Na de koop van onze Camper, waar we erg goed ervaren hebben, blijkt nazorg een aandachtspuntje, Telefonisch lastig te bereiken, en na inspreken boodschap niet terug gebeld.
Beste Johannes, Hartelijk dank voor deze review en uw positieve woorden over de koop van jullie camper. We zijn blij te horen dat de aankoop prettig is verlopen en dat jullie tevreden zijn met deze ervaring. Het spijt ons te horen dat de nazorg niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat het voor klanten belangrijk is dat vragen en/of aftersales-zaken goed en zo snel mogelijk worden opgelost. In de kampeer- en recreatiebranche is het echter een feit dat voertuigen, die het hele jaar door worden geleverd, voornamelijk in slechts 4 tot 6 maanden intensief worden gebruikt. Dit leidt tot een grote hoeveelheid vragen en een verhoogde druk op Technocenters / werkplaatsen in een kort tijdsbestek. Om dit zo goed mogelijk te managen, verstrekken wij een duidelijke handleiding van het voertuig en plaatsen we veel informatie op onze website, zodat klanten veel zaken zelf al kunnen oplossen zonder te hoeven bellen. Daarnaast hanteren wij voor onze medewerkers een winter- en zomerschema, waarbij ze ruim 10% meer werken in het voorjaar en de zomer. Ondanks deze maatregelen blijven er piekmomenten bestaan. Wij nemen uw feedback uiterst serieus. Communicatie en nazorg blijven voor ons dan ook een permanente zorg, waarbij we trachten deze voor alle partijen zo optimaal mogelijk te maken. Wij waarderen uw reactie en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Ben zeer te vreden, alle wensen werden vervuld, en een goede samen werking
Beste Douwe de Haan, Onwijs bedankt voor deze krachtige review over DE JONG Kampeer & Recreatie. Wij vinden het heel prettig om te horen dat alle wensen werden vervuld en dat er goed met u werd samengewerkt. Dat u zeer tevreden bent, stemt ons zeer tevreden. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij DE JONG Kampeer & Recreatie. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Doorgang ingang naar caravan showroom beetje onverzorgd.
Beste Rick Otten, Bedankt voor deze review. Fijn dat de inruil van de caravan netjes is verlopen. Wij zullen er altijd naar streven om dit zo prettig mogelijk te maken. Wij vinden het fijn dat u dit waardeert. Ook uw waardevolle feedback over de doorgang van de Winkel naar de Showroom staat bij ons genoteerd. Ook hier streven wij ernaar om dit zo netjes mogelijk te presenteren aan onze klanten. Wij zullen hiermee aan de slag gaan! Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Jarenlang een tevreden klant geweest. Maar wat ik helemaal geweldig vond, dat toen we voor een bovag keuring kwamen en ons lieten ontvallen dat we gingen stoppen met kamperen er meteen werd meegedacht! Geen onkosten meer maken , maar bemiddelen in de verkoop van de caravan. Echt geweldig ! Geheel kosteloos hebben zij onderhandeld met de koper en een zeer coulante afhandeling. De Jong had hier geen enkel belang bij, dit was pure service. Dank jullie wel.
Beste E van Spijker, Hartelijk bedankt voor deze schitterende review. Wat worden wij hier gelukkig van! Wij vinden het superfijn dat u jarenlang een tevreden klant bent geweest. Dat wij hebben kunnen bemiddelen in de verkoop van uw caravan, stemt ons dan ook meer dan tevreden. Wij denken graag met u mee en zijn dan ook heel trots dat u dit waardeert. Mooi dat het allemaal zo uitgepakt heeft en wij hopen u in de toekomst nog een keer te verwelkomen bij DE JONG Kampeer & Recreatie, of dit nou voor de verhuur, in de kampeer- en outdoorwinkel of voor een kijkrondje in de Showroom is. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Tot aankoop en aflevering vriendelijk en servicegericht. Na aflevering geen communicatie meer mogelijk. Zoals ze zelf op website vermelden kennen zij 3 soorten klanten 1 nieuwe, 2 bestaande en 3 passanten, waarop ze op deze volgorde punten in behandeling nemen. Vanaf de aflevering van onze nieuwe camper op 4 juni zitten wij tot op heden d.d. 23 juli nog steeds, ondanks meerdere verzoeken per email, op antwoord en oplossing van gebreken te wachten. Kortom ze hebben een groot aanbod en keuze echter voor de service moet je er niet zijn!
