Filters

6

Erg blij met onze nieuwe Camper, nazorg lastig

Na de koop van onze Camper, waar we erg goed ervaren hebben, blijkt nazorg een aandachtspuntje, Telefonisch lastig te bereiken, en na inspreken boodschap niet terug gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Heel goed

Ben zeer te vreden, alle wensen werden vervuld, en een goede samen werking

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

Caravan inruil netjes verlopen.

Doorgang ingang naar caravan showroom beetje onverzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Vriendelijke mensen en hele goede service.

Jarenlang een tevreden klant geweest. Maar wat ik helemaal geweldig vond, dat toen we voor een bovag keuring kwamen en ons lieten ontvallen dat we gingen stoppen met kamperen er meteen werd meegedacht! Geen onkosten meer maken , maar bemiddelen in de verkoop van de caravan. Echt geweldig ! Geheel kosteloos hebben zij onderhandeld met de koper en een zeer coulante afhandeling. De Jong had hier geen enkel belang bij, dit was pure service. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
1

Tot aankoop/aflevering goed, daarna geen service / communicatie

Tot aankoop en aflevering vriendelijk en servicegericht. Na aflevering geen communicatie meer mogelijk. Zoals ze zelf op website vermelden kennen zij 3 soorten klanten 1 nieuwe, 2 bestaande en 3 passanten, waarop ze op deze volgorde punten in behandeling nemen. Vanaf de aflevering van onze nieuwe camper op 4 juni zitten wij tot op heden d.d. 23 juli nog steeds, ondanks meerdere verzoeken per email, op antwoord en oplossing van gebreken te wachten. Kortom ze hebben een groot aanbod en keuze echter voor de service moet je er niet zijn!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Uitstekend

Ervaring - Kennis - klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Goed

Bij verschillende caravans wezen kijken en daarbij goed geholpen en geïnformeerd over hoe wat! En bij het ophalen van de nieuwe caravan is alles goed uitgelegd hoe alles werkt en ook met de mover een stukje gereden! Nogmaals bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Super caravan en service!

Voor t eerst met een caravan op pad. Wij hadden een Eriba Touring gehuurd. Caravan was gloednieuw met alles erop en eraan. Een paar weken van te voren kregen wij een mail met alle informatie zodat we ons alvast konden inlezen. Het ophalen ging super snel en terugbrengen ook. Hebben ze goed voor elkaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Behulpzaam en vriendelijk

Ze denken met je mee. En doen er alles aan om snel te leveren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Verwachtingen te hoog gespannen

De caravan welke wij voor 3 weken gehuurd hebben had helaas een schade aan de zijkant. Door de geplande verhuur was het niet mogelijk deze schade te herstellen. - Het vloerkleed was nieuw, maar niet vochtdoorlatend. - Het trapje bij de ingang is te laag voor deze caravan. Een tweetraps trapje zou uitkomst bieden. - De eerste avond ging de hendel voor het uitzetraam kapot waardoor wij het raam niet meer dicht kregen. Demontage van de hendel en sluiten van het raam bij de keuken voor de gehele periode was noodzakelijk. Tevens durfden wij de andere ramen niet meer te openen. - De afvaltank is niet goed te plaatsen onder de afvoer. Het slangetje is te kort en/of de tank te klein. - Geen oploopsteunen voor het waterpas zetten van de caravan. - Luifel paste niet op deze caravan. Luifel zou een uitdraailuifel zijn conform het geshowde model in december 2023. - Luifel was smerig en verspocht. - Horrengaas van het grote dakraam loopt niet goed in de rail. - Brandalarm ging in de nacht spontaan af. Gas was niet aangesloten oid, - Knoppen van de laden haperen en zijn moeilijk te openen/sluiten. - Drukker uitklapaanrecht zit te stevig vast en bang daar eea kapot te maken. Al met al verwachtten wij een beter produkt bij de Jong te hebben gehuurd. Dat viel dus tegen. Door een betere controle van het af te leveren huurprodukt zou de Jong zich kunnen onderscheiden in de markt. De bovengenoemde punten zouden moeten leiden tot een beperkte restitutie van de huur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
4

