk en behulpzaam (ook als ik iets met mijn auto heb waar ik geen afspraak voor had staan ze klaar om binnen de mogelijkheden te helpen). Ik word altijd goed geholpen, kortom: ik ben zeer tevreden!

Betrouwbare, persoonlijke en deskundige service

Fijn bedrijf met behulpzame monteurs die kennis van zaken hebben.

Goed en vriendelijke

Goede survers en ze zijn daar allemaal vriendlijk

Goed en klantgericht bedrijf.

Persoonlijk, goede service en redelijke prijzen.

Heel tevreden met autobedrijf Heersmink

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden met autobedrijf Heersmink ben. Het personeel is klantvriendelijk, ontzettend kundig en weten waar ze het over hebben. Proberen je in noodgevallen er nog tussen te krijgen in hun planning. Ik kom hier al jaren met plezier en alle tevredenheid.

Klant vriendelijkheid

Er wordt mee gedacht. Oplossingsgericht en zeer betrouwbare en vriendelijke medewerkers en eigenaar. Solide bedrijf wat al jaren bestaat en waar veel mogelijk is.

Vriendelijk en snel

Door werk moesten de winterbanden snel gewisseld. Situatie uitgelegd en dezelfde dag nog geholpen. Super service!

Heel goed altijd een goede en snelle service

We komen er al jaren en zijn zeer tevreden

Vriendelijk en snel.

Afspraken juist uitgevoerd. Vriendelijke medewerkers.

Gelreweg 2

3843 AN Harderwijk