Filters

8

Vriendelijk en deskundig

Onze een jaar oude caravan ingeruild voor Eriba Nova 445 trend edition, met name de kwaliteit van Hymer staat ons aan. Tijdens het showroom bezoek zijn wij aangesproken door verkoper Cor de Jong, na enige uitleg en kopje koffie heeft hij een mooie inruil gemaakt en was de deal snel gesloten. Met name de volledigheid en duidelijkheid van het voorstel stonden ons aan. En zeker niet onbelangrijk de prijs, gewoon in een keer goed en geen handje klap. 4 weken later onze nieuwe caravan opgehaald en de tijd die wordt genomen om uitleg te geven en zelf even vooraf onder genot van een kopje koffie samen in de caravan rondkijken. Dat hebben wij nog nooit zo meegemaakt, (en we hebben al veel caravans gekocht). De uitleg en alles wat erbij komt kijken was geen probleem, TOP blijf dit zeker zo doen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
7

Prima huurcaravan voor een redelijke prijs

De Eriba Touring die we hebben gehuurd bij de Jong voldeed aan de beschrijving. Vrijwel nieuw en keurig afgeleverd. De Caravan had wat kleine mankementen, een hor die niet goed sloot en de WC die niet doorspoelde, maar dat zal ongetwijfeld onder de garantie van Eriba vallen. Wij hadden een klein ongelukje met de luifel, waardoor schade aan de caravan is ontstaan. Dit gaat direct ten koste van het eigen risico van €750. Jammer dat dit niet te verzekeren is, Wellicht een optie om deze extra verzekering aan te bieden?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
9

Perfecte camper en super klantvriendelijke service

Voor de 1e camper gehuurd bij De Jong en dat is zo goed bevallen dat we gelijk voor volgend jaar hebben geboekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
2

Slecht

Na niet zulke goede ervaringen vorig jaar, wilden wij nog één maal proberen een caravan te huren bij de fa. de Jong Kampeer en Recreatie. Het bleek dat de caravan helemaal niet klaar was voor verhuur. Hij stond wel klaar en we hebben een snelle instructie gekregen hoe alles werkt, maar bij thuiskomst bleek al dat er geen krik / zwengel bij zat om de poten naar beneden te kunnen draaien. Wij konden dus nogmaals omkeren naar Hillegom om deze op te halen, omdat er geen service was om die te komen brengen. Dit heeft ons een vakantiedag gekost. Bij aankomst op de 1e camping hebben we een aantal gieters water in het daarvoor behorende reservoir gegoten, maar we kregen geen water uit de kraan. Na lang zoeken bleek dat de afdekdopjes niet op de leidingen waren geplaatst. Kennelijk kwam de caravan zo uit de stalling en is niet gecontroleerd. Het meest opvallende van de fa de Jong, is als je ze achteraf aanspreekt op wat niet goed is gegaan, de bal meteen wordt teruggegooid. De eerste reactie van degene die de caravan weer innam op onze opmerking over de krik was "u was er toch zelf bij toen u de caravan in ontvangst nam?" Van klantgericht handelen en communiceren hebben ze hier niet veel kaas gegeten. Ik zeg 2x is scheepsrecht en niet doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom N.v.t.
9

Goed adres voor kopen van caravan of camper

We hebben bij De Jong onze eerste caravan gekocht. We hebben daarbij uitstekend advies gehad van een van de eigenaren. De uitleg bij aflevering van de caravan door Floris was erg fijn en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Uitstekend geholpen, goede aflevering en heel correcte communicatie omtrent de order

Bij het uitzoeken van onze caravan en de bijbehorende uitbreidingen zijn wij uitstekend geholpen en tewoord gestaan door één van de heren de Jong. Wij hebben een nieuwe caravan besteld met een productietermijn van ergens maart/april. Maar deze was er al in de loop van april, al mistte alleen de mover nog op dat moment. De levering daarvan kon nog wel even op zich laten wachten. Uiteindelijk heb ik zelf een mover gevonden, besteld en bij de Jong afgeleverd en deze hebben zij keurig gemonteerd. Ook de communicatie met de orderafdeling hierover verliep opmerkelijk soepel en duidelijk. Alle complimenten daarvoor. De aflevering en instructie gingen goed, alleen over hele specifieke zaken zoals de crash control en de werking daarvan moest er iemand van de technische afdeling worden bijgehaald. Maar ver der netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Gedegen uitleg en kennis van de caravan die wij zochten en gevonden hebben bij jullie.