Beste EH, te Zoetermeer, Wij danken u voor uw review en het telefonisch contact dat wij na aanleiding van deze review met u hebben gehad. Wij erkennen dat er in de communicatie duidelijk het één en ander niet goed is gegaan. Hiervoor hebben wij dan ook onze oprechte excuses aangeboden en danken u voor het aanvaarden van deze. Verder hebben wij besproken hoe wij datgene wat niet in orde is gaan oppakken. Dit met het vertrouwen dat u hierna weer als een tevreden klant van ons, veel plezier aan uw camper zal beleven. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Ervaring - Kennis - klantgericht
Beste Jelle, Onwijs bedankt voor deze kort en krachtige recensie over DE JONG Kampeer & Recreatie. Fijn dat je alles weet te waarderen en hopen we je snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Bij verschillende caravans wezen kijken en daarbij goed geholpen en geïnformeerd over hoe wat! En bij het ophalen van de nieuwe caravan is alles goed uitgelegd hoe alles werkt en ook met de mover een stukje gereden! Nogmaals bedankt
Beste Jaap, Dank je wel voor deze mooie review. Hier zijn we heel erg blij mee. Goed om te vernemen dat jullie goed zijn geïnformeerd om tot een juiste keuze te kunnen komen. Uiteraard hoort hier goede informatie bij. Wij streven er altijd naar om zo helder mogelijk een caravan over te dragen aan een nieuwe eigenaar. Dat we hierin een uitvoerige uitleg doen spreekt voor zich zodat onze klanten goed en veilig met hun nieuwe caravan de weg op kunnen. We wensen jullie dan ook heel veel vakantie plezier toe met veel veilige kilometers. Graag zien we jullie weer terug in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Voor t eerst met een caravan op pad. Wij hadden een Eriba Touring gehuurd. Caravan was gloednieuw met alles erop en eraan. Een paar weken van te voren kregen wij een mail met alle informatie zodat we ons alvast konden inlezen. Het ophalen ging super snel en terugbrengen ook. Hebben ze goed voor elkaar!
Beste Jacqueline, Nou zeg, hier worden we heel stil van. Wat een prachtige recensie. Top dat je alles als heel positief hebt ervaren. Onze verhuur voertuigen zijn altijd nieuw of jong gebruikt. Deze caravans of campers zijn dan ook nooit ouder dan 3 jaar. Maar het is natuurlijk altijd extra mooi als je een gloednieuwe caravan meekrijgt als deze beschikbaar is, Uiteraard voorzien we alle voertuigen van de juiste accessoires en uitrusting zodat onze klanten zorgeloos kunnen gaan genieten van een heerlijke vakantie. Wat betreft de documentatie is het altijd een welkome aanvulling op de voorbereiding en horen we dit vaak terug van onze klanten. Op onze website is er dan ook heel veel informatie te vinden en oplossingen over alle campers en caravans. Zo kom je nooit voor verassingen te staan mocht er onverhoopt toch iets niet helemaal goed gaan. De meeste problemen zijn hierdoor meestal zelf goed op te lossen. Fijn ook dat je onze uitleg over de caravan en inname op prijs hebt gesteld, We doen dit altijd zeer uitgebreid zodat iedereen veilig de weg op kan en zo heerlijk gaan genieten van de vakantie. We hopen dan ook dat we jullie snel weer mogen begroeten in onze Showroom en verhuurafdeling. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Ze denken met je mee. En doen er alles aan om snel te leveren.
