Ivm de revalidatie van mijn vrouw een afspraak kunnen maken voor eerdere uitleg van de camper. De volgende dag gebeld dat de camper kon worden opgehaald. O Derwig klopt alles. Bij een schade op de terugreis, na mijn melding, eerlijk ontvangen en verder geholpen. Bij de eindafrekening keurig volgens de overeenkomst afgewerkt. Kortom een adres om weer een camper te huren, wat ik ook aan vrienden heb doorgegeven
Beste Hans, Ontzettend bedankt voor jou enthousiasme en aanbeveling van ons bedrijf. Hier zijn we natuurlijk heel blij mee. Fijn dat alles zo gegaan is zoals jullie verwachting is geweest. Goed dat alles netjes is afgehandeld en dit bij jullie een goed gevoel heeft overgehouden. We doen er dan ook alles aan om onze klanten te voorzien van de juiste informatie en bieden hulp daar waar dit nodig mocht zijn. We ontvangen jullie graag weer in onze Showroom en Verhuurafdeling zodat ook de volgende reis weer een mooi Avontuur wordt. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Een caravan huren gaat hier makkelijk en goed. Je word vriendelijk geholpen en de mogelijkheden zijn groot. Bij het ophalen een duidelijke uitleg. Een bedrijf wat ik zeker zal aanbevelen. Let wel dit zijn onze bevindingen.
Beste familie Van Efferen, Super bedankt voor deze prachtige recensie. Het is goed om te vernemen dat jullie het gemak hebben kunnen ervaren van ons verhuursysteem om goed en snel een caravan te kunnen huren. Leuk ook dat de ervaring bij jullie is geweest dat onze dienstverlening goed is en hierbij ook nog eens vriendelijk wordt gedaan. We streven er dan ook naar om iedereen op deze wijze van dienst te zijn. Dat de uitleg ook goed is gebeurt is fijn om te weten. Dit is natuurlijk altijd een belangrijk onderdeel van het proces zodat wij iedereen goed en veilig op weg kunnen laten gaan. Dat onze klanten weten wat de mogelijkheden zijn en hoe je alles kunt gaan gebruiken. We begrijpen uiteraard, tot slot, dat dit jullie beleving is geweest maar willen we er eigenlijk altijd voor zorgen dat iedere klant zo'n beleving mag ervaren. Nogmaals dank en zien we jullie graag nog eens terug bij onze Showroom en Verhuur. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Met mijn dochter even binnengelopen om te kijken naar een caravan die we konden huren voor onze vakantie. Direct door een zeer vriendelijke man van afdeling verkoop vol enthousiasme geholpen. Hij liet het type caravan zien en gaf allerlei handige tips. In de zoektocht naar het juiste type nog een andere collega gesproken en uiteindelijk begeleid naar de collega’s van de verhuur die ondanks de constatering dat het gewenste type nog niet rijklaar was dit toch voor ons hebben geregeld. Bij vertrek vroegen beide collega’s, toen we elkaar toevallig weer troffen in de grote showroom, of alles gelukt was en werd ons met oprecht enthousiasme een hele fijne vakantie gewenst. Wat mij motiveerde een review achter te laten is de vriendelijke en oprechte sfeer die binnen dit bedrijf heerst onder de collega’s en dus richting de klant. Goed bezig! Ik zou iedereen aanbevelen dit bedrijf te bezoeken. Wij kunnen in ieder geval niet wachten om de caravan straks op te halen en van onze vakantie te gaan genieten!
Beste Thomas, Wat een prachtige review die we van jullie mochten ontvangen. Wat leuk dat jij en je dochter bij ons naar binnen zijn gelopen om samen te onderzoeken welke caravan jullie graag zouden willen gaan gebruiken voor de vakantie. Goed om te vernemen dat hierin jullie goed zijn geholpen door onze collega's van de Showroom. Top ook dat door de adviezen van hen jullie de juiste keuze hebben kunnen maken. Fijn ook dat jullie hierin dan ook nog eens de mazzel hadden dat de gewenste caravan uiteindelijk wel beschikbaar werd gemaakt zodat jullie straks fijn op reis kunnen gaan. We wensen jullie dan ook heel veel plezier tijdens de vakantie en hopelijk kunnen jullie gaan genieten van een onvergetelijke reis. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Voor het eerst sinds 40 jaar weer met 'n caravan op stap geweest, spiksplinter nieuwe Fendt, was 'n SUPER ervaring, TOP caravan, TOP service bij de Jong !
Beste Marc, Wat een enorme leuke en positieve review van jullie. Hartelijk dank hiervoor. Uiteraard zijn wij hier heel content mee. Maar wat fijn dat jullie na 40 jaar enorm hebben kunnen genieten van de Fendt caravan. Er is natuurlijk in die 40 jaar op caravan gebied enorm veel veranderd. De caravans zijn door die jaren heen veel veiliger geworden, bieden meer comfort en bieden enorm veel nieuwe mogelijkheden. Maar daarbij is de keuze ook nog eens reuze. Er is voor iedereen wel een mooie geschikte caravan te vinden in iedere prijsklasse. We danken jullie voor het vertrouwen en leuk dat jullie ons van harte aanbevelen. Graag hopen we jullie weer eens te mogen begroeten in onze Showroom. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Ons eerste contact op de beurs in Duitsland was al zeer prettig en eenmaal in de showroom voor het configureren was fijn. Alle tijd om de opties door te spreken en keuzes te maken. Na de order een aantal keer contact gehad met vragen en iedere keer prima geholpen. Er wordt met je meegedacht. Toen de camper eenmaal geleverd was bij de Jong heeft Yvonne echt haar best gedaan om hem zo vlot mogelijk af te leveren, precies voor onze eerste geplande trip. Het afleveren was een feestje en ook het technocentre is betrokken, enthousiast en deskundig. Kortom, wij zijn heel tevreden.
Beste Robert Jan, Fijn dat de beurs in Duitsland jullie uiteindelijk hebben gebracht tot de koop van een camper. We zijn dan ook zeer verheugd met je review over DE JONG Kampeer & Recreatie. Dank je wel hiervoor. Goed om te lezen dat jullie goed zijn begeleid in het hele proces van de verkoop en alles wat hierbij komt kijken. We streven er dan ook naar dat al onze klanten zo volledig mogelijk worden voorzien van de juiste informatie en mogelijkheden. Dit zodat, net als jullie, de klant volledig komt tot een keuze die helemaal ben hen past. We zullen Yvonne de complimenten overbrengen in de begeleiding naar de uiteindelijke aflevering. Net zoals we dit zullen doen naar ons Technocenter en onze collega die de aflevering aan jullie tot een feestje heeft weet te maken. We hopen dat jullie veel mogen gaan genieten van de camper en wensen we jullie veel mooie vakanties en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team De JONG Kampeer & Recreatie.
Vooruitlopend op de levering van onze blauwe 542, konden we deze al een weekje proberen met een huurcaravan van hetzelfde type. De test is uitstekend verlopen, en we hebben na kunnen denken over zaken als opbergruimtes en uitrusting van de caravan... We kunnen niet wachten tot onze eigen blauwe Eriba geleverd wordt!
Beste Marc, Super veel dank voor de prachtige review en beoordeling. Fijn dat jullie vooraf al lekker hebben kunnen uitproberen hoe jullie nieuwe ERIBA Touring colour zal gaan worden. Het is een hele goede keuze geweest dat jullie alvast een huurwagen hebben genomen om inzichten te krijgen voor wanneer jullie daadwerkelijk de nieuwe caravan in ontvangst mogen nemen. Fijn dat het zo goed is bevallen en jullie al hebben kunnen genieten. We snappen daarom heel goed dat jullie maar moeilijk kunnen wachten voordat de ERIBA 542 Harbour Blue geleverd zal worden. We gaan er alles aan doen om ook dit tot een waar feestje te maken voor jullie. We zien jullie daarom heel graag weer terug in onze Showroom. Op voorhand willen we jullie alvast heel veel mooie vakanties wensen met veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Op een regenachtige maandag komt mijn vrouw in gesprek met de heer De Jong over de aankoop van een Eriba caravan en het inruilen van een vouwwagen. We zijn diezelfde middag nog tot een akkoord gekomen. Levering kon gelukkig al snel en zodoende schrijf ik deze review vanuit Brabant. De caravan bevalt ons reuze goed. Ligt zeer stabiel achter de auto en heeft voldoende kastruimte om al onze spulletjes in op te bergen. Met ook nog een heerlijk groot bed in de lengterichting, blijft er weinig te wensen over!
Beste Henk, Dank je wel voor deze prachtige review. Zijn wij heel erg blij mee. Wat een regenachtige dag al niet tot stand kan brengen. Fijn dat jullie zo goed zijn geholpen en hierdoor een juiste keuze konden maken en tenslotte voor een ERIBA caravan zijn gegaan. Het klopt dat we sommige caravans snel kunnen uitleveren omdat we altijd een mooie grote voorraad caravans hebben staan van meerdere merken. Helemaal geweldig dat de caravan goed bevalt en de caravan stabiel is tijdens het rijden achter de auto. Altijd goed om te horen dat er voldoende ruimte is ingebouwd voor de spullen en het slaapgedeelte voldoet aan de verwachtingen. We willen jullie dan ook nog heel veel mooie vakanties wensen met veel veilige kilometers. Graag zien we jullie terug in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Bij de caravans staat een bord met prijsopbouw, ook bij degene die wij hebben gekocht. Verschillende caravans werden verkocht met een aanbieding van 1000 euro korting, die ook terug te vinden was op het bord met de prijsopgave. Bij die van ons stond de korting er niet op. Er werd verteld dat hij er al af was, maar waarom niet op het bord met de prijs. Het blijft toch een beetje schuren. Verder prima koopgesprek gehad. Na de oplevering hadden we nog een paar vragen via de mail gesteld, helaas bleef het antwoord uit. Na langs te zijn gegaan zou er navraag gedaan worden en ik zou de volgende dag worden teruggebeld. Het bleef stil. Zelf maar weer gebeld. Wel een afspraak gemaakt, maar ik vond dat er nogal luchtig over gedaan werd en voelde mij een beetje weggezet als zeurpiet. Dus twee gezichten vandaar maar 3 sterren, als je een aankoop doet met een behoorlijk prijskaartje verwacht je toch ook een goede nazorg als dat nodig is.
Beste Arjan, Bij deze onze dank voor de review en het telefonisch contact, dat wij hier opvolgend over gehad hebben. In dit contact heeft u ons een aantal punten kunnen aandragen ter verbetering van onze klantenservice. Ook hebben wij u kunnen uitleggen dat in onze branche, zowel DE JONG als onze collega’s met name in deze tijd van het jaar geconfronteerd worden met enorm veel vragen op allerlei gebieden. Dit vooral omdat zowel de klanten die de laatste periode de caravan of camper afgeleverd hebben gekregen, als ook de klanten die al geruime tijd geleden de caravan of camper afgeleverd hebben gehad, deze in de stalling hebben gezet en de caravan of camper nu in het voorjaar voor het eerst hebben gebruikt. Dat deze situatie redelijk specifiek is voor onze branche en langere wachttijden oplevert dan zowel de klant als wij wensen, is helaas een niet te voorkomen feit. Betreft uw opmerking over luchtigheid is navraag gedaan en hebben wij u kunnen bevestigen dat dit beslist niet zo bedoeld is geweest. Hierin hebben wij goede afspraken met u kunnen maken en hier danken wij u voor. Wij vertrouwen erop u hier volledig mee van dienst te zijn geweest en wensen u veel plezier met de caravan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer en Recreatie.
Aflevering ging op zich goed. We hebben 2 dagen later de caravan opgezet op een dagcamping en nav daarvan een aantal punten gemaild naar de aftersales. Helaas na 5 werkdagen nogsteeds geen reactie. Je mag een hoop geld achterlaten maar daarna blijft het stil. Drukte is geen excuus, als je geen tijd hebt om je klanten te bedienen moet je ook stoppen met verkopen. Maar op deze manier lopen de klanten vanzelf wel weg. Lost het probleem van ondercapaciteit zichzelf ook op.
Beste Marco, We vinden het uiteraard vervelend dat wij niet zo snel konden reageren dan u gewenst zou hebben. Inmiddels is door ons Technocenter uitgebreid contact met u geweest en zijn er goede afspraken gemaakt. We vertrouwen erop dat wij hiermee u volledig van dienst zijn geweest. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer en Recreatie.
Wij zij n op alle fronten goed geholpen bij de aankoop van onze mooie Hymer. Afspraken werden nagekomen en zowel Sales als de backoffice waren goed bereikbaar en stelden zich klantvriendelijk op.