Wij hadden een behoorlijk wensenlijstje, dit werd heel serieus genomen en wij werden gelijk naar de juiste caravans begeleid. Duidelijkheid alom

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Geweldig!

Alleen maar positieve ervaringen! Het huren van de camper, de uitleg, de sfeer, prettig contact, vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Ik ben nu eigenaar van een prachtige caravan.

De caravan is bijna uitstekend opgeleverd, van de bestelde twee extra stopcontacten is er echter maar een geplaatst. Er zijn er wel twee in rekening gebracht. Ik heb hier een mail over gestuurd, echter nog geen reactie. Ik verwacht dat dit goed opgelost wordt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
5

verkoop goed aftersales slecht

De verkoop en aflevering waren top geregeld echter achteraf mail gestuurd voor extra accessoires en er wordt nergens meer op gereageerd ook niet na telefonisch contact

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Heel tevreden

Afgelopen vrijdag hebben wij onze nieuwe camper opgehaald. Floris nam alle tijd om alles goed en vriendelijk en geduldig uit te leggen! Vanwege de lengte van mijn man hadden wij afgesproken, dat 1 van de bedden zou worden verlengd en dat heeft Gert Jan heel netjes gedaan, chapeau!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom
8

Prima opgeleverd, alle afgesproken punten nagelopen.

Prettig contact alle tijd genomen om uit te leggen hoe de caravan in elkaar zit en werkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Showroom
8

Fijn en snel geregeld

Bij de occasion caravan incl. voortent die we kochten zat een te kleine voortent. De verkopers hebben dit ook niet geweten. Het was een domper met het opzetten van de tent veel te klein. Na contact met Patricia Vermeij zeer snel opgelost nieuwe voortent met de juiste maat en de volgende dag geleverd. Daar houd ik van Spijkers met koppen slaan en snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Fijn en snel geregeld

Bij de occasion caravan incl. voortent die we kochten zat een te kleine voortent. De verkopers hebben dit ook niet geweten. Het was een domper met het opzetten van de tent veel te klein. Na contact met Patricia Vermeij zeer snel opgelost nieuwe voortent met de juiste maat en de volgende dag geleverd. Daar houd ik van Spijkers met koppen slaan en snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Prima service en zeer vriendelijke oplevering van onze nieuwe caravan!

Tweede nieuwe caravan gekocht bij de Jong. Weer zeer tevreden over de oplevering waar de tijd voor genomen werd ondanks de drukte op dit moment. Service ook altijd naar alle tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Oplossingsgericht

Er wordt oplossingsgericht gekeken naar problemen en dat is super. Je staat hierdoor als klant niet in de kou maar wordt juist geholpen om er warm bij te zitten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

fijn bedrijf

Als oud inwoner van Hillegom die nu in Wolvega woont ga je voor een caravan naar De Jong. Waarom: Een goed bedrijf, vriendelijk, alle verkopers zijn gemotiveerd. Ook het techno centrum vangt je goed op bij schade. En makkelijk als je iets moet kopen (gasfles etc.) Zij hebben het.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Fijn, kundig en gemoedelijk bedrijf

Tijdens onze zoektocht naar een camper kwamen we via internet bij De Jong Kampeer en Recreatie terecht. (Goede overzichtelijke website). In eerste instantie ter oriëntatie voor het huren van een camper. Omdat het type (toevallig) ook te koop stond en nog beschikbaar was zijn we tot koop over gegaan. Hierbij zijn we deskundig geholpen door Menno. Aan de uitlevering werd veel aandacht besteed. Floris was heel geduldig, kundig en ontzettend aardig en enthousiast. We kijken uit naar onze eerste trip.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Prima zaak!

Wij hebben bij de Jong een caravan gekocht en zijn zeer tevreden over de aandacht die we kregen bij onze beslissing, Ook het ophalen en de uitleg door Floris waren uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Zonder dollen: gewoon zeer goede service

Aankoop: Hobby On Tour 470 UL 2017 Goede aankoopbegeleiding, rijklaar maken met vervanging van onderdelen als nodig. Prettige uitleg van de caravan bij levering, werd echt de tijd voor genomen. Slechts 1 minpunt: geen stroomkabel, hoort naar onze mening bij een caravan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
5

Service past niet bij zo’n dure aanschaf.

