Reactie van het bedrijf
Beste Louie,
Hartelijk bedankt voor de reactie op de door ons onlangs uitgevoerde werkzaamheden.
Het is natuurlijk het prettigste voor een bedrijf als iedereen een mooi cijfer geeft en helemaal tevreden is, maar juist deze feedback leert mij als eigenaar van BeterRijden waar wij nog moeten verbeteren om onze service op een nog hoger level te brengen.
U bent al jarenlang een zeer gewaardeerde klant en komt met zo'n beetje de hele familie in onze werkplaats, dit terwijl u niet eens in Gerwen woont en dus behoorlijk wat collega's voorbij rijdt om ons te bereiken.
Het is dan ook fijn te lezen dat de kwaliteit van de reparaties naar volle tevredenheid is en wij willen u natuurlijk ook graag nog jarenlang in ons bedrijf blijven verwelkomen.
Waarom het fout is gegaan ga ik voor u uitzoeken en kom daar in een privé-bericht persoonlijk bij u op terug. Wat ik nog wel graag wil vermelden is dat het wassen en uitzuigen van een auto na een onderhoudsbeurt een gratis service is die wij verlenen maar dat het niet inhoudt dat de auto een complete poetsbeurt krijgt. Dat zijn echt andere werkzaamheden die ook echt wel behoorlijk wat extra tijd vergen.
In dit geval is de auto ook terug gekomen voor de extra werkzaamheden die uit de beurt naar voren zijn gekomen, wellicht dat daar ook het misverstand zit qua afwikkeling van onder andere het servicekaartje. Dit mag echter niet voorkomen en daarom zal ik samen met de verantwoordelijke voor de werkplaats maatregelen nemen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.
Het is nu zondagavond en zoals hierboven is aangegeven ga ik morgen, als mijn team weer op de zaak is, uitzoeken hoe een en ander gelopen is en kom daar snel bij u op terug middels een privé bericht.
Fijne avond verder.
Met vriendelijke groet,
BeterRijden
Patrick Maaskamp