In het voorjaar een caravan gekocht. We hebben €375 afleverkosten betaald, maar ze hebben de caravan van tevoren niet eens bekeken. Zaken kapot, dingen die missen... en als je er dan achteraan gaat, reageren ze niet. We wachten al maanden op missende onderdelen. Keer op keer gemaild en gebeld. Ze komen hun beloften niet na. Als je wat koopt zijn ze vriendelijk, maar zodra je afgerekend hebt niet meer. Slechte after sale.
Ik kwam in de winkel voor een grillplaat voor onze CADAC Skottelbraai. Ik kwam met de grill2BRAAI bij de kassa en vroeg om advies, of deze zou passen: “Nee,”was het antwoord, “Er bestaat geen grill plaat voor deze versie van de CADAC Skottelbraai.” Teleurgesteld ging weer naar huis (20 km). Maar na onderzoek op internet en het kijken van instructie filmpjes bleek niets minder waar: de GRILL2BRAAI zou wel degelijk moeten passen. Ik weer terug naar de winkel, mét onze Skottelbraai om hem ter plekke te passen. Aangekomen in de winkel werden we gewaarschuwd dat de winkel om 1600 dicht ging (maar op internet staat 17.00??), we hadden nog 5 minuten. En ik mocht gerust passen maar het ging volgens dezelfde cassiere niet passen. Ik dacht: “Dan wil ik het in ieder geval geprobeerd hebben...”. En wat denk je: De grillplaat paste gewoon! Net als in het filmpje valt deze grillplaat op het onderstel en niet erin. Zie: https://youtu.be/JGUuW0p_ugc Bij de kassa aangekomen liet ik het zien. Maar de verkoopster, bleef voet bij stuk houden: het staat niet op de doos als optie dus het kan niet/ mag niet. Ik mocht hem kopen maar niet ruilen. En dit laatste heeft ze zelfs op de achterkant van de bon geschreven. Totaal belachelijk natuurlijk. Ik adviseer het personeel zich beter open te stellen voor de kennis van klanten en ervan te leren in plaats van voet bij stuk te houden. Kijk in ieder geval even mee en verdiep je erin, het kan zijn dat je niet alles weet ;-).
Na onze vakantie terug gegaan met een mankement over onze camping stoelen. De Jong Hattem nam zijn verantwoordelijkheid en loste dit meer dan goed op, SUPER. Niet verschuilen achter een leverancier. Voordeel van lokale winkel en kennis van zaken.
verkoper bleef lang weg en kwam uiteindelijk terug met een eind bedrag voor de aanschaf van een tweedehands caravan , de aantal gebreken die wij hadden gezien worden niet gemaakt ivm met te dure reparatie kosten , en de caravan die ze aanbieden zijn meeneemprijzen dan accepteer je alle mankementen en voor een paar honderd euro meer wordt er bovag gedaan .
Beste heer Janssen, Wat jammer dat we er niet samen zijn uitgekomen. Helaas gebeurt dat soms. We kunnen ons de exacte situatie niet helemaal meer voor de geest halen, maar vaak is het zo dat gebruikte caravans en kampeerauto's worden aangeboden met optische schades of mankementen. Er is helaas niet een nieuw product van te maken. Helemaal om dat de prijs er dan ook vaak naar is (qua prijs wordt er rekening gehouden met o.a. leeftijd, type, schades, etc.). Een Bovag-beurt gaat overigens enkel om onderhoud, veiligheid en het functionele aspect. Zo wordt onder andere het onderstel bekeken en onderhouden, de gasinstallatie wordt gecontroleerd, de remmen en verlichting worden gecheckt, etc. Maar we zien u graag terug en wellicht lukt het ons bij de 2e keer wel om een mooi product aan u te leveren! Met vriendelijke groet, Het team van De Jong Hattem
Deze zomer hebben we een jonge Fendt caravan gekocht. Tijdens het verkoopproces heeft de heer Krul ons goed geholpen en een prima prijs gegeven voor onze "oude" caravan. Kort na het ophalen van onze caravan bleek een raam niet goed passend. Het raam is uiteindelijk keurig vervangen onder garantie. De nazorg door de werkplaats/de heer Herman Vermeer was dan ook perfect. Prima bedrijf, goede service, een aanrader. Fijne dagen voor het team toegewenst.