Beste Jan, Hartelijk dank voor deze prachtige review. Fijn dat er met je mee is gedacht en je hierdoor de juiste keuze hebt kunnen maken. Goed om te horen dat je onze service weet te waarderen en wij er alles aan gedaan hebben om snel te kunnen uitleveren. We willen jullie dan ook heel veel plezier wensen met jullie prachtige camper. Natuurlijk hopen wij dat jullie prachtige vakanties mogen hebben en veel veilige kilometers kunnen maken. Tevens hopen wij jullie weer te mogen begroeten in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
De caravan welke wij voor 3 weken gehuurd hebben had helaas een schade aan de zijkant. Door de geplande verhuur was het niet mogelijk deze schade te herstellen. - Het vloerkleed was nieuw, maar niet vochtdoorlatend. - Het trapje bij de ingang is te laag voor deze caravan. Een tweetraps trapje zou uitkomst bieden. - De eerste avond ging de hendel voor het uitzetraam kapot waardoor wij het raam niet meer dicht kregen. Demontage van de hendel en sluiten van het raam bij de keuken voor de gehele periode was noodzakelijk. Tevens durfden wij de andere ramen niet meer te openen. - De afvaltank is niet goed te plaatsen onder de afvoer. Het slangetje is te kort en/of de tank te klein. - Geen oploopsteunen voor het waterpas zetten van de caravan. - Luifel paste niet op deze caravan. Luifel zou een uitdraailuifel zijn conform het geshowde model in december 2023. - Luifel was smerig en verspocht. - Horrengaas van het grote dakraam loopt niet goed in de rail. - Brandalarm ging in de nacht spontaan af. Gas was niet aangesloten oid, - Knoppen van de laden haperen en zijn moeilijk te openen/sluiten. - Drukker uitklapaanrecht zit te stevig vast en bang daar eea kapot te maken. Al met al verwachtten wij een beter produkt bij de Jong te hebben gehuurd. Dat viel dus tegen. Door een betere controle van het af te leveren huurprodukt zou de Jong zich kunnen onderscheiden in de markt. De bovengenoemde punten zouden moeten leiden tot een beperkte restitutie van de huur.
Geachte Frans, Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback naar aanleiding van uw ervaringen met het huren van onze caravan. Wij zullen uw opmerkingen intern beoordelen en bespreken tijdens onze regelmatige werkoverleggen. Op deze manier kunnen wij onze service en dienstverlening verder verbeteren en optimaliseren. Uit uw beoordeling begrijpen wij, ondanks de genoemde feedback, dat u over het algemeen tevreden bent, wat blijkt uit het eindcijfer 8 dat u ons heeft gegeven. Dit waarderen wij zeer en wij streven er uiteraard naar om bij een volgende gelegenheid een 9 of 10 te behalen. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze showroom en bij onze verhuurafdeling. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Onlangs hebben wij een caravan gehuurd bij dit bedrijf. Zowel bij het ophalen als bij het inleveren ging er van alles mis. Er was sprake van ondeskundig en onvriendelijk personeel. De uitleg van de caravan duurde ruim 3 uur doordat betreffende medewerker geen ervaring had met de caravan en geen enkele ondersteuning kreeg van zijn collega’s. Tijdens het inleverproces werd er een klein krasje geconstateerd aan de zijkant van de caravan. Daarvoor werd 600 Euro aan reparatiekosten in mindering van de borg gebracht. Als reactie op de nota heb ik het volgende bericht gestuurd, waarop niet is gereageerd: ———————————————————————————— Sent: Tuesday, July 2, 2024 8:19:37 PM To: Huren | DE JONG Kampeer & Recreatie <[email protected]> Subject: Re: DE JONG Kampeer & Recreatie. Goedendag, Ik heb kennisgenomen van de nota. Ik begin zo langzamerhand uw werkwijze ten aanzien van de verhuur van caravans en campers te begrijpen. Het lijkt erop dat de verzekeringspremies door het hoge eigen risico laag gehouden kunnen worden, waarbij overblijvende risico's afgewenteld worden op de huurders. Daarnaast valt het op dat ervan wordt uitgegaan dat na elke beschadiging, hoe klein ook, de caravan weer teruggebracht moet worden in nieuwstaat. Vandaar de hoge kosten van spuitwerk dat in rekening wordt gebracht. Ik ga ervan uit dat deze werkzaamheden pas aan het eind van het seizoen of zelfs pas na 3 jaar, als de caravan uit de verhuur wordt genomen zullen plaatsvinden. In de tussentijd zijn er vele kleine beschadigingen aan dezelfde caravan geconstateerd die op dezelfde wijze worden doorberekend aan de huurders. Dit winstgevende businessmodel zal juridisch geen probleem zijn; het is immers vastgelegd in de verhuurvoorwaarden die huurders tekenen. Vraag blijft wel of dit moreel te verkopen valt. Ik denk van niet gezien mijn teleurstelling na het vernemen van deze werkwijze. Ik ben benieuwd naar uw reactie. Misschien zie ik zaken verkeerd. Als dat zo is hoor ik het graag.
