Filters

9

Prima

Nette aardige en kundige mensen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekende service, ook achteraf.

Wij hebben goede ervaringen met de inruil van onze camper. Bij aflevering een goede en uitgebreide voorlichting over de werking van de camper. Later bleek er iets te ontbreken . Na melding daarvan hadden we binnen drie dagen de ontbrekende onderdelen thuis gestuurd. Van 1 knop wisten we de werking niet meer. Via de mail gevraagd. Dezelfde dag nog uitleg waar deze knop voor dient. Kortom, uitstekende ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte aflevering van onze camper

Op 8 januari 2025 was het zover dat onze camper werd afgeleverd. De aflevering was een feestje. De camper stond fris en schoon te wachten op ons. Er is uitgebreid de tijd genomen om uitleg te geven. Het is onze eerste camper, dus uitleg is geen overbodige luxe. Alle lof! Inmiddels al op pad geweest met de camper. Een enkel "probleempje" werd zeer adequaat opgelost. We raden De Jong van harte aan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Flexibel en duidelijk tijdens aankoop proces

Bij aankoop nieuwe camper eigen camper ongezien ingeruild. Daarbij was sprake van wederzijds vertrouwen dat informatie klopte van onze in te ruilen camper. Uiteraard contractueel wel vastgelegd dat bij ernstige afwijkingen daar een oplossing voor moest komen. Bij ophalen van nieuwe camper zijn er over de ingeruilde camper geen opmerkingen geplaatst over de lichte "gebruikssporen". Er was feitelijk (en begrijpelijk) maar 1 puntje. Dat had te maken met een reparatie in de voorruit die niet (meer) goed was. Daarover herhaaldelijk contact gehad en uiteindelijk door Carglass (onder verzekering) gerepareerd. Er zijn voor de nieuwe camper enkele kleine aandachtspuntjes die wellicht nog bekeken moeten worden, maar daarvoor afgesproken na onze 1e lange reis daar een nadere afspraak over te maken. Door De Jong heeft de camper nog een controle gehad bij de FIAT garage. Daar is toen ook een aangegeven door FIAT modificatie doorgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Bij De Jong doen ze wat ze beloven en vaak nog iets meer.

Wij zijn met een huurcamper van De Jong op vakantie geweest naar Spanje en Portugal. De communicatie vooraf was zondermeer goed te noemen en bij het in ontvangst nemen van de nog nieuwe camper zijn wij uitvoerig geïnformeerd. Dit is ook echt wel nodig, aan boord van de camper bevindt zich nogal wat aan techniek. Voorts was de camper schoon en de brandstoftank vol. Wat voor ons ook fijn was dat voor de verreden kilometers geen extra kosten in rekening worden gebracht. wij hebben er nogal wat gemaakt. Wij hadden alleen ervaring met een caravan en hebben een camper gehuurd om ervaring op te doen. Dat is zeker gelukt. voor het huren van een camper kunnne wij De Jong

  • Aanbevelen? Ja
1

Bad

Nothing is covered by the insurance if the damage is under 3k euro. I found while returning the caravan a small damage on the back bumper, and I was charged with more than 800 euro. I was also told that I will get the rest of the warrantee money in 7 days and I got nothing yet. The camper I got was quite old and very noisy and you could even hear the wind blowing in through the roof trap. Dissapointed.

  • Would you recommend us? No
10

Bijzonder positieve ervaring met luisterende en meedenkende medewerkers

Bij aankomst op zowel het buitenterrein, in de winkel en in de showroom is er een groot aanbod in accessoires, caravans en campers voor iedereen. Waar wij ons welkom en gerespecteerd voelden(door Bas en Harry) en op ons gemak een passende keuze konden maken voor een nieuwe camper. Ook bij aflevering heeft Floris ons super geholpen bij het uitleggen en oppakken van de (kleine) onvolkomenheden. En uiteindelijk met een rijkelijke gevulde Goodiebag en een goed gevoel huiswaarts gekeerd in onze nieuwe camper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Klantvriendelijk, informatief en uiterst behulpzaam

Vanaf onze eerste binnenkomst hadden wij een prettig en aangenaam gevoel. Zo van niks moet maar veel kan. De begeleiding en de uiteindelijke aankoop was top en resulteerde uiteindelijk in een heel fijne en zeer uitgebreide (voor ons noodzakelijke) uitleg. Nogmaals wij hadden een heel leuke ervaring bij en met jullie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Vriendelijk en deskundig

De aanschaf en oplevering van onze caravan waren een plezierige en feestelijke ervaring. De medewerkers konden ons, als starters, van deskundig advies voorzien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Prettig ontvangen, nemen ruim de tijd

