Filters

6

Slechte start, maar uiteindelijk goed opgelost

We hebben een occasion buscamper gekocht (Ford Nugget). Extra betaald voor jaar garantie en camper zou technisch (zowel motorisch als interieur) tiptop worden afgeleverd. Dat bleek tegen te vallen, een vieze matrastijk, 2 vuile onderbroeken van de vorige eigenaar en een ‘lamme’ koplamp (motortje defect), maar wel APK goedgekeurd (?). Via Ford dealer in de buurt laten verhelpen en zelf de ‘slaapkamer ‘ uitgemest. Rekening wordt betaald door de Jong en meerdere malen excuses. Dus gelukkig eind goed al goed, maar geen lekkere start van ons eerste camper avontuur

  • Aanbevelen? Ja
10

Een bedrijf zoals een bedrijf moet zijn!

De verkoper was zeer meedenkend, heeft ons met geduld naar de goede keuze geleid, voor het ophalen van onze nieuwe camper werd ruim de tijd genomen en de aftersales is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
8

Professionele Caravan dealer.

Geweldig goede ervaring met de aanschaf van een nieuwe caravan buiten het geëigende segment van De Jong. Ook de winkel, met groot assortiment, mag er wezen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en eerlijk bedrijf. Met gemotiveerde werknemers.

Mooie Burstner gekocht na een goed advies en hopen er weer jaren plezier aan te beleven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super mooie Retro Eriba touring 420 Red Tango

Wat een MEGA groot bedrijf is de Jong Recreatie! Vriendelijke en deskundige verkoop adviseurs die met je meedenken. Na aankoop loopt de informatie via de Orderafhandeling. Deze reageren snel en vriendelijk. Daarna is er het Techncentre, en tot slot de aflevering. Dit gebeurt uitgebreid en deskundig waarbij veel bruikbare tips van waar je op moet letten. Ondanks na ca 35 jr kampeer ervaring kleine slimmigheidjes. Door de grote van het bedrijf lopen de afdelingen niet altijd vlekkeloos synchroon. Maar………daar prikken we dan wel doorheen! Over het algemeen een ruim voldoende/goed. Super. Na 25 jaar een Eriba Touring (Pan) gehad te hebben nu een nieuwe en iets ruimere caravan. Dit i.v.m. een toilet. Deze gaan we met de Hemelvaart uitproberen en heb daar nu al grote zin in. Alex

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service, zeer klantvriendelijk.

Zowel de aankoop, de aflevering en contacten tussendoor heb ik als heel prettig ervaren .

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie caravan maar de aflevering kon beter

De caravan is prima, alle afgesproken reparaties zijn naar tevredenheid gedaan. Eén ding valt tegen, de caravan zou schoon geleverd worden. Spinrag onder de bedden en op andere plekken. Maar vooral de kookplaat was te vies om aan te raken. Schoon opgeleverd? Helaas niet. Nou kunnen we zelf uitstekend poetsen dus het euvel is verholpen. De koelkast was overigens wel schoon.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service!

Afgelopen week onze nieuwe caravan opgehaald, dit ter vervanging van onze vorige nieuwe caravan, waarbij bij de bestelling een foutje was gemaakt. Door de levering van de nieuwe caravan is die fout nu op een prima wijze opgelost. De aflevering ging heel vlot, mede omdat het ging om eenzelfde merk en type caravan. Veel uitleg was niet nodig, het ging meer om de administratieve afhandeling. Eén klein aandachtspunt is er nog wel; Oorspronkelijk zou de caravan worden uitgerust met een 95 Ah AGM woonruimte accu en een 20 Ah LiFePO4 PowerExtreme accu voor de mover. Dit stond als zodanig ook op de factuur. Echter bij thuiskomst en na telefonisch contact met het Technocenter, bleek dat beide accu's waren vervangen door één 30 Ah LiFePO4 accu. Hier is geen overleg over geweest en is een spontane actie van de Jong geweest. Na uitleg door iemand van het Technocentrum is het wel duidelijk, maar liever had ik dit vooraf besproken, om in overleg een keuze te kunnen maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Nette aardige en kundige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende service, ook achteraf.

