Uitstekend. Vlotte, deskundige behandeling. Prima prijs/prestatie
Goede auto, niets mis mee. Wel opmerking over de voorwaarden die worden gesteld aan het meekrijgen van de auto.Deze worden niet duidelijk vantevoren besproken bij bestelling, maar wel vermeld in mail (niet volledig gelezen), hetgeen als gevolg kan hebben dat aan de balie bij het ophalen er een probleem ontstaat. Tevens wordt er gesteld voor weekendhuur, afhalen vrijdag na 1700 uur, maar er wordt niet verteld dat exact om 1800 de zaak gesloten is.... en pas zaterdag om 0900 open. Twee officiele identificatie documenten blijken onvoldoende om een auto mee te krijgen. Er moet ook nog een recent poststuk worden meegenomen waaruit zou moeten blijken waar je echt woont. Belachelijke maatregel. Ik huur in diverse landen bijna wekelijks auto\'s, nergens wordt dat vereist. Dit allemaal omdat Martin Schilder wel een week heeft moeten zoeken naar een auto die voor een proefrit niet was teruggebracht..... Alsof iemand die te kwader trouw dan niet een nep poststuk gemaakt zou kunnen hebben en alsnog de auto meegenomen zou hebben.... Naja, na het zoeken naar persoonsgegevens (niet kunnen vinden, ik bezit zelfs een auto die in het systeem van Schlder voorkomt (!), bij Gods gratie toch de auto meegekregen... De huurauto was overigens prima en de medewerkers aan de verhuurbalie moeten ook slechts uitvoeren wat opgedragen wordt... Ligt meer aan beleid Schilder zelf, maar daarover kunnen we nog wel een paar pagina\'s vullen.... Van Audi via Volkswagen tot Skoda....
prima
The car did not have a spare wheel for which I had to face lot of inconvenience. It was not communicated to me at that spare wheel is not there in the car. Breakdown service came after 4 hours and they said that They will only drop us to next garage. It was Saturday evening so the garage will repair the car on Monday. We will not get any alternative car in the meantime and that was the only thing insurance company had asked the breakdown service company to execute.
Dear Avik, Thank you for taking the time to give us a review. We regret that you experienced a flat tire and that the emergency service let you wait for a while. Due to the weekend and summertime, is has probably taken a little longer to reach you. For emergency services however, we are dependent on another company. Unfortunately, therefore we can’t control how fast you will be helped out. In any case we will make a report at Euromobil Netherlands, from where the international emergency services are regulated. Of course we aren’t happy about this situation either! New cars nowadays are often delivered without a spare wheel, that’s how we receive the cars from the factory. There is a repair kit in the car, in case of driving a flat tire. We are sorry to see you give our rental services a negative review, given our dependence on services of other companies, but of course we understand your discomfort and therefore we apologize. We hope the discount we offered is an appropriate compensation from our side. On behalf of Martin Schilder Rental Gerjan van Bokhorst Fleet manager
Wij willen Mamed, vestiging Heemskerk, bedanken. Hij is een top medewerker. Altijd beleefd / vriendelijk, weet overal een oplossing voor. Kortom... een visitekaartje voor het bedrijf Martin Schilder. Klaas en Brenda Boersma Heemskerk
Vriendelijkheid kon beter, een paar jaar geleden werd ik altijd zeer vriendelijk te woord gestaan, dat viel me nu tegen.
Nette behandeling bij uitgifte. Gehuurde auto had diverse schades (allen vermeld op huurcontract). Ik wilde zelf met de verhuurder rondom de auto deze schades nalopen. Vraag me af of dit op initiatief van verhuurder was gebeurd. Bij aftanken bleek er veeeel meer diesel in te gaan dan ik verbruikt heb. Geschat verbruik (T5) was nu 1 op 8 over een afstand van 101km. Ik heb het gemeld bij inleveren maar hierop werd geen verrekening aangeboden. Verhuurder heeft enkel de sleutel aangenomen bij de balie (geen rondje om de auto bij inleveren). Verder een nette en vlotte facturatie. Borg stond 2 dagen later weer op de rekening.