Beste Thijs Oosterhuis, Whoow wat een mooie review. Onze hartelijke dank hiervoor. We zijn blij dat jullie op alle fronten goed zijn geholpen bij de aankoop van de Hymer. Goed om te weten dat alle afspraken zijn nagekomen en onze afdelingen samen dit mogelijk hebben gemaakt. We werken dan ook iedere dag hard om onze service en klantvriendelijkheid op een hoog niveau te houden en daar waar mogelijk nog te verbeteren . Door deze feedback weten we dat we nog op de goede weg zijn. We willen je heel veel reisplezier, mooie vakanties en veilige kilometers wensen. Graag zien we jullie nog eens terug in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Uitstekende service en contact ervaren met De Jong. Al jaren is onze caravan hier in onderhoud en wij komen graag in de winkel. Afgelopen week hebben wij onze nieuwe caravan in ontvangst genomen. Duidelijke uitleg en vriendelijke hulpvaardig personeel. Als Eriba dealer een echte aanrader en wij weten uit ervaring dat de service en kennis echt een stapje verder gaat. De Jong medewerkers, bedankt!
Beste Monica, Dank je wel voor deze prachtige review. Hier maak je onze dag extra mooi mee. We zijn altijd blij met tevreden klanten die ons keer op keer weten te vinden. Fijn dat de service en contact gewaardeerd wordt. Leuk om te weten dat jullie al jaren het onderhoud laten plegen door onze technische medewerkers van het Technocenter en dat jullie graag geziene gasten zijn van onze Winkel. Nogmaals gefeliciteerd met de aanschaf van de nieuwe caravan en zijn we blij dat ook de uitleg weer van een prima niveau was. We zullen aan allen de complimenten overbrengen. Ook als officiële ERIBA dealer zijn we trots op dit mooie merk en weten wij dat we hier heel veel klanten blij mee kunnen maken. Dank nogmaals voor deze recensie en zien we jullie graag weer terug in onze Winkel, Showroom en Technocenter. We wensen jullie veel vakantie plezier toe met de caravan met veel mooie reizen en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Wij kwamen voor een nieuwe camper bij verkoper Laurens. Wij wilden gewoon een complete camper hebben met voldoende motorvermogen en merk Hymer. Laurens was zeer chaotisch haalde vele types door elkaar en gaf maar gedeeltelijk info. Doordat monteur Mark langs kwam hebben we toch gekregen wat we wilde als uitvoering. Toen wij zelf vroegen later naar het gewicht ivm met B rijbewijs gaf Laurens aan dat B niet kon terwijl mijn vrouw steeds heeft proefgereden. Nu nog afspraak gemaakt voor hoofdschakelaar etc. Voor zo een prijs mogen we toch ook wel een compleet topadvies verwachten dit zeker niet gelukt. Laurens wel heel nette en beleefde man misschien paste hij niet bij ons.' Aflevering Floris was perfect en duidelijk.
Beste Ton Burgers, Hartelijk dank voor deze geplaatste review. Zoals u weet hebben wij inmiddels contact met u opgenomen om de geplaatste opmerkingen met u te bespreken, zodat wij deze feedback goed kunnen gaan gebruiken om onze diensten verder te kunnen optimaliseren en te verbeteren. We hopen zo onze klanten in de toekomst nog beter te kunnen adviseren en te begeleiden in de aanschaf van een camper, caravan of buscamper. We nemen u opbouwende kritiek dan ook graag ter harte en gaan wij hier intern mee aan de slag. Wel goed om van u te horen dat u op de meeste punten erg goed geholpen bent, wat wij uiteraard altijd nastreven, van alle facetten van aankoop tot en met aflevering. We hopen u uiteraard nog zeker te mogen begroeten in onze Showroom en Technocenter. Verder wensen wij u heel veel plezier met deze mooie camper, veel mooie vakanties en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Leuke contacten gehad deskundige uitleg goede oplossing gekregen doordat fabrikant niet wilde leveren wat we eerder besteld hadden
Beste Piet, Dank je wel voor deze mooie verandering van de review. We hebben begrepen dat het ging om een misverstand en hebben we dit gelukkig aan de telefoon met elkaar kunnen verhelpen. Fijn dat je onze service weet te waarderen en dat de uitleg van een deskundig niveau is en hierdoor een goede oplossing is gevonden. We danken je voor het vertrouwen en hopen je snel weer te mogen begroeten in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Originele beoordeling
Waarom beantwoord je mijn mails niet
Als leek op het gebied van kamperen met een caravan, was het belangrijk dat er een goede en duidelijke uitleg werd gegeven over onze aankoop. Welke extra's wel en welke niet. Ook de uitleg bij aflevering was prima in orde er werd ruim de tijd genomen en alle vragen werden duidelijk beantwoord. Jammer was dat de caravan niet helemaal overeen kwam met de uitvoering die wij eerder besteld hadden. Echter de daarvoor geboden oplossing, nl. omruil op een later tijdstip, is dik in orde.