Wij hebben goede ervaringen met de inruil van onze camper. Bij aflevering een goede en uitgebreide voorlichting over de werking van de camper. Later bleek er iets te ontbreken . Na melding daarvan hadden we binnen drie dagen de ontbrekende onderdelen thuis gestuurd. Van 1 knop wisten we de werking niet meer. Via de mail gevraagd. Dezelfde dag nog uitleg waar deze knop voor dient. Kortom, uitstekende ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte aflevering van onze camper

Op 8 januari 2025 was het zover dat onze camper werd afgeleverd. De aflevering was een feestje. De camper stond fris en schoon te wachten op ons. Er is uitgebreid de tijd genomen om uitleg te geven. Het is onze eerste camper, dus uitleg is geen overbodige luxe. Alle lof! Inmiddels al op pad geweest met de camper. Een enkel "probleempje" werd zeer adequaat opgelost. We raden De Jong van harte aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Flexibel en duidelijk tijdens aankoop proces

Bij aankoop nieuwe camper eigen camper ongezien ingeruild. Daarbij was sprake van wederzijds vertrouwen dat informatie klopte van onze in te ruilen camper. Uiteraard contractueel wel vastgelegd dat bij ernstige afwijkingen daar een oplossing voor moest komen. Bij ophalen van nieuwe camper zijn er over de ingeruilde camper geen opmerkingen geplaatst over de lichte "gebruikssporen". Er was feitelijk (en begrijpelijk) maar 1 puntje. Dat had te maken met een reparatie in de voorruit die niet (meer) goed was. Daarover herhaaldelijk contact gehad en uiteindelijk door Carglass (onder verzekering) gerepareerd. Er zijn voor de nieuwe camper enkele kleine aandachtspuntjes die wellicht nog bekeken moeten worden, maar daarvoor afgesproken na onze 1e lange reis daar een nadere afspraak over te maken. Door De Jong heeft de camper nog een controle gehad bij de FIAT garage. Daar is toen ook een aangegeven door FIAT modificatie doorgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Bij De Jong doen ze wat ze beloven en vaak nog iets meer.

Wij zijn met een huurcamper van De Jong op vakantie geweest naar Spanje en Portugal. De communicatie vooraf was zondermeer goed te noemen en bij het in ontvangst nemen van de nog nieuwe camper zijn wij uitvoerig geïnformeerd. Dit is ook echt wel nodig, aan boord van de camper bevindt zich nogal wat aan techniek. Voorts was de camper schoon en de brandstoftank vol. Wat voor ons ook fijn was dat voor de verreden kilometers geen extra kosten in rekening worden gebracht. wij hebben er nogal wat gemaakt. Wij hadden alleen ervaring met een caravan en hebben een camper gehuurd om ervaring op te doen. Dat is zeker gelukt. voor het huren van een camper kunnne wij De Jong

  • Aanbevelen? Ja
1

Bad

Nothing is covered by the insurance if the damage is under 3k euro. I found while returning the caravan a small damage on the back bumper, and I was charged with more than 800 euro. I was also told that I will get the rest of the warrantee money in 7 days and I got nothing yet. The camper I got was quite old and very noisy and you could even hear the wind blowing in through the roof trap. Dissapointed.

  • Would you recommend us? No
10

Bijzonder positieve ervaring met luisterende en meedenkende medewerkers

Bij aankomst op zowel het buitenterrein, in de winkel en in de showroom is er een groot aanbod in accessoires, caravans en campers voor iedereen. Waar wij ons welkom en gerespecteerd voelden(door Bas en Harry) en op ons gemak een passende keuze konden maken voor een nieuwe camper. Ook bij aflevering heeft Floris ons super geholpen bij het uitleggen en oppakken van de (kleine) onvolkomenheden. En uiteindelijk met een rijkelijke gevulde Goodiebag en een goed gevoel huiswaarts gekeerd in onze nieuwe camper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Klantvriendelijk, informatief en uiterst behulpzaam

Vanaf onze eerste binnenkomst hadden wij een prettig en aangenaam gevoel. Zo van niks moet maar veel kan. De begeleiding en de uiteindelijke aankoop was top en resulteerde uiteindelijk in een heel fijne en zeer uitgebreide (voor ons noodzakelijke) uitleg. Nogmaals wij hadden een heel leuke ervaring bij en met jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Vriendelijk en deskundig

