J. Hoogterp staat voor zijn klanten en heeft een goede klantervaring hoog in het vaandel
In mijn eerdere beoordeling heb ik vooral beschreven wat fout ging bij de aankoop van onze auto. Daarmee deed ik geen recht aan het feit dat met name de eigenaar de heer J. Hoogterp steeds alles heeft gedaan wat in zijn vermogen lag om de zaken, die voor beide partijen niet naar wens verliepen, te herstellen. Uiteindelijk is hij daarin ook geslaagd en hebben wij een heel fijne auto voor de deur staan.
Hoogterp heeft daarmee zijn goede naam waargemaakt en hij heeft ons laten zien dat de klant en de klantervaring hem aan het hart gaan.
Hij heeft oog voor de zaken die niet altijd goed gingen in de garage.
Wij moeten ons ook realiseren dat als je een auto verder weg koopt en er gaat iets niet goed, dat herstel meer aandacht, geduld en (reis)tijd vraagt.
Het belangrijkste voor ons nu is dat we zeker weten dat we met een goed gevoel weer bij hem terecht kunnen. En dat is veel waard.