Beste Rob, Dank je wel voor deze prachtige recensie. Hier zijn we heel erg blij mee. Fijn dat de uitleg meer dan voldoende is geweest. We werken er altijd hard aan om iedereen de informatie en uitleg te geven zodat iedereen veilig op weg kan gaan. Jammer dat de uitvoering niet helemaal was wat jullie hadden bedacht en is het goed om te weten dat hiervoor inmiddels een passende oplossing voor is gevonden. We hopen dat jullie als leek meer dan tevreden zijn tijdens de vakantie en genieten van de caravan. We zien jullie dan ook graag snel weer terug in onze Showroom. Dank nogmaals voor jullie reactie hier op Klanten Vertellen. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Tijdens ons aankoop van de caravan werden wij gehoord als klant. De wensen die wij hadden waren geen probleem en konden gerealiseerd worden. Ook de afleverdatum was geen enkel probleem, ze dachten zelf met ons mee en konden de caravan die op 5 oktober besteld was dus eind april laten leveren. De aflevering was fantastisch duidelijk uitleg en dingen die echt heel belangrijk waren werden dan ook onder de aandacht gebracht. Enige punt van kritiek zou dan wezen dat waneer je ze belt dat ze moeilijk telefonisch bereikbaar zijn. Maar verder hebben wij tot nu toe geen klagen met de service van de jong.
Beste Familie Schermer, Dank voor deze prachtige review. We zijn blij dat uw ervaring bij DE JONG heel positief is. Het is goed om te vernemen dat jullie zijn gehoord door onze verkoopadviseurs en hierdoor de koop van de caravan helemaal naar jullie wens kon worden ingericht. Leuk dat jullie heel tevreden waren met de aflevering van de caravan. Uiteraard mag je ook verwachten dat hierin de uitleg grondig is zodat je als klant veilig op weg kan gaan. We zullen jullie positieve feedback meenemen in ons werkoverleg en kijken of we dit verder kunnen gaan optimaliseren. Door de enorme drukte is het soms niet mogelijk om alle telefoontjes direct te beantwoorden. We vragen dan ook of onze klanten zoveel als mogelijk een mail willen sturen. Maar we nemen het uiteraard mee. We willen jullie dan ook heel veel plezier wensen met de nieuwe caravan. Veel mooie reizen en veel veilige kilometers is wat wij hopen voor jullie. Met vriendelijk groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Een mooie 3 weken met camper op stap. Bij problemen telefonisch advies en er wordt terug gebeld.
Beste Gerrit, Wat een leuke en vriendelijke review. Onze hartelijk dank hiervoor. Goed dat jullie enorm hebben genoten van jullie vakantie en de camper. Tevens is het goed om te vernemen dat jullie, zoals het hoort, terug zijn gebeld waardoor jullie het advies hebben gekregen die op dat moment nodig was. Wat betreft de uitleg is het goed om te weten dat deze altijd zo volledig mogelijk gegeven wordt zodat onze klanten goed en veilig de weg op kunnen. We hopen jullie uiteraard weer te mogen begroeten voor wellicht een nieuwe vakantie met een camper en hierdoor mooie avonturen bijgeschreven kunnen worden. Graag tot ziens bij onze Showroom. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Op een mooie dag hebben we impulsief een bezoek gebracht aan de camper-occasionafdeling omdat we in de buurt waren. We zagen er onze droom-buscamper staan voor een aantrekkelijke prijs. Alle tijd en begrip was er voor ons, wij hadden ons niet voorbereid op de aanschaf van een camper. Na goede informatie te hebben ontvangen over alles wat er komt kijken bij de aanschaf van een camper en een goed inruilbod op onze caravan en ook een snel geregelde proefrit met de buscamper zijn we tot koop overgegaan. Het personeel en dat geldt voor alle afdelingen, is prettig, heeft kennis van zaken. De camper is helemaal top afgeleverd met een uitgebreide instructie. Vanaf het eerste moment van aankoop en nog meer na aflevering genieten we van de buscamper. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.