Last minute een auto gehuurd in Heemskerk. Prima telefonische service en flexibiliteit in huurafspraak. De auto was schoon en netjes. Ook de balieservice was prima en klantvriendelijk. De eindafrekening was snel en efficient, eindfactuur per email. Enige kritische aanbeveling: groter aantal km vrij zou te waarderen zijn. 150 km vrij is niet veel bij een retour rit naar limburg. Verder prima
Beste Jacky, Fijn dat alles naar wens is geweest! Voor wat betreft de kritische noot (die overigens altijd welkom zijn!): 150 kilometer vrij per dag is gebaseerd op een gemiddelde verhuring. Wij weten natuurlijk niet altijd precies waar onze klanten heen gaan en hoeveel kilometers er gereden worden. Echter, hebben we ook kilometervrije tarieven! In hoeverre dat interessant is, kunnen onze verhuurmedewerkers prima voor u doorrekenen. In ieder geval bedankt voor het delen van uw mening. Mochten we u verder nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag! Met vriendelijke groet, Namens Martin Schilder Autoverhuur Jolanda Oosterbaan Medewerker Sales en Marketing
Top geregeld
2 x een midweek auto gehuurd. Prijs aan hoge kant, zeker als je voor 5 dagen, 2 weken achter elkaar auto huurt, zou er wat aan de prijs gedaan mogen worden.
Beste Karin, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Ik zie dat u twee keer gebruik gemaakt heeft van onze zomeraanbieding: 20% korting op de huur van een A-klasse. Wat ons betreft een mooie aanbieding, maar mocht u het tarief nog steeds aan de hoge kant vinden, geef ik u graag de volgende tip: wij verhuren ook A-klasses voor slechts € 10,00 per dag! Dit is een promo-auto voorzien van reclame, maar rijdt net zo goed van A naar B. Misschien voor de volgende keer? Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, geef het gerust bij ons aan! We denken graag met onze klanten mee! Met vriendelijke groet, Namens Martin Schilder Autoverhuur Jolanda Oosterbaan Medewerker Sales en Marketing
mijn ervaring met Martin Schilder in Heemskerk was dat als je een Volkswagen Transporter bestelde , je een Fort transit aangeboden kreeg voor te huur. als je als een dealer een verhuurbedrijf voor het eerst overneemt, zorg dan dat de bussen die jij verhuurt van het bedrijf in topconditie zijn technisch.
Beste Rikard, Hartelijk dank voor de genomen moeite om uw mening over onze dienstverlening te delen! Wij zijn het helemaal met uw punt eens dat ons wagenpark in technisch goede staat moet zijn. Het klopt dat wij sinds 1 mei de dienstverlening van een collega verhuurbedrijf in Heemskerk hebben overgenomen. Daarbij hebben wij de keuze gemaakt om bepaalde auto's uit dat wagenpark wel en andere auto's niet door te laten rijden. De overgenomen bussen die wel blijven doorrijden, zijn ouder dan de auto's uit ons bestaande wagenpark. Ons streven om alle bussen naar onze hoge maatstaven in orde te krijgen duurt momenteel iets langer, vanwege de aanhoudende vraag naar huurauto’s. Wij proberen iedereen van gepast vervoer te voorzien en met de aanvulling van de overgenomen bussen bovenop het bestaande wagenpark zijn we wel in staat om dat te realiseren. Dat de auto’s daarom in mindere conditie zijn is daarentegen natuurlijk geen goed uitgangspunt en daarom worden de bussen gedurende de zomerperiode zeker allemaal aangepakt. Verder zullen we de bussen aan het einde van dit jaar vanwege hun leeftijd gaan vervangen. Zo houden we ons wagenpark jong en zoals u stelt ‘in topconditie’! Hopelijk heeft u onze dienstverlening en het gebruik van de auto verder positief ervaren. We zien u natuurlijk graag terug op één van onze vestigingen! Namens Martin Schilder Autoverhuur Gerjan van Bokhorst Wagenparkbeheerder
Het is zo makkelijk om een auto te huren. Zeker als er al eerder een auto is gehuurd. De auto reed perfect en was waanzinnig zuinig.
bij super wk aanbieding auto gehuurd. ik kreeg een \" upgrated auto voor dezelfde prijs omdat de anderen niet beschikbaar was. dat was fjijn!
Ik had een t5 gehuurd en kreeg op de dag zelf een oudere ford transit mee met een paar \'gebreken\'. Het was gelukkig voor maar 1 dagje dus dat was niet zo erg. Ik kwam er mee van A naar B. Ik kreeg wel korting omdat ik niet de beloofde bus had gekregen. Maar de volgende keer zou ik weer voor jullie kiezen. Alleen al omdat ik zelf VW t5 rijdt.
Super bedrijf, Mehmet en Daniëlle zijn altijd vriendelijk. Als ik af en toe bel voor een weekend aanbieding herkennen ze mij nog voor ik mijn naam heb uitgesproken en hebben ze mijn voorkeur onthouden, en dat voor een goedlopend bedrijf! Ik word vriendelijkheid en persoonlijk behandeld en kom dan ook regelmatig terug. Zelfs toen ik een kleine auto had gehuurd en na 10 min belde of ik aub mocht omruilen omdat ik mijn keuze echt niets vond, mocht dat. Zeer tevreden!
Smaragdweg 12
1812RJ Alkmaar
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.