Beste meneer Borgers, We danken u voor uw bericht. We hebben inmiddels onderzocht wat er fout is gegaan bij het beantwoorden van uw e-mail die u heeft gestuurd aan ons. We hebben u e-mail beantwoord de volgende dag op 3 juli 2024 om 14.34 uur. Helaas is dit antwoord per abuis niet aan u maar door onze directeur als reply terug gestuurd aan onze verhuurafdeling. Wij bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Inmiddels hebben wij u alsnog per mail op de hoogte gebracht. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
We were very impressed with the Hymer 580 we rented from De Jong. They do an amazing job keeping their motorhomes in top shape. We rented for a week and had absolutely no issues.
Dear Karen, Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear that you were impressed with the Hymer BMC T 580 and that it met all your expectations. Our team at De Jong takes great pride in maintaining our motorhomes to the highest standards, so it's wonderful to hear that you had a seamless experience during your week-long rental. We look forward to serving you again on your next adventure! Kind Regards, Team DE JONG Kampeer & Recreatie
Na een valse start, electrakabel van de camper was stuk en de koelkast (daardoor?) doorgebrand. Na telef. overleg teruggegaan voor reparatie, waarbij we onmiddellijk geholpen werden. Dankzij die razendsnelle reparatie uiteindelijk met maar 2 uurtjes vertraging vertrokken. (Door de stress wel wat dingetjes vergeten mee te nemen) Verder is alles voorspoedig gegaan en hebben, dankzij de perfecte camper, een zorgeloze en fantastische vakantie gehad, met een afwisseling van slecht en mooi weer. We vonden het jammer naar huis te moeten gaan. De camper voor volgend jaar ligt alweer vast, nu weer een plan uitdenken voor de route.
Beste Hans en Ineke, Dank jullie wel voor deze prachtige review. We zijn hier dan ook heel blij mee. Uiteraard is het altijd jammer dat niet altijd alles direct perfect is. We zijn blij dat jullie het probleem op tijd hebben ontdekt en wij hier adequaat op konden reageren en het probleem konden verhelpen. We streven er echt naar om iedere (bus)camper of caravan vooraf te controleren en in goede conditie af te leveren. Maar gelukkig hebben jullie ondanks de valse start enorm kunnen genieten van een heerlijke vakantie met de camper. We krijgen jullie laatste opmerking veel te horen, wanneer mensen terug zijn gekeerd van de vakantie, dat het nog wel een paar weken langer had mogen duren. Fin om te vernemen dat de volgende vakantie alweer is vastgelegd en jullie volgend jaar weer zorgeloos op vakantie kunnen gaan. We zien jullie dan ook heel erg graag weer in onze Showroom en bij de verhuurbalie. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Zorgvuldig en adequate handelingen bij aflevering. Gemaakte afspraken nagekomen. vriendelijk en competent.
Beste Duco, Hartelijk dank voor de kort en krachtige review. Hier zijn we enorm blij mee. Fijn dat u alles omtrent onze afleveringen zo weet te waarderen. Daar werken wij dan ook hard aan om iedereen zo goed als mogelijk voor te lichten om de caravan of camper in zijn geheel te leren kennen. Zo kan je goed en veilig de weg op en gaan genieten van mooie vakanties. Goed ook om te vernemen dat de afspraken zijn nagekomen en we hierbij vriendelijk en competent zijn. Dat doet ons deugd. We hopen u snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
De caravan was zo goed als nieuw, dus prima in orde, alleen een paar mindere punten : Het fietsenrek voorop , bij het draaien van het neuswieltje kwam je hand op centimeters langs dit rek en soms ertegen aan . De vuilwater container paste niet , kwam tegen de mover aan . Het grootste minpunt was de koelkast . Het ventilatierooster zat niet buiten maar in de caravan , hij blies alle warme lucht zo naar binnen , je had gewoon een kachel extra, is niet lekker bij 30 graden ! Ook maakte hij veel lawaai, mede doordat het ventilatierooster in de caravan zat. De borg was € 1000,= minus de spiegelhuur € 25,= maakt € 975,= . Er werd echter zonder specificatie € 955,= overgemaakt .