Beste Rob en Gera, We danken jullie voor deze prachtige recensie we worden er stil van. Fijn dat jullie door een impulsieve ingeving gekozen hebben om langs te komen bij DE JONG Kampeer & Recreatie. Leuk dat jullie hierdoor de droomcamper hebben gevonden die jullie op het oog hadden. Fijn dat onze verkoopadviseur de tijd heeft genomen om jullie te voorzien van alle informatie die nodig is om tot koop over te gaan. We werken er dan ook hard aan om dit voor iedere klant te kunnen realiseren. Uiteraard proberen we altijd het beste inruilvoorstel te maken die voor onze klanten nodig is. Goed dat jullie door de proefrit extra overtuigd zijn geraakt om de beslissing te nemen om tot koop over te gaan. Je wilt natuurlijk vooraf weten wat je wensen en behoefte zijn en of zo'n voertuig dit natuurlijk dan ook is. Leuk dat jullie extra benoemen dat de service en kennis van al onze afdelingen heel goed is te noemen en zullen we deze complimenten dan ook zeker aan hen doorgeven. Dan de aflevering van jullie buscamper. We zeggen altijd dat dit een feestje moet zijn voor onze klanten. We begrijpen dat jullie dit dan ook zeker zo ervaren hebben. We nemen hier dan ook ruim de tijd voor om alle vragen en instructies over te dragen aan de nieuwe eigenaren zodat iedereen goed en veilig op weg kan gaan. Nogmaals dank voor het vertrouwen in DE JONG en wensen we jullie hele mooie vakanties toe en veel veilige kilometers. We zien jullie graag weer terug bij onze Showroom, Winkel of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Rercreatie.
Vanaf de offerte met alle aansluitende correspondentie kan ik niet anders schrijven dat de organisatie klopt. De medewerkers van de Jong zijn behulpzaam en deskundig.
Beste Jaap Swijnenburg, Wij danken je hartelijke voor deze korte en prachtige review. Hier zijn we als organisatie heel content mee. Fijn dat vanaf de start alles goed is verlopen en dat alles naar wens is geweest. Onze medewerkers vinden het fijn dat zij als behulpzaam en deskundig worden omschreven en werken zij dan ook hard om dit voor iedere klant te zijn. Nogmaals dank en zien we je dan ook heel graag weer in onze Winkel, Showroom of Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Vanuit een goed aanbod op de beurs in Düsseldorf en nieuwe Hymer via de Jong besteld. Fijne en geduldige aanpak met zorg voor de bestelling. Aflevering was in April waar de tijd is genomen om de nieuwe camper op een prettig tempo helemaal langs te lopen en enthousiast uit te leggen. Het is prettig dat zo’n enthousiast iemand er voor je is om je vragen te beantwoorden Top! Als feedback, de man van het Techno center die ons moest helpen met de Hymer app was niet erg vriendelijk en heeft ons helaas op dat punt niet goed geholpen. Jammer en zeker gemiste kans. Overall een goede ervaring en kan de Jong aanraden.
Beste Ewout, Dank je wel voor deze mooie recensie. We zijn blij om te vernemen dat alles naar wens is geweest van bestelling tot aan aflevering. Zoals we altijd doen tijdens een aflevering is een uitgebreide toelichting over een camper of caravan. Zo krijgen onze klanten alle informatie over hun voertuig uitgelegd en kunnen zij onbezorgd gaan genieten. Zoals je hebt gemerkt kunnen we dan ook op deze manier alle eventuele vragen nog beantwoorden en samen met de klant checken of alles naar behoren is afgeleverd. We willen je verder bedanken voor je feedback wat betreft de uitleg van de Hymer-app. We zullen dit punt zeker meenemen in ons werkoverleg en hoe we dit in de toekomst anders en beter kunnen doen. We danken je voor de aanbeveling van DE JONG Kampeer & Recreatie. We wensen je met de camper veel mooie en leuke reizen toe met veel veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Met de verkoper hadden we een goed gesprek. Kregen goede inruilprijs. Telefonisch contact opnemen met de orderadministratie is niet mogelijk moet allemaal via mail. Die worden dan wel weer beantwoord. Moest wel zelf paar keer vragen naar leveringsdatum. Zou fijn zijn als we hiervan meer op de hoogte zouden zijn gesteld. Aflevering net goede uitleg. Wel was wielbeugel voor reservewiel eronder niet gedaan. Moet nu opnieuw terug hiervoor. Bij opzetten voortent op 29-3-24 bleek de maat niet goed, na even contact met de Jong instructie ontvangen en past de voortent wel.
