Filters

9

Klantvriendelijk, eerlijk en duidelijk

Ivm de revalidatie van mijn vrouw een afspraak kunnen maken voor eerdere uitleg van de camper. De volgende dag gebeld dat de camper kon worden opgehaald. O Derwig klopt alles. Bij een schade op de terugreis, na mijn melding, eerlijk ontvangen en verder geholpen. Bij de eindafrekening keurig volgens de overeenkomst afgewerkt. Kortom een adres om weer een camper te huren, wat ik ook aan vrienden heb doorgegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Een prettig bedrijf met goede mensen.

Een caravan huren gaat hier makkelijk en goed. Je word vriendelijk geholpen en de mogelijkheden zijn groot. Bij het ophalen een duidelijke uitleg. Een bedrijf wat ik zeker zal aanbevelen. Let wel dit zijn onze bevindingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Een feestje

Met mijn dochter even binnengelopen om te kijken naar een caravan die we konden huren voor onze vakantie. Direct door een zeer vriendelijke man van afdeling verkoop vol enthousiasme geholpen. Hij liet het type caravan zien en gaf allerlei handige tips. In de zoektocht naar het juiste type nog een andere collega gesproken en uiteindelijk begeleid naar de collega’s van de verhuur die ondanks de constatering dat het gewenste type nog niet rijklaar was dit toch voor ons hebben geregeld. Bij vertrek vroegen beide collega’s, toen we elkaar toevallig weer troffen in de grote showroom, of alles gelukt was en werd ons met oprecht enthousiasme een hele fijne vakantie gewenst. Wat mij motiveerde een review achter te laten is de vriendelijke en oprechte sfeer die binnen dit bedrijf heerst onder de collega’s en dus richting de klant. Goed bezig! Ik zou iedereen aanbevelen dit bedrijf te bezoeken. Wij kunnen in ieder geval niet wachten om de caravan straks op te halen en van onze vakantie te gaan genieten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

TOP ervaring

Voor het eerst sinds 40 jaar weer met 'n caravan op stap geweest, spiksplinter nieuwe Fendt, was 'n SUPER ervaring, TOP caravan, TOP service bij de Jong !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Fijn contact en prima aflevering

Ons eerste contact op de beurs in Duitsland was al zeer prettig en eenmaal in de showroom voor het configureren was fijn. Alle tijd om de opties door te spreken en keuzes te maken. Na de order een aantal keer contact gehad met vragen en iedere keer prima geholpen. Er wordt met je meegedacht. Toen de camper eenmaal geleverd was bij de Jong heeft Yvonne echt haar best gedaan om hem zo vlot mogelijk af te leveren, precies voor onze eerste geplande trip. Het afleveren was een feestje en ook het technocentre is betrokken, enthousiast en deskundig. Kortom, wij zijn heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Uitstekende test voor een aankoop!

Vooruitlopend op de levering van onze blauwe 542, konden we deze al een weekje proberen met een huurcaravan van hetzelfde type. De test is uitstekend verlopen, en we hebben na kunnen denken over zaken als opbergruimtes en uitrusting van de caravan... We kunnen niet wachten tot onze eigen blauwe Eriba geleverd wordt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Wat een fantastische caravan!

Op een regenachtige maandag komt mijn vrouw in gesprek met de heer De Jong over de aankoop van een Eriba caravan en het inruilen van een vouwwagen. We zijn diezelfde middag nog tot een akkoord gekomen. Levering kon gelukkig al snel en zodoende schrijf ik deze review vanuit Brabant. De caravan bevalt ons reuze goed. Ligt zeer stabiel achter de auto en heeft voldoende kastruimte om al onze spulletjes in op te bergen. Met ook nog een heerlijk groot bed in de lengterichting, blijft er weinig te wensen over!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
6

Wisselend

Bij de caravans staat een bord met prijsopbouw, ook bij degene die wij hebben gekocht. Verschillende caravans werden verkocht met een aanbieding van 1000 euro korting, die ook terug te vinden was op het bord met de prijsopgave. Bij die van ons stond de korting er niet op. Er werd verteld dat hij er al af was, maar waarom niet op het bord met de prijs. Het blijft toch een beetje schuren. Verder prima koopgesprek gehad. Na de oplevering hadden we nog een paar vragen via de mail gesteld, helaas bleef het antwoord uit. Na langs te zijn gegaan zou er navraag gedaan worden en ik zou de volgende dag worden teruggebeld. Het bleef stil. Zelf maar weer gebeld. Wel een afspraak gemaakt, maar ik vond dat er nogal luchtig over gedaan werd en voelde mij een beetje weggezet als zeurpiet. Dus twee gezichten vandaar maar 3 sterren, als je een aankoop doet met een behoorlijk prijskaartje verwacht je toch ook een goede nazorg als dat nodig is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
3

Aftersales is stil

Aflevering ging op zich goed. We hebben 2 dagen later de caravan opgezet op een dagcamping en nav daarvan een aantal punten gemaild naar de aftersales. Helaas na 5 werkdagen nogsteeds geen reactie. Je mag een hoop geld achterlaten maar daarna blijft het stil. Drukte is geen excuus, als je geen tijd hebt om je klanten te bedienen moet je ook stoppen met verkopen. Maar op deze manier lopen de klanten vanzelf wel weg. Lost het probleem van ondercapaciteit zichzelf ook op.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Prima service!