Beste meneer Kapteijn, Hartelijk dank voor deze feedback op de verhuur van onze caravan. Uiteraard snappen wij u volledig. We hebben u daarom persoonlijk gebeld om een en ander met elkaar uit te spreken en wat verheldering te geven over deze specifieke caravan van de Burstner Premio Life. We zijn ons bewust dat de koelkast wat meer herrie maakt omdat deze compressor koelkast net even anders werkt op 12 volt. Hierdoor moet deze koelkast wat harder werken bij warme dagen. Maar uiteraard snappen wij dat dit voor u heel vervelend is geweest. Voor de overige zaken, hebben wij dit telefonisch met u besproken. Met betrekking tot huur van de spiegels, bleek het helaas te gaan over een kleine miscommunicatie en zal op korte termijn dit met u opgelost worden. Tot slot hebben wij van u begrepen dat u ondanks alles heeft genoten van de vakantie en de caravan. We hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten en zien we u graag terug in onze Showroom en verhuurafdeling. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Originele beoordeling
De caravan was zo goed als nieuw, dus prima in orde, alleen een paar mindere punten : Het fietsenrek voorop , bij het draaien van het neuswieltje kwam je hand op centimeters langs dit rek en soms ertegen aan . De vuilwater container paste niet , kwam tegen de mover aan . Het grootste minpunt was de koelkast . Het ventilatierooster zat niet buiten maar in de caravan , hij blies alle warme lucht zo naar binnen , je had gewoon een kachel extra, is niet lekker bij 30 graden ! Ook maakte hij veel lawaai, mede doordat het ventilatierooster in de caravan zat. De borg was € 1000,= minus de spiegelhuur € 25,= maakt € 975,= . Er werd echter zonder specificatie € 955,= overgemaakt .
Beste meneer Kapteijn, Hartelijk dank voor deze feedback op de verhuur van onze caravan. Uiteraard snappen wij u volledig. We hebben u daarom persoonlijk gebeld om een en ander met elkaar uit te spreken en wat verheldering te geven over deze specifieke caravan van de Burstner Premio Life. We zijn ons bewust dat de koelkast wat meer herrie maakt omdat deze compressor koelkast net even anders werkt op 12 volt. Hierdoor moet deze koelkast wat harder werken bij warme dagen. Maar uiteraard snappen wij dat dit voor u heel vervelend is geweest. Voor de overige zaken, hebben wij dit telefonisch met u besproken. Met betrekking tot huur van de spiegels, bleek het helaas te gaan over een kleine miscommunicatie en zal op korte termijn dit met u opgelost worden. Tot slot hebben wij van u begrepen dat u ondanks alles heeft genoten van de vakantie en de caravan. We hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten en zien we u graag terug in onze Showroom en verhuurafdeling. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Ik ben bij de aanschaf van een camper in elke fase prima geholpen. In meerdere contact momenten ben ik steeds prettig en vakkundig te woord gestaan. Verder goede informatie voorziening en uitgebreide uitleg.
Beste Will, Hartelijk dank voor deze mooie en positieve review. Zijn wij als DE JONG heel erg content mee. Fijn om te horen dat jullie uitstekend zijn geholpen door onze verkoopadviseurs en hierbij vakkundig te woord zijn gestaan. We werken er dan ook hard aan om iedere klant op deze wijze hen te woord te staan zodat de keuze die wordt gemaakt wel overwogen is. Natuurlijk is het niet meer dan normaal om bij aflevering een goed en gedegen overdracht wordt gedaan zodat de camper goed en veilig de weg op kan gaan. Naast de veiligheid is het goed om ook alle items te bespreken die in een camper zitten zodat je later niet voor verrassingen komt te staan. We willen jullie dan ook heel veel veilige kilometers wensen met veel mooi vakanties. Heel veel plezier met jullie nieuwe camper. Graag zien we jullie graag weer in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Camper gehuurd, gelukkig op tijd mogen ophalen wat er fijn was!! Goede uitleg echter veel info in een keer. De link in een mailtje met daarin filmpjes hoe het werkt is erg handig en kan je vooraf veel info uit krijgen. Zeer vriendelijk personeel.