De aanschaf en oplevering van onze caravan waren een plezierige en feestelijke ervaring. De medewerkers konden ons, als starters, van deskundig advies voorzien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Prettig ontvangen, nemen ruim de tijd

We kwamen onze tweedehands camper ophalen en er werd echt ruim de tijd genomen om alles uit te leggen. We kregen op al onze vragen een duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

Goede informatie en vriendelijke mensen maar de service blijft achter

In maart 2024 hebben wij onze gebruikte camper bij De Jong gekocht. Na overwegend fijne ervaringen met de camper heb ik op 10 april een email gestuurd met aandachtspunten. Hierop heb ik geen reactie ontvangen. In juni heb ik zelf weer contact opgenomen maar ondanks toezegging, heb ik sindsdien niets meer van De Jong vernomen. Ondanks deze matige aftersales ervaring ben ik van mening dat De Jong aanbevelenswaardig is. Onderstaande beoordelingspunten zijn te weinig specifiek en daarom van weinig waarde. Er moet helaas een keuze worden gemaakt om dit bericht te kunnen versturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Prima gedaan; hier kom je graag terug

Onze camper stond glimmend op ons te wachten. De aflevering werd echt prima uitgevoerd en de nazorg was buitengewoon: een paar maal actief nabellen om te vragen of alles in orde is maak je niet elke dag mee. Een grote pluim, speciaal voor Ferry

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

Ruim aanbod Campers en Caravans

Onlangs Camper gekocht bij de Jong , jarenlang Caravan gereden en ook gekocht bij de Jong maar wilde graag over naar Camper , uitleg bij aankoop is voldoende maar kan als je een leek bent bij verkoop beter , er moet goed onderhandeld worden om tot een compromis te komen , uiteindelijk wordt de klant wel tevreden gesteld. De overdracht bij de dag van oplevering is bijzonder goed en een zeer deskundige uitleg over de werking van de Camper , er wordt ruim te tijd genomen in alle details, wel zou het handig zijn een handleiding in het Nederlands mee te krijgen in plaats van Frans, voorts zij alle medewerkers in het bedrijf aardig in omgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

De Jong recreatie en kampeercentrum, nlevend en betrokken

Vorige week ons camper afgeleverd gekregen. Mogen zeggen dat de afgeleverde camper de bittere nasmaak van onze vorige dealer heeft weggespoeld. Goede uitleg bij aankoop en aflevering. En belangrijk de camper is onder BOVAG garantie gekocht. Dat is iets wat we eenieder kunnen aanraden. Bedankt Hans de Jong en Floris van Loon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Uitstekende campervakantie gehad!

Ivm fysieke handicap een weekje getest of een campervakantie een optie is. En dat is het zeker! Mooie Hymer/Mercedes camper (580) gehuurd met alles erop en eraan. Rijdt super, slaapt heerlijk. Garage, luifel, keukentje, toilet (douche niet geprobeerd) allemaal goed bevallen. Wel een paar kleine mindere puntjes: - uitleg vooraf was uitstekend maar na zo'n 1½ uur viel het voor ons (beiden ruim 50+) niet mee nog iets van de info op te nemen. Veel instructiesfilmpjes gekeken, dus uiteindelijk kwamen we er wel uit - ontvangst tv met schotel was zeer matig. Eén boom in de buurt of een paar regendruppels en er was geen of stilstaand beeld Alle communicatie met de Jong uitstekend, inclusief retour betaling van de borg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
9

Ik heb een goede vakantie gehad in een goed geoutailleerde caravan

Voor het eerst een ervaring met de kleinste Eriba Caravan. Heel compact, fijn dat je alles wat je nodig hebt bij de hand is. Mede dankzij de verwarming kwam ik de koude avonden goed door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Dik tevreden met de service en klantvriendelijkheid

Wij hebben nu voor de tweede keer een Eriba Touring caravan gehuurd, die ons prima beviel. De tweede keer moesten we onze vakantie plotseling uitstellen vanwege een overlijden in de familie, in het buitenland. We kregen alle begrip voor de situatie en het noodzakelijke uitstel en in goed overleg kon de huurperiode alsnog worden bijgesteld. Zo werd het ondanks een verdrietige pauze, toch een fijne vakantie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.