Wij zij n op alle fronten goed geholpen bij de aankoop van onze mooie Hymer. Afspraken werden nagekomen en zowel Sales als de backoffice waren goed bereikbaar en stelden zich klantvriendelijk op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Professioneel en vriendelijk service

Uitstekende service en contact ervaren met De Jong. Al jaren is onze caravan hier in onderhoud en wij komen graag in de winkel. Afgelopen week hebben wij onze nieuwe caravan in ontvangst genomen. Duidelijke uitleg en vriendelijke hulpvaardig personeel. Als Eriba dealer een echte aanrader en wij weten uit ervaring dat de service en kennis echt een stapje verder gaat. De Jong medewerkers, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Blij met mooie aankoop, wel vervelende smaak overgehouden bij verkoper door slechte communicatie

Wij kwamen voor een nieuwe camper bij verkoper Laurens. Wij wilden gewoon een complete camper hebben met voldoende motorvermogen en merk Hymer. Laurens was zeer chaotisch haalde vele types door elkaar en gaf maar gedeeltelijk info. Doordat monteur Mark langs kwam hebben we toch gekregen wat we wilde als uitvoering. Toen wij zelf vroegen later naar het gewicht ivm met B rijbewijs gaf Laurens aan dat B niet kon terwijl mijn vrouw steeds heeft proefgereden. Nu nog afspraak gemaakt voor hoofdschakelaar etc. Voor zo een prijs mogen we toch ook wel een compleet topadvies verwachten dit zeker niet gelukt. Laurens wel heel nette en beleefde man misschien paste hij niet bij ons.' Aflevering Floris was perfect en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Prima geholpen ondanks problemen met levering camper

Leuke contacten gehad deskundige uitleg goede oplossing gekregen doordat fabrikant niet wilde leveren wat we eerder besteld hadden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

P{rima service, deskundig personeel

Als leek op het gebied van kamperen met een caravan, was het belangrijk dat er een goede en duidelijke uitleg werd gegeven over onze aankoop. Welke extra's wel en welke niet. Ook de uitleg bij aflevering was prima in orde er werd ruim de tijd genomen en alle vragen werden duidelijk beantwoord. Jammer was dat de caravan niet helemaal overeen kwam met de uitvoering die wij eerder besteld hadden. Echter de daarvoor geboden oplossing, nl. omruil op een later tijdstip, is dik in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Prettig gevoel en geholpen

Tijdens ons aankoop van de caravan werden wij gehoord als klant. De wensen die wij hadden waren geen probleem en konden gerealiseerd worden. Ook de afleverdatum was geen enkel probleem, ze dachten zelf met ons mee en konden de caravan die op 5 oktober besteld was dus eind april laten leveren. De aflevering was fantastisch duidelijk uitleg en dingen die echt heel belangrijk waren werden dan ook onder de aandacht gebracht. Enige punt van kritiek zou dan wezen dat waneer je ze belt dat ze moeilijk telefonisch bereikbaar zijn. Maar verder hebben wij tot nu toe geen klagen met de service van de jong.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Goede uitleg bij ophalen van de camper

Een mooie 3 weken met camper op stap. Bij problemen telefonisch advies en er wordt terug gebeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
10

Top

Op een mooie dag hebben we impulsief een bezoek gebracht aan de camper-occasionafdeling omdat we in de buurt waren. We zagen er onze droom-buscamper staan voor een aantrekkelijke prijs. Alle tijd en begrip was er voor ons, wij hadden ons niet voorbereid op de aanschaf van een camper. Na goede informatie te hebben ontvangen over alles wat er komt kijken bij de aanschaf van een camper en een goed inruilbod op onze caravan en ook een snel geregelde proefrit met de buscamper zijn we tot koop overgegaan. Het personeel en dat geldt voor alle afdelingen, is prettig, heeft kennis van zaken. De camper is helemaal top afgeleverd met een uitgebreide instructie. Vanaf het eerste moment van aankoop en nog meer na aflevering genieten we van de buscamper. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
9

Ik voel mij echt als klant behandeld!