Beste John, Wat een leuk en fijne review om hier te mogen ontvangen. Fijn dat alles snel is gegaan met het ophalen van de camper. Dat hierbij de uitleg uitstekend is geweest met heel veel informatie die wellicht in eerste instantie wat veel is. Dit is wel hoe wij dit moeten aanvangen omdat er natuurlijk heel wat bij komt kijken bij een camper om die goed en veilig te kunnen gebruiken. Uiteraard snappen wij dat dit een beetje overdonderd kan aanvoelen maar hebben wij hier inderdaad extra documentatie voor in onze gebruikersmappen en op onze website. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan en heb je alle informatie dicht bij de hand. Verder hopen we dat jullie hebben kunnen genieten van een mooie vakantie en dit smaakt naar meer. Uiteraard staan we dan met dezelfde vriendelijkheid jullie weer te woord en daad. Hopelijk mogen we jullie snel weer begroeten in onze Showroom en verhuurafdeling. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Na een goede instructie bij het ophalen van de huurcaravan kwamen de de volgende onvolkomenheden naar voren. De gehuurde ‘potten en pannen’ waren vies en smerig! Het gehuurde ‘bestek’ was incompleet er was minder dan de helft aanwezig ( volgens de voorbeeld foto!!!! Dit direct gemeld! ( via E-mail ) Ik het vullen van de watertank, bleek de afsluitdop ( los lag in de caravan) en de waterpomp was niet aangedraaid!!!! Hierdoor ontstond een ‘ binnen zwembad’ die schoenen en handdoeken voorlopig niet bruikbaar maakte en een paar uur ‘arbeid’ om dit op te lossen!!! Dit was de eerste ‘kennismaking’ met de verhuur De Jong. Na het einde van dd verhuurperiode is dit allemaal Nogmaals doorgesproken ( met eerder ) genoemde mails, en heeft De Jong een redelijke compensatie voorgesteld. En dezelfde dag opgelost!!!!
Beste Cees, Hartelijk dank voor deze review over de periode dat jij bij ons een caravan hebt gehuurd. We vinden het altijd belangrijk dat onze klanten de volledige uitleg krijgen over het voertuig wat wij meegeven. Dit zorgt voor een veilige verkeerssituatie en voor een goed voorbereide vakantie. Wat je verteld over het servicegoed, is natuurlijk nooit de bedoeling dat dit zo wordt meegegeven. We zullen, mede door jou reactie, hier in het vervolg extra aandacht aan besteden. Dit geldt natuurlijk ook over de problemen met de waterpomp en de eventuele afsluitdoppen. Onze caravans dienen uiteraard gewoon compleet en nagekeken mee te worden gegeven. Deze verbeteringen, die wij in het vervolg beter moeten doen, hebben wij natuurlijk ook met jullie gecommuniceerd en hebben wij hiervoor uitvoerig onze excuses aangeboden. Dit heeft er voor gezorgd dat jullie hiervoor een compensatie aangeboden hebben gekregen zodat jullie na een slechte start van de vakantie toch nog een beetje voldoening hebben gekregen. Ondanks alles hopen wij jullie toch weer te mogen begroeten in onze Showroom en verhuurafdeling. Wellicht leidt dit tot een eventuele nieuwe huurperiode van een caravan waarbij jullie niet voor deze verrassingen komen te staan en echt vanaf het begin kunnen gaan genieten van een welverdiende vakantie. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Wij (2 personen) hebben 6 weken rondgereisd met de Burstner Limited. De camper is ons heel goed bevallen en ook zijn wij heel tevreden over de service van De Jong. Wij gaan volgend jaar zeker weer met een camper ven De Jong reizen.
Beste Leni, Wat ontzettend leuk en fijn om te vernemen dat jullie enorm hebben genoten van de Burstner Limited. Heel goed dat je ook hierin onze service weet te waarderen en dat je nu al aangeeft volgend jaar weer bij ons een camper zult gaan huren. Dus wij bedanken je voor deze prachtige review en zijn we hier enorm blij mee. We zien je graag weer terug in onze Showroom en verhuurafdeling. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
zie boven
Beste Antoine Beekhuis, Dank je wel voor deze kort maar krachtige review. We hebben hier dan ook niets meer aan toe te voegen! We hopen je snel weer te mogen begroeten in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Hobby caravan gehuurd. Goede service en begeleiding van De Jong.
Beste Abco, Dank je wel voor je prachtige kort en krachtige review. Fijn dat je een caravan hebt gehuurd en dat dit prima is bevallen. Uiteraard zijn we ook heel blij dat je onze service en begeleiding weet te waarderen. We werken hier dan ook elke dag hard aan om iedereen deze service en diensten te bieden zoals jij dit hebt ervaren. We hopen je snel weer te mogen begroeten in onze Showroom en bij de verhuurafdeling. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Ben altijd tevreden als ik daar vandaan kom Wordt altijd goed geholpen
Beste Bart, Dank voor deze kort en krachtige review. Hier zijn we dan ook zeer content mee. Goed dat je heel tevreden bent over alles en dat je altijd goed wordt geholpen door onze verkoopadviseurs. We hopen je dan ook nog vaak te mogen begroeten in onze Winkel. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Goede uitleg en advies bij aankoop, bij aflevering wordt zonder gestress en tijd voor vragen alles duidelijk en goed uitgelegd. Een klein minpuntje is dat onze nieuwe camper na aankoop in de showroom gewoon voor de diverse vakantieshows open bleef staan voor publiek. Hier is echter wel excuus voor gemaakt. Heb wel de indruk en gemerkt dat de afdeling service door de goede verkopen een te hoge werkdruk heeft. Voor extra opties is bijna niets op korte termijn mogelijk.