Beste Jos, Dank je wel voor deze review. We zijn blij om te vernemen dat de gesprekken goed zijn geweest met onze verkoopadviseur. Natuurlijk doen wij er altijd alles aan om voor onze klanten een goede en eerlijke inruilprijs te maken. Uiteraard snappen wij dat sommige klanten het liefste telefonisch contact willen. Helaas is het zo dat door de enorme drukte wij onze service het beste kunnen verlenen door te reageren op mailverkeer. Zo kunnen wij stapsgewijs iedereen te woord staan en zorgen we er zo voor dat alles gedocumenteerd staat. Hopelijk heeft u hier begrip voor. Wij zullen het punt meenemen in onze weekoverleg wat betreft vragen over de leveringsdatums. Uiteraard zullen we dan kijken hoe we dit proces zouden kunnen optimaliseren. Dus dank voor deze tip. Verder zijn wij blij om te horen dat de aflevering naar volle tevredenheid is gebeurt. We zullen gaan onderzoeken waar het niet helemaal goed is gegaan met de wielbeugel. Maar is met u hier al overleg over geweest en gaan we dit verder oplossen. Gelukkig is het opzetten van de voortent na onze hulp ook helemaal goed gekomen. We wensen u verder natuurlijk heel veel plezier met uw caravan en gaat u genieten van veel mooie vakanties. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Als boven
Beste P. Gagesteijn, Dank voor deze kort maar krachtige review. Fijn dat alles naar wens is geweest bij de aflevering van de nieuwe caravan. We willen jullie dan ook mooie vakanties wensen en heel veel plezier. We begroeten jullie graag weer in onze Showroom en Technocenter. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
We zijn goed geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van onze caravan. De inruil verliep ook soepel. Voor de aflevering werd ruim de tijd genomen.
Beste Erik, Hartelijk dank voor deze mooie review. We zijn blij dat jullie goed zijn geadviseerd door onze verkoopadviseur bij de aanschaf van jullie nieuwe caravan. Ook is het goed om te vernemen dat de inruil goed was en de uitleg bij aflevering voldoende is geweest. We willen jullie dan ook heel veel plezier wensen met de caravan met veel mooie vakanties. Uiteraard ook heel veel veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Op 1 maart haalden wij onze gehuurde camper Carado l 338 op en om 16.00 uur waren wij op weg naar Italië. Bij de Lucht in Brabant ging het mis; controle lampje olie lichtte rood op en dat betekent altijd stoppen. De wegenwacht die ons hielp haalde 1 liter olie eruit omdat het systeem aangaf dat er teveel olie inzat. De verzekering die in Hardenberg zetelt werd hierna gebeld voor advies en oplossing en deze vertelde dat zij ons liet afslepen en dat we dan maandagmorgen als eerste werden geholpen.....................dit gebeurde dus op vrijdagmiddag 18.00 uur..........wij waren verbijsterd en zijn toen op advies van de ANWB terug gereden naar de Jong in de Zilk om daar zaterdag als eerste aanwezig te zijn. Om 09.30 uur stonden wij bij de garage in Hillegom en daar bleek na uitlezen niet een teveel aan olie te zijn, maar een tekort van 4 liter! Leeggehaald en met 6 liter nieuwe olie gevuld konden wij om 11.00 uur eindelijk onze vakantie naar Italië beginnen. Op zondagavond 3 maart stonden we op 5 kilometer voor de Italiaanse grens weer stil met pech - accu leeg. Hoe dan? Even koffie gedronken in een restaurantje bij de pomp en toen startte de camper niet meer. Weer de verzekering in Hardenberg gebeld wat lukte na 5 pogingen (we werden er telkens "uitgegooid"!) en kregen slecht verbinding. Toen wij ons verhaal deden moesten we heel veel gegevens door geven en toen ik aangaf dat ik die vrijdag ook al pech had gehad met dezelfde camper bleek men daar in Hardenberg niets van te kunnen terug vinden in "het systeem". De juffrouw aan de lijn had gelukkig wel compassie met onze casus en om 19.45 uur stond de Zwitserse wegenwacht voor onze deur met een booster waardoor de motor gelijk weer liep. We zijn toen 4 uur blijven rijden om de accu op te laden. De rest van de vakantie geen pech meer gehad. De Jong in Zilk heeft ons bij terugkomst coulant behandeld door 2 dagen huur terug te storten. Ons advies aan hen is om campers bij terugkomst toch te laten controleren in de garage.
