Goede en vakkundige afhandeling van huren.
Geachte mevrouw, Hoewel wij om 7.30 uur aanwezig waren, omdat wij vroeg wilden gaan rijden, werden wij pas om 10 minuten over half acht geholpen omdat uw medewerkster te laat was. De hr. Henneman heeft zich telefonisch gemeld voor de huur van een 11 kub vrachtwagentje voor een verhuizing via tel. nr. 232160 van de firma de Ruijter. Verder heeft hij zich geen rekenschap gegeven van de voorwaarden omdat dit bij de hr. de Ruijter altijd ging met een rijbewijs van de chauffeur die reed. Aangezien de heer Henneman zelf geen rijbewijs heeft was ik er als chauffeur met mijn rijbewijs. Maar toen hoorden wij dat er ook een legitimatie moest zijn. Toevallig had de heer Henneman zijn pas bij zich maar de mijne, van de chauffeur dus, lag thuis. Dat was een probleem omdat pas en rijbewijs van één en de zelfde persoon moest zijn. Gelukkig had ik al meerdere keren via de Kringloopwinkel de Groene Ezel een auto gehuurd en stond ik in uw systeem maar toch moest ik na de rit wel mijn paspoort laten zien wat ik ook heb gedaan. Toen was er ook nog de eis van adres controle, ook daarvoor hadden wij niets bij ons De hr. Henneman heeft zijn adres opgegeven maar zonder bewijs . . . Dit alles heeft behoorlijk lang geduurd toen ook nog de computer weigerde verder te gaan. Gelukkig heeft de collega een andere computer genomen en dat lukte wel. Tenslotte moest er natuurlijk ook betaald worden. Door de telefoon was verteld dat de borg 300 zou bedragen. Maar wij moesten die 300 betalen + nog 100 euro vo0r de huur en enkele onkosten, dus toch 400 euro. Ik herinner me dat bij de Ruijter alleen de borg werd betaald . . . De hr Henneman wilde toen graag betalen 200 euro van een ING pas en 200 euro van een ABN pas, maar ook dat bleek een probleem want het moest één bedrag zijn van één rekening. Vanuit uw systeem bekeken wel begrijpelijk maar vanuit de klant gezien minder prettig. Toen heb ik met mijn pas die 400 euro voorgeschoten in één keer. Al met al waren we ongeveer een half uur kwijt om een auto te huren. En toen moesten we ook nog langs BO-RENT voor een \"trappertje\", een stekwagen om over trappen te kunnen rijden. Als klant zou ik u aanbevelen om minimaal één zo\'n karretje aan te schaffen want zo\'n apparaat kan zeer handig zijn. Hoewel ons gezegd was om de auto vóór vijf uur terug te brengen konden we dat net niet redden omdat wij, onverwachts, twee keer naar het adres in Zeewolde moesten omdat het toch meer bleek te zijn dan verwacht. Toen bleek, na een telefoontje, dat de betreffende medewerkster tot zes uur dienst had en wij dus rustig om 17.15 de auto konden brengen. Voor ons een geluk bij een ongeluk maar jammer dat wij dat niet tevoren wisten dan hadden wij ons niet zo behoeven te haasten. Vandaag heeft de hr Henneman de nota ontvangen en die was heel duidelijk en correct. Ook de prijs viel ons mee. Dus dat is OK. De andere zaken heb ik wel een beetje erg gedetailleerd weergegeven en de volgende keer zullen wij daar natuurlijk rekening mee houden maar in eerste instantie kregen wij het er heet van want telkens dachten wij \"nu moeten we eerst weer naar huis om de gevraagde bescheiden te gaan halen\". Gelukkig is het niet zo ver gekomen. Dus daarvoor dank. Met vriendelijke groet, Bal Lute. (via [email protected]
Goedemiddag meneer Lute, Om te beginnen willen wij u hartelijk danken voor de genomen moeite om uitgebreid te reageren op onze dienstverlening via KlantenVertellen.nl! Uit uw verhaal begrijpen we dat de verhuring niet helemaal gelopen is zoals het normaliter zou moeten. Uiteraard bieden wij u hier onze excuses voor aan, want dit is zeker niet de bedoeling en we zullen u proberen uit te leggen waarom niet. Zoals bij u bekend hebben wij de verhuurdienstverlening van Autoverhuur de Ruijter overgenomen. Deze overname proberen we uiteraard zo soepel mogelijk te laten verlopen. Gezien er enige verschillen in onze dienstverlening zaten, zijn onze verhuurmedewerkers op onze vestiging in Heemskerk op de hoogte gebracht van de voorwaarden van de Ruijter. Op deze manier kunnen zij de oudgediende klanten zonder onverwachte voorwaarden van dienst zijn en onze dienstverleningen gemakkelijk in elkaar laten overlopen. Op de dag dat u een auto kwam huren, was er wegens vrije dagen, een medewerkster van onze vestiging in Alkmaar aanwezig in Heemskerk. Zij was helaas niet helemaal op de hoogte van de specifieke voorwaarden en werkwijze en heeft u hierdoor niet op de juiste manier van dienst kunnen zijn. Dit is uiteraard geen excuus en we hebben één en ander inmiddels dan ook met de verhuuradviseurs van onze overige vestigingen opgenomen. Zo zijn zij in de toekomst in ieder geval op de hoogte, mocht het zo zijn dat er een verschuiving in onze personele bezetting plaatsvindt. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat u rekening met ons dient te houden, maar zullen wij in de toekomst rekening met uw wensen en ervaringen houden! Wij doen dagelijks ons best om onze klanten allemaal perfect van dienst te zijn, en soms sluipt er een foutje in. Hopelijk heeft u verder wel met het gewenste resultaat gebruik kunnen maken van de bus en mogen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn, als u een huurauto nodig heeft! Wij wensen u alvast een fantastische jaarwisseling en wellicht tot ziens in 2016! Namens Martin Schilder Autoverhuur Met vriendelijke groet, Jolanda Oosterbaan Medewerker Sales en Marketing
-Heel goede en nette auto\'s. -Je wordt zeer goed geholpen, door vriendelijke en behulpzame mensen. -Zeker niet duur.
zeer goed
voor de eerste keer een vrachtwagen gehuurd tot volle tevredenheid.
We hebben voor een verhuizing een bakwagen gehuurd. Dat is ons prima bevallen.
Een hele goede service super
Auto was snel geregeld , kreeg Golf Up mee . Hiervoor had iemand er in gerookt , waar mijn vrouw mee over haar nek , auto zaterdag omgeruild voor een Golf ( top auto ) misschien dat je nog wel iets kunt compenseren voor de Up ;-)
Zeer goed
Gewoon ronduit goed, alleen de eindafrekening week af van de offerte en dan vooral op de BTW
Zeer goed!
Prima, nette auto. Duurde heel erg lang voordat het allemaal geregeld was. Ook het terugbrengen op zaterdag was niet optimaal omdat wij de auto moesten inleveren bij een verkoper die op dat moment in een gesprek zat.
Mooie verhuiswagen, goed geregeld met borg en de dag erna keurig terug gestort.
Was heel prettig. Ik had een busje nodig. Gelukkig kwam deze net weer terug en kon deze direct meenemen. Goede uitleg hoe alles werkte . De bus was nog splinter nieuw met een laadklep. Helemaal top.
Smaragdweg 12
1812RJ Alkmaar
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.