Het verkoopgesprek in coronatijd was redelijk. Vond wel niet dat we niet veel pro’s en cons kregen te horen. De uitleg tijdens de aflevering was voldoende, maar later bleek dat er toch wel wat zaken waren overgeslagen. Bijvoorbeeld waar zit de vorstbeveiliging vd boiler. Bij thuiskomst bleek dat er een rubber dopje, dat de glasplaat van de spoelbak moet opvangen, miste. Service-afdeling gebeld; na een maand nog geen dopje. Ook bleken de lades vh keukenblok niet afgesteld. Vlogen tijden de eerste reis al open. Het lijkt mij normaal dat bij zo’n dure aanschaf, je na een paar weken een after sales belletje krijgt of alles in orde is. Noppes.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
2

Slechte communicatie/ klant is geen koning

November 2021 occasion camper gekocht. Bepaald geen feestje zoals beloofd, er mankeerde van alles bij oplevering. Bij eerste gebruik bleek ook gas het niet te doen. Kabelbreuk … met alle checklijsten ingevuld…. Reactie was niet bepaald van .. jeetje vervelend voor u. Bij vervolgvragen geen of een ontwijkende reactie. Klant is niet belangrijk blijkbaar. Wij voelen ons niet welkom terwijl we wel circa 60k hebben uitgegeven. Het gaat blijkbaar te goed met de camperverkoop bij de Jong. We hebben nog garantie tot september .. als dat maar goed gaat. Er zij nog wel medewerkers die echt hun best doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
6

niet perfect

Op zich zijn wij tevreden over de aanschaf van onze camper, maar voor zo'n bedrag mag dat ook wel denk ik. Het verkoopgesprek met de heer de Jong verliep erg prettig, hetgeen ons ook deed besluiten om tot koop over te gaan. Met betrekking tot de aflevering heb ik wel enige verbeterpunten. Allereerst, de camper is een showroommodel, waardoor wij de camper ook snel tot onze beschikking hadden. Echter, de camper heeft een tijd in jullie showroom gestaan en hebben wellicht honderden mensen voet gezet in deze camper om hem te kunnen bekijken. Wij waren ons daarvan bewust. Wat ons erg tegenviel was het feit dat de camper bij aflevering niet was gereinigd. Wij hebben de vloer gedweild en daar kwam werkelijk gitzwart water vanaf. Ook waren er zwarte strepen op de borden, kennelijk van de schoenen van de vele kijkers. Wij hebben ze kunnen verwijderen, maar als je zo'n duur ding koopt, mag je toch verwachten dat alles netjes schoon is gemaakt. Over de uitleg van degene die aflevering deed, niets dan goeds. Ervaringsdeskundige met vele handige tips. dat was erg prettig. Verder hadden wij een fietsenrek laten monteren door jullie. Die zat er ook netjes op. Thuis echter, bleek dat de lichten op het rek niet allemaal functioneerden. Zo werkte het remlicht niet. Hierop had ik telefonisch contact met de werkplaats en die medewerker wist al te vertellen dat er iets met de kabelbalk was vóór de aflevering plaatsvond. Toch werd de camper meegegeven, ondanks niet functionerende achterlichten op het fietsenrek. Vinden wij ook erg slordig. Na aflevering hebben wij, ondanks defecte remlichten, direct een weekend uitgeprobeerd. Tijdens dit afgelopen weekend zagen we ook dat uit de ombouw van het bankje achter de passagiersstoel, twee schroefjes ontbraken. Aan de schroefingang leek het of deze met kracht uit het hout waren getrokken. Ook zagen wij dat de vloerbedekking op een van de vloerluikjes al losliet. Uiteraard willen we dat alles netjes gerepareerd gaat worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
10

Goede service en vriendelijk personeel

Ze nemen de tyd voor hun klanten geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom
8

Correcte behandeling

Aankoop/inruil verliep zeer deskundig en vriendelijk, aflevering met goede uitleg. Bij aankoppeling bleek een mover niet goed te werken, echter na een uurtje, even naar Noordwijk voor een terrasje, is dit goed opgelost. Thans met de Nova delight in Spanje voor zijn eerste reis, de caravan bevalt ons zeer goed, geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Showroom

Bedrijfsgegevens

Beeklaan 24 a

2191 AB Hillegom / de zilk

252536086

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.