Teleurstellend

Onlangs hebben wij een caravan gehuurd bij dit bedrijf. Zowel bij het ophalen als bij het inleveren ging er van alles mis. Er was sprake van ondeskundig en onvriendelijk personeel. De uitleg van de caravan duurde ruim 3 uur doordat betreffende medewerker geen ervaring had met de caravan en geen enkele ondersteuning kreeg van zijn collega’s. Tijdens het inleverproces werd er een klein krasje geconstateerd aan de zijkant van de caravan. Daarvoor werd 600 Euro aan reparatiekosten in mindering van de borg gebracht. Als reactie op de nota heb ik het volgende bericht gestuurd, waarop niet is gereageerd: ———————————————————————————— Sent: Tuesday, July 2, 2024 8:19:37 PM To: Huren | DE JONG Kampeer & Recreatie <[email protected]> Subject: Re: DE JONG Kampeer & Recreatie. Goedendag, Ik heb kennisgenomen van de nota. Ik begin zo langzamerhand uw werkwijze ten aanzien van de verhuur van caravans en campers te begrijpen. Het lijkt erop dat de verzekeringspremies door het hoge eigen risico laag gehouden kunnen worden, waarbij overblijvende risico's afgewenteld worden op de huurders. Daarnaast valt het op dat ervan wordt uitgegaan dat na elke beschadiging, hoe klein ook, de caravan weer teruggebracht moet worden in nieuwstaat. Vandaar de hoge kosten van spuitwerk dat in rekening wordt gebracht. Ik ga ervan uit dat deze werkzaamheden pas aan het eind van het seizoen of zelfs pas na 3 jaar, als de caravan uit de verhuur wordt genomen zullen plaatsvinden. In de tussentijd zijn er vele kleine beschadigingen aan dezelfde caravan geconstateerd die op dezelfde wijze worden doorberekend aan de huurders. Dit winstgevende businessmodel zal juridisch geen probleem zijn; het is immers vastgelegd in de verhuurvoorwaarden die huurders tekenen. Vraag blijft wel of dit moreel te verkopen valt. Ik denk van niet gezien mijn teleurstelling na het vernemen van deze werkwijze. Ik ben benieuwd naar uw reactie. Misschien zie ik zaken verkeerd. Als dat zo is hoor ik het graag.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Wonderful Experience

We were very impressed with the Hymer 580 we rented from De Jong. They do an amazing job keeping their motorhomes in top shape. We rented for a week and had absolutely no issues.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Geweldig

Na een valse start, electrakabel van de camper was stuk en de koelkast (daardoor?) doorgebrand. Na telef. overleg teruggegaan voor reparatie, waarbij we onmiddellijk geholpen werden. Dankzij die razendsnelle reparatie uiteindelijk met maar 2 uurtjes vertraging vertrokken. (Door de stress wel wat dingetjes vergeten mee te nemen) Verder is alles voorspoedig gegaan en hebben, dankzij de perfecte camper, een zorgeloze en fantastische vakantie gehad, met een afwisseling van slecht en mooi weer. We vonden het jammer naar huis te moeten gaan. De camper voor volgend jaar ligt alweer vast, nu weer een plan uitdenken voor de route.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Goed objectieve informatie bij aankoopplannen.