We kwamen onze tweedehands camper ophalen en er werd echt ruim de tijd genomen om alles uit te leggen. We kregen op al onze vragen een duidelijk antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

Goede informatie en vriendelijke mensen maar de service blijft achter

In maart 2024 hebben wij onze gebruikte camper bij De Jong gekocht. Na overwegend fijne ervaringen met de camper heb ik op 10 april een email gestuurd met aandachtspunten. Hierop heb ik geen reactie ontvangen. In juni heb ik zelf weer contact opgenomen maar ondanks toezegging, heb ik sindsdien niets meer van De Jong vernomen. Ondanks deze matige aftersales ervaring ben ik van mening dat De Jong aanbevelenswaardig is. Onderstaande beoordelingspunten zijn te weinig specifiek en daarom van weinig waarde. Er moet helaas een keuze worden gemaakt om dit bericht te kunnen versturen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Prima gedaan; hier kom je graag terug

Onze camper stond glimmend op ons te wachten. De aflevering werd echt prima uitgevoerd en de nazorg was buitengewoon: een paar maal actief nabellen om te vragen of alles in orde is maak je niet elke dag mee. Een grote pluim, speciaal voor Ferry

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

Ruim aanbod Campers en Caravans

Onlangs Camper gekocht bij de Jong , jarenlang Caravan gereden en ook gekocht bij de Jong maar wilde graag over naar Camper , uitleg bij aankoop is voldoende maar kan als je een leek bent bij verkoop beter , er moet goed onderhandeld worden om tot een compromis te komen , uiteindelijk wordt de klant wel tevreden gesteld. De overdracht bij de dag van oplevering is bijzonder goed en een zeer deskundige uitleg over de werking van de Camper , er wordt ruim te tijd genomen in alle details, wel zou het handig zijn een handleiding in het Nederlands mee te krijgen in plaats van Frans, voorts zij alle medewerkers in het bedrijf aardig in omgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

De Jong recreatie en kampeercentrum, nlevend en betrokken

Vorige week ons camper afgeleverd gekregen. Mogen zeggen dat de afgeleverde camper de bittere nasmaak van onze vorige dealer heeft weggespoeld. Goede uitleg bij aankoop en aflevering. En belangrijk de camper is onder BOVAG garantie gekocht. Dat is iets wat we eenieder kunnen aanraden. Bedankt Hans de Jong en Floris van Loon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Uitstekende campervakantie gehad!

Ivm fysieke handicap een weekje getest of een campervakantie een optie is. En dat is het zeker! Mooie Hymer/Mercedes camper (580) gehuurd met alles erop en eraan. Rijdt super, slaapt heerlijk. Garage, luifel, keukentje, toilet (douche niet geprobeerd) allemaal goed bevallen. Wel een paar kleine mindere puntjes: - uitleg vooraf was uitstekend maar na zo'n 1½ uur viel het voor ons (beiden ruim 50+) niet mee nog iets van de info op te nemen. Veel instructiesfilmpjes gekeken, dus uiteindelijk kwamen we er wel uit - ontvangst tv met schotel was zeer matig. Eén boom in de buurt of een paar regendruppels en er was geen of stilstaand beeld Alle communicatie met de Jong uitstekend, inclusief retour betaling van de borg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
9

Ik heb een goede vakantie gehad in een goed geoutailleerde caravan

Voor het eerst een ervaring met de kleinste Eriba Caravan. Heel compact, fijn dat je alles wat je nodig hebt bij de hand is. Mede dankzij de verwarming kwam ik de koude avonden goed door.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Dik tevreden met de service en klantvriendelijkheid

Wij hebben nu voor de tweede keer een Eriba Touring caravan gehuurd, die ons prima beviel. De tweede keer moesten we onze vakantie plotseling uitstellen vanwege een overlijden in de familie, in het buitenland. We kregen alle begrip voor de situatie en het noodzakelijke uitstel en in goed overleg kon de huurperiode alsnog worden bijgesteld. Zo werd het ondanks een verdrietige pauze, toch een fijne vakantie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Geweldig camper

Wij hebben een prachtige camper gehuurd. De aflevering van deze camper was uitstekend en was zeer compleet. Een extra geweldig punt was dat het een automaat was. Hierdoor nog makkelijker "sturen". Ook de navigatie was goed, ofschoon het nog beter was geweest als er een Apple Maps gebruikt kon worden. Maar dat zal wel voor de volgende generatie campers zijn. Wij hebben heerlijk geslapen op de bedden (beter dan thuis!!) en alles werkte prima. Kunnen dus iedereen aanraden om bij De Jong langs te gaan voor het huren van een camper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
9