5 sterren! Daar zijn we enorm trots op. Fijn dat u alles zo heeft ervaren. Veel plezier met de Fendt! Met vriendelijke groet, Het team van De Jong Hattem
Vorige week onze nieuwe camper opgehaald van de Jong Caravans en Campers in Hattum. Wij zijn daar vriendelijk, geduldig en netjes geholpen bij verkoop en aflevering.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn te horen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Het team van De Jong Hattem
coleman brander besteld en direct on line betaald. Ik wilde weten wanneer verzonden werd. Mail geen antwoord. Bellen; staat klaar om te verzenden. Mooi niet dus, kan niet mee op vakantie
Geachte mevrouw Bosma, Dank u voor uw review. U had nog geen reactie van ons gehad. Wat jammer dat u de levering zo heeft ervaren. Maar ook extra jammer omdat wij de oprechte overtuiging hebben dat wij er alles aan hebben gedaan. Misschien is er destijds in alle haast en hectiek niet volledig de ruimte geweest om met u te delen welke inzet er is geweest en welke acties plaats hebben gevonden om het voor u te regelen. Om die reden willen wij die voor alle zekerheid alsnog met u delen. Wellicht werpt dat een ander licht op de zaak en misschien dat dat uw mening over ons en deze levering doet veranderen? 1. Uw bestelling en gegevens zijn bij ons direct verwerkt en de brander is bij ons ruim op tijd verzonden en opgehaald (door DHL). De bezorger van DHL heeft het pakket bij u thuis afgeleverd door het pakket door het wc-raam in uw woning achter te laten. Dit deed hij op basis van een op uw woning geplaatste instructie om het pakketje door het wc-raam te deponeren. Deze informatie komt rechtstreeks van DHL. Wij hebben daarna contact gehad omdat u het pakket niet zou hebben gekregen. Daarop hebben wij direct met DHL contact opgenomen. Omdat zij beweerden het wel geleverd te hebben, maar om de discussie niet eindeloos te voeren, hebben zij (helaas maar) een klein deel van de kosten vergoed aan ons. De brander is tot op de dag van vandaag spoorloos. 2. Wij hebben direct een nieuwe brander ingepakt en opgestuurd. Deze keer hebben we de brander verstuurd naar een DHL-servicepoint om het zekere voor het onzekere te nemen. Helaas bleek deze ten tijde van het bezorgen dicht (vanwege vakantie) en wij kregen de brander weer teruggestuurd. 3. Om er alsnog voor te zorgen dat u de brander mee op vakantie zou kunnen nemen, hebben we een vertegenwoordiger gevraagd om de brander persoonlijk af te leveren op de dag voor uw vertrek. Helaas trof de vertegenwoordiger u niet thuis en hij heeft het pakket tussen de houtblokken in uw tuin achtergelaten (dit was in overleg met u). Uiteraard worden hier ook wel eens fouten gemaakt, we zijn immers allemaal mensen. En ging het allemaal soepel? Nee. Desalniettemin hebben wij oprecht het gevoel er alles aan gedaan te hebben om u zo snel mogelijk te helpen zodat u met uw product op vakantie zou kunnen. Waarom dan dit bericht? Omdat wij u willen laten zien dat wij ons wel degelijk hebben ingespannen om het zo goed mogelijk te regelen. We hopen dat ondanks dit een prettige vakantie heeft gehad en wij willen u van harte uitnodigen om nog eens een kopje koffie met ons te drinken en hopelijk kunnen we dan met een lach terugkijken op deze situatie. Met hartelijke groet Het team van De Jong Hattem
Erg goed geholpen met de aanschaf van een tent, personeel is erg klantvriendelijk!
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Het team van De Jong Hattem
Wat noem je goede, nee uitstekende service. Voor onze caravan in Oostenrijk een nieuwe Truma ventilator gekocht. Tijdens de montage bleek dat ik een onderdeel vergeten was te bestellen en dus niet kon monteren. De Jong gebeld. Antwoord, regelen we. Wat schetst onze verbazing \'s middags reeds een bericht. Onderdeel is onderweg vanuit Duitsland. De volgende morgen bracht de campingeigenaar het pakketje. Al met al drie dikke tienen voor de Jong.
Alsnog hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Het team van De Jong Hattem
Woensdag 8/5/2019 onze caravan opgehaald i.v.m. onderhoudsbeurt. Nog even naar de etui luifel laten kijken. Een onderdeeltje werd ter plekke gratis vervangen door de eigenaar. Vriendelijke mensen , klantgericht. kijk daar worden wij blij van en zijn daarom al heel lang klant van de Jong in Hattem . Fam. Schuurman.
Bedankt voor uw goede beoordeling eerder dit jaar. Erg fijn te lezen dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, Het team van De Jong Hattem
Kwam voor wandelschoenen kreeg zomaar 2 paar mee naar huis om te proberen nadat ik al een paar had terug gebracht.Het is helaas niet gelukt de juiste schoenen te vinden maar dat ligt niet aan de inspanning en moeite van de medewerkers! Heb uiteindelijk geld terug gekregen. Wat een geweldige service en vriendelijkheid bij dit bedrijf. Raad iedereen aan hier heen te gaan .
Bedankt voor de beoordeling eerder dit jaar. #trots! Met vriendelijke groet, Het team van De Jong Hattem
Reparatie na niet geconstateerde gebreken bij afleveringsbeurt caravan.
Onze Crespo relexstoelen terug gebracht vanwege kapot scharnier en een ander mankement. Stoelen worden gerepareerd door Crespo. Omdat we nog weer op reis gaan krijgen we nieuwe stoelen van De Jong Caravans. Een prima service.
Uitermate plezierige ontvangst, zowel bij orientatie als bij de koop en levering van onze caravan. Men overtreft de verwachtingen !
Na particuliere verkoop van de bijna 18 jaar geleden nieuw gekochte, overcomplete, wintervaste 4x4 speciaalbouw, expeditie camper, is onlangs door mij, ook mede door mijn drie jaar geleden invalide geworden vrouw, na een eenzijdig, zeer ernstig ski-ongeval, een nieuwe af fabriek al zeer complete en ook wintervaste, 60 Jahre Editie Hymer integraal camper gekocht en de niet onbelangrijke detail personalisering, is door de Jong, na zeer duidelijke en ook goede afspraken, geheel naar wens en ook naar verwachting, op-, in-, en aangebouwd. De camper past net in de aangekapte en verwarmde garage, ondanks de nog wat langer uitgevallen trekhaak, bestemd voor de aanhangwagen met vrouwliefs scootmobiel er in - