Reactie van het bedrijf
Jammer, zulke reviews. De werkelijkheid is dat wij heel soms bij een huurklant argwaan krijgen. Mevrouw "draaide" vele malen in het telefoongesprek en maakte van elk onderwerp een discussie.
U wilde met directe ingang, gedurende een week, een middenklasse auto huren om een familielid uit Oostenrijk op te halen die daar gestrand was. Helaas hadden wij slechts 2 dagen een kleine huurauto ter beschikking. "Dat lukt wel" was uw reactie.
Toen het over de borgbetaling ging wilde u deze niet betalen en gaf u aan dat een kennis van u nooit borg hoefde te betalen bij ons bedrijf. Nadat wij u mede deelden dat dit onmogelijk was bleef u maar doorpraten waarbij wij volgens u geen verstand van zaken hadden etc.
Wij hebben u uiteindelijk dan ook verzocht het gesprek te beëindigen. U weigerde hier gehoor aan te geven waarna wij vriendelijkheidshalve hebben aangegeven u nog 1 minuut aan te willen horen maar dat wij u geen auto konden verhuren.