Beste EH Kok, Hartelijk dank voor deze mooi feedback. We vinden het dan ook fijn dat jullie helemaal tevreden zijn over de uitleg en adviezen van onze Showroom medewerkers. Dat een goede uitleg en er tijd wordt gemaakt voor klanten is voor ons een speerpunt. Mensen willen graag goed worden geïnformeerd over alles. Zo kunnen onze klanten een weloverwogen beslissing maken voordat zij tot koop overgaan . Zoals u zelf al aangeeft is het nooit de bedoeling dat de campers na verkoop in de Showroom blijven staan en voor publiek nog toegankelijk. We hebben dit inmiddels al meegenomen in ons wekelijks overleg om dit in de toekomst te voorkomen. Het klopt dat het in ons Technocenter erg druk is en proberen wij iedereen een goede service te verlenen. Soms lukt dit niet altijd en doen wij er alles aan om op dit punt te verbeteren. Wel is het zo dat wij ook vaak te maken hebben met leveranciers die sommige accessoires niet tijdig kunnen leveren en wij hierin ook afhankelijk zijn. Dit proberen wij dan ook altijd goed te communiceren naar onze klanten en vragen we hier begrip voor. Nogmaals dank voor de review en positieve feedback en willen wij jullie veel plezier wensen met de camper. Hopelijk gaan jullie mooie reizen maken met veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Zeer tevreden over Cor de Jong die ons begeleid heeft bij de aankoop en aanvullende aankoop accessoires. Altijd snelle reactie op onze vragen. Aflevering ging niet allemaal even soepel. Wielklem vergeten. Bij thuiskomst grondzeil vergeten. Moet dan worden nagestuurd. Er mist dus controle of alles aanwezig is.
Beste Cees, Hartelijk dank voor je mooie review. Goed dat je door Cor naar wens bent geholpen van A tot en met de aflevering. Top ook dat je vragen snel werden beantwoord en je hierdoor tot de juiste keuze hebt kunnen komen. We snappen heel goed dat het teleurstellend geweest moest zijn, bij thuiskomst, dat niet alles compleet was tijdens de aflevering. Dit had natuurlijk allemaal wel moeten gebeuren en zullen wij dit meenemen in ons wekelijks overleg met onze collega's. We proberen dit voor in de toekomst beter te managen. Hopelijk hebben jullie alles in goede orde ontvangen en kunnen jullie gaan genieten van jullie nieuwe camper. We willen dan ook heel veel vakantieplezier toewensen met mooie reizen en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
We hebben in mei een caravan gehuurd bij de Jong in Hillegom en dat is prima bevallen. De caravan was erg nieuw en voldeed volledig aan onze wensen. Minpunt was dat we 2 bakken met hetzelfde servies-goed meekregen en we dus geen pannen ed. hadden ontvangen. Na telefonisch contact werd er een prima oplossing voor bedacht. Wij komen hier zeker nog eens terug. Tip: halen is eind van de dag en terugbrengen is voor 11 uur s'morgens. Het zou fijn zijn als je voor deze dagen niet de volledige huur hoeft te betalen.
Beste Joop, Hartelijk dank voor deze mooie review met hierbij ook de nodige feedback wat wij natuurlijk altijd op prijs stellen. Allereerst leuk om te horen dat het een feestje is geweest met onze huurcaravan en dat deze goed is bevallen. Fijn ook dat het probleem met het serviesgoed snel met u is opgelost en u toch met potten en pannen aan de slag kon gaan. Goed om te weten is dat we u snel weer mogen begroeten in onze Showroom en bij de verhuurafdeling zodat u wederom kan gaan genieten van een mooie vakantie. Graag tot ziens in Hillegom - De Zilk. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Beeklaan 24 a
2191 AB Hillegom / de zilk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.