Beste familie Straathof, Dank voor deze review. We zijn ons bewust van het feit dat deze problemen bij de huur van deze Carado hebben gespeeld. Erg vervelend en spijtig natuurlijk dat dit bij u heeft moeten gebeuren. Helaas kunnen wij ook niet alles van tevoren uitsluiten. Maar als zoiets dan gebeurt, dan is dat nooit fijn en wil je zo snel als mogelijk worden geholpen. Dat dit dan gepaard gaat met 2 storingen maakt dit zeer frustrerend. We begrijpen dat de afhandelingen door de verzekeringsmaatschappij niet helemaal naar wens is geweest. Dit betreuren wij dan ook zeer. We hopen toch dat wij als DE JONG hier voldoende begrip voor hebben getoond. Daarom hebben wij u niet 2 maar 3 dagen aan u gecompenseerd als tegemoetkoming. We weten dat deze compensatie natuurlijk niet alles goed maakt maar de pijn wel wat heeft verzacht. Uiteraard mag u verwachten dat het verhuurobject in goede conditie is wanneer je als klant vertrekt bij ons. We doen hier uiteraard alles aan om dat iedere dag te realiseren. De storing die u omschrijft is uiteraard voor ons dan ook een hele vreemde welke wij niet kunnen verklaren. Wij zullen deze opmerking echter meenemen in ons werkoverleg zodat dit soort problemen in toekomst voorkomen kan worden. We hopen desondanks dat u een geweldige vakantie heeft kunnen genieten in Italië. Nogmaals dank voor deze review. We hopen u toch weer te mogen begroeten in onze Showroom en u met een tevreden gevoel op vakantie te laten gaan. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Vriendelijke ontvangst, wij gingen voor de eerste keer op reis met camper. We zijn vriendelijk en goed geadviseerd om tot de juiste keuze van camper te komen. Tijdens de reis kan je 24/7 fa de Jong bereiken voor advies of raad. Ook bij mogelijke pech staan zij voor de klant klaar om de overlast tot het minimum te beperken.
Beste Ab, Hartelijk dank voor deze prachtige review. Hier zijn we enorm blij mee. We vinden het fijn dat jullie bij de huur van een camper op de juiste wijze bent geïnformeerd over alle mogelijkheden. Uiteraard zijn we blij dat onze dienstverlening van ons contactcenter goed bereikbaar is voor onze klanten en dat onze klanten altijd terug kunnen vallen op hulp indien dit echt nodig is. We hopen dat jullie vakantie goed is bevallen en we daarom hopen jullie snel weer te mogen begroeten in onze Showroom. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
na eerst in 2000 een Caravan hier gekocht te hebben, nu een caravan gehuurd. Service is ongevenaard!
Beste meneer, mevrouw Van Rijn, Hartelijk dank voor deze prachtige review. We zijn hier heel erg blij mee. We vinden het altijd fijn dat onze vaste klanten ons steeds maar weer weten te vinden en kunnen kiezen uit een grote diversiteit in onze Showroom. Dit kunnen natuurlijk koop of occasions voertuigen zijn maar natuurlijk ook een keuze zijn om een caravan, buscamper of camper te huren vanuit ons verhuurprogramma. In dit geval heeft u beide gedaan. We hopen dat u een mooie vakantie tegemoet zult gaan in onze verhuur caravan en wensen wij u veel plezier tijdens de reis. Met vriendelijke groet, Team DE JONG Kampeer & Recreatie.
Originele beoordeling
De Jong is nog slechter te bereiken dan een call centre in de oerwouden van afrika uiteindelijk wordt bij elke afdeling de verbinding verbroken. als geld binnen is voor gehuurde camper, en je hebt vragen, zijn ze dus onbereikbaar ik kom hier nooit meer !
Beeklaan 24 a
2191 AB Hillegom / de zilk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.