Zorgvuldig en adequate handelingen bij aflevering. Gemaakte afspraken nagekomen. vriendelijk en competent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Positief

De caravan was zo goed als nieuw, dus prima in orde, alleen een paar mindere punten : Het fietsenrek voorop , bij het draaien van het neuswieltje kwam je hand op centimeters langs dit rek en soms ertegen aan . De vuilwater container paste niet , kwam tegen de mover aan . Het grootste minpunt was de koelkast . Het ventilatierooster zat niet buiten maar in de caravan , hij blies alle warme lucht zo naar binnen , je had gewoon een kachel extra, is niet lekker bij 30 graden ! Ook maakte hij veel lawaai, mede doordat het ventilatierooster in de caravan zat. De borg was € 1000,= minus de spiegelhuur € 25,= maakt € 975,= . Er werd echter zonder specificatie € 955,= overgemaakt .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Een hele fijne klantbeleving bij de aanschaf van een camper

Ik ben bij de aanschaf van een camper in elke fase prima geholpen. In meerdere contact momenten ben ik steeds prettig en vakkundig te woord gestaan. Verder goede informatie voorziening en uitgebreide uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Prima verlopen

Camper gehuurd, gelukkig op tijd mogen ophalen wat er fijn was!! Goede uitleg echter veel info in een keer. De link in een mailtje met daarin filmpjes hoe het werkt is erg handig en kan je vooraf veel info uit krijgen. Zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
6

Slordige aflevering huurcaeavan

Na een goede instructie bij het ophalen van de huurcaravan kwamen de de volgende onvolkomenheden naar voren. De gehuurde ‘potten en pannen’ waren vies en smerig! Het gehuurde ‘bestek’ was incompleet er was minder dan de helft aanwezig ( volgens de voorbeeld foto!!!! Dit direct gemeld! ( via E-mail ) Ik het vullen van de watertank, bleek de afsluitdop ( los lag in de caravan) en de waterpomp was niet aangedraaid!!!! Hierdoor ontstond een ‘ binnen zwembad’ die schoenen en handdoeken voorlopig niet bruikbaar maakte en een paar uur ‘arbeid’ om dit op te lossen!!! Dit was de eerste ‘kennismaking’ met de verhuur De Jong. Na het einde van dd verhuurperiode is dit allemaal Nogmaals doorgesproken ( met eerder ) genoemde mails, en heeft De Jong een redelijke compensatie voorgesteld. En dezelfde dag opgelost!!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Een mooie reis met een mooie camper!

Wij (2 personen) hebben 6 weken rondgereisd met de Burstner Limited. De camper is ons heel goed bevallen en ook zijn wij heel tevreden over de service van De Jong. Wij gaan volgend jaar zeker weer met een camper ven De Jong reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Goed ontvangen en goede uitleg

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Prima service

Hobby caravan gehuurd. Goede service en begeleiding van De Jong.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Helemaal goed

Ben altijd tevreden als ik daar vandaan kom Wordt altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

De Jong, daar waar je nog echt als klant wordt behandeld!

Goede uitleg en advies bij aankoop, bij aflevering wordt zonder gestress en tijd voor vragen alles duidelijk en goed uitgelegd. Een klein minpuntje is dat onze nieuwe camper na aankoop in de showroom gewoon voor de diverse vakantieshows open bleef staan voor publiek. Hier is echter wel excuus voor gemaakt. Heb wel de indruk en gemerkt dat de afdeling service door de goede verkopen een te hoge werkdruk heeft. Voor extra opties is bijna niets op korte termijn mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Tevreden

Zeer tevreden over Cor de Jong die ons begeleid heeft bij de aankoop en aanvullende aankoop accessoires. Altijd snelle reactie op onze vragen. Aflevering ging niet allemaal even soepel. Wielklem vergeten. Bij thuiskomst grondzeil vergeten. Moet dan worden nagestuurd. Er mist dus controle of alles aanwezig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Prima service en klantgerichtheid

We hebben in mei een caravan gehuurd bij de Jong in Hillegom en dat is prima bevallen. De caravan was erg nieuw en voldeed volledig aan onze wensen. Minpunt was dat we 2 bakken met hetzelfde servies-goed meekregen en we dus geen pannen ed. hadden ontvangen. Na telefonisch contact werd er een prima oplossing voor bedacht. Wij komen hier zeker nog eens terug. Tip: halen is eind van de dag en terugbrengen is voor 11 uur s'morgens. Het zou fijn zijn als je voor deze dagen niet de volledige huur hoeft te betalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.