Geweldige ervaring

Makkelijk om een caravan te huren, met een duidelijke uitleg hoe alles werkt. Ook het ophalen en terugbrengen ging uitstekend, waarbij de makkelijke bereikbaarheid vanuit Amsterdam een rol speelt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Betrouwbaar en goed

Al vele malen een caravan tot volle tevredenheid gehuurd bij firma de Jong. Altijd waren het vrij nieuwe exemplaren. Dit jaar voor de eerste keer technische problemen gehad onderweg. Een paar dagen eerder, in het weekend naar huis gekomen vanwege de technische problemen. Onderweg een onderdeel gekocht dat achteraf toch niet voldoende was om het mankement te verhelpen. Bij inlevering op dinsdag ( maandagen gesloten) een dag eerder dan afgesproken, werd zonder dat ik erom vroeg , gezegd dat een dag van de huurprijs zou worden terugbetaald en dat de kosten voor het onderdeel zou worden vergoed. Een dag later was de borg met de extra kosten al naar ons geboekt. Deze fijne service maakte veel goed van een aantal mindere dagen van onze vakantie. Firma de Jong heel erg bedankt!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
1

Aankoop best, aftersales/service drama

Inzake aankoop gebruikte caravan. Op zich een prima gesprek en proces. Caravan werd afgeleverd en opgehaald. Wij waren van plan nog een weekendje weg te gaan om een aantal zaken even te proberen maar dat is er niet van gekomen. Wij hebben vóór vertrek de caravan ingeruimd en klaar. Op de vakantiebestemming aangekomen, heb ik de Thule Omnistore uitgedraaid. Wij waren er blij mee. Een luifel die je snel kan uitdraaien en ook weer snel kan indraaien. Toen ik hem uitgedraaid had, voelde ik de behoefte om hem ook weer in te draaien. Nou, dat ging niet. Het ratelde en ratelde maar de luifel ging niet naar binnen. Om kort te zijn: Een aantal caravanbezitters hebben mij uiteindelijk geholpen die luifel in de cassette te krijgen. Wij hebben de luifel niet meer uitgedraaid. Nog geprobeerd om bij een caravandealer de zaak te laten repareren maar daar zaten zoveel haken en ogen aan dat we daarvan hebben afgezien. De Jong gemaild. Reactie: heel vervelend en we konden een afspraak maken om de zaak onder garantie te laten vervangen. Wij hebben bij verkoop en aflevering afgesproken dat als er garantiezaken zouden zijn, wij dat bij een Eriba dealer in de buurt zouden laten fixen. Tot nu toe 4x gemaild met het voorstel voor Eriba dealer in de buurt, er komt gewoon geen enkele reactie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
10

Uitmuntende service gerichtheid en klantvriendelijkheid

Twee jaar geleden hebben wij een nieuwe Hymercamper bij firma de Jong gekocht. We zijn erg blij met hun grote service gerichtheid. Dat weet je niet van te voren hoe goed die is. Of het nu een klein onderdeel betrof wat vervangen diende te worden of een onverklaarbare storing aan de motor. Wij worden altijd serieus genomen, hoe druk het er ook kan zijn. Recentelijk zijn wij, dankzij de bemiddeling van Dick, doorverwezen naar de juiste Mercedes garage die het probleem van onze camper wel wilde en kon oplossen, iets wat bij onze eigen Mercedes garage niet lukte. Onze camper is kosteloos gerepareerd en nu kunnen we er weer gelukkig mee op stap. Hulde!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
10

Op slag verliefd geworden op camper-vakanties!

Fijn dat je precies de camper kunt huren die je wilt. Geen algemeen verhaal, maar het exacte model. Goede uitleg bij het ophalen van de camper. Geweldige wagen, met alle benodigde accessoires, meegekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
1

klant blij wij blij gaat niet op???

Caravan gehuurd voor 2025. echter door aankoop caravan geannuleerd. Ondanks dat wij wisten dat 30% in rekening gebracht zou worden is het toch jammer dat wanneer je 9 maanden van te voren annuleert er geen coulance is door bijv. maar 100 euro admin. kosten in rekening te brengen i.p.v. de 30% ter waarde van 600 euro. De caravan raken ze nog makkelijk kwijt voor de verhuur. Voelt niet erg klantvriendelijk aan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Fantastische service

Nadat de framehouder van mijn Enduro fietsendrager van een half jaar oud niet meer van het slot wilde, bood Leendert aan om contact op te nemen met de leverancier. Na opgave van het sleutelnummer werd na een paar dagen gratis een nieuwe fietsenklem op de camping bezorgd. Nogmaals hartelijk dank voor deze prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.