Vanaf de offerte met alle aansluitende correspondentie kan ik niet anders schrijven dat de organisatie klopt. De medewerkers van de Jong zijn behulpzaam en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Fijne ontvangst en duidelijke uitleg.

Vanuit een goed aanbod op de beurs in Düsseldorf en nieuwe Hymer via de Jong besteld. Fijne en geduldige aanpak met zorg voor de bestelling. Aflevering was in April waar de tijd is genomen om de nieuwe camper op een prettig tempo helemaal langs te lopen en enthousiast uit te leggen. Het is prettig dat zo’n enthousiast iemand er voor je is om je vragen te beantwoorden Top! Als feedback, de man van het Techno center die ons moest helpen met de Hymer app was niet erg vriendelijk en heeft ons helaas op dat punt niet goed geholpen. Jammer en zeker gemiste kans. Overall een goede ervaring en kan de Jong aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

We zijn goed geholpen en de levering van de caravan zoals afgesproken

Met de verkoper hadden we een goed gesprek. Kregen goede inruilprijs. Telefonisch contact opnemen met de orderadministratie is niet mogelijk moet allemaal via mail. Die worden dan wel weer beantwoord. Moest wel zelf paar keer vragen naar leveringsdatum. Zou fijn zijn als we hiervan meer op de hoogte zouden zijn gesteld. Aflevering net goede uitleg. Wel was wielbeugel voor reservewiel eronder niet gedaan. Moet nu opnieuw terug hiervoor. Bij opzetten voortent op 29-3-24 bleek de maat niet goed, na even contact met de Jong instructie ontvangen en past de voortent wel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Goede uitleg en en ruim de tijd bij ophalen van de nieuwe caravan.

Als boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
9

Prima en betrouwbaar. Service gericht.

We zijn goed geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van onze caravan. De inruil verliep ook soepel. Voor de aflevering werd ruim de tijd genomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
5

Onze eerste camper ervaring...............

Op 1 maart haalden wij onze gehuurde camper Carado l 338 op en om 16.00 uur waren wij op weg naar Italië. Bij de Lucht in Brabant ging het mis; controle lampje olie lichtte rood op en dat betekent altijd stoppen. De wegenwacht die ons hielp haalde 1 liter olie eruit omdat het systeem aangaf dat er teveel olie inzat. De verzekering die in Hardenberg zetelt werd hierna gebeld voor advies en oplossing en deze vertelde dat zij ons liet afslepen en dat we dan maandagmorgen als eerste werden geholpen.....................dit gebeurde dus op vrijdagmiddag 18.00 uur..........wij waren verbijsterd en zijn toen op advies van de ANWB terug gereden naar de Jong in de Zilk om daar zaterdag als eerste aanwezig te zijn. Om 09.30 uur stonden wij bij de garage in Hillegom en daar bleek na uitlezen niet een teveel aan olie te zijn, maar een tekort van 4 liter! Leeggehaald en met 6 liter nieuwe olie gevuld konden wij om 11.00 uur eindelijk onze vakantie naar Italië beginnen. Op zondagavond 3 maart stonden we op 5 kilometer voor de Italiaanse grens weer stil met pech - accu leeg. Hoe dan? Even koffie gedronken in een restaurantje bij de pomp en toen startte de camper niet meer. Weer de verzekering in Hardenberg gebeld wat lukte na 5 pogingen (we werden er telkens "uitgegooid"!) en kregen slecht verbinding. Toen wij ons verhaal deden moesten we heel veel gegevens door geven en toen ik aangaf dat ik die vrijdag ook al pech had gehad met dezelfde camper bleek men daar in Hardenberg niets van te kunnen terug vinden in "het systeem". De juffrouw aan de lijn had gelukkig wel compassie met onze casus en om 19.45 uur stond de Zwitserse wegenwacht voor onze deur met een booster waardoor de motor gelijk weer liep. We zijn toen 4 uur blijven rijden om de accu op te laden. De rest van de vakantie geen pech meer gehad. De Jong in Zilk heeft ons bij terugkomst coulant behandeld door 2 dagen huur terug te storten. Ons advies aan hen is om campers bij terugkomst toch te laten controleren in de garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Vriendelijk, fijne begeleiding, en meedenkend vooraf, tijdens en na afloop van de camperreis

Vriendelijke ontvangst, wij gingen voor de eerste keer op reis met camper. We zijn vriendelijk en goed geadviseerd om tot de juiste keuze van camper te komen. Tijdens de reis kan je 24/7 fa de Jong bereiken voor advies of raad. Ook bij mogelijke pech staan zij voor de klant klaar om de overlast tot het minimum te beperken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

huur caravan

na eerst in 2000 een Caravan hier gekocht te hebben, nu een caravan gehuurd. Service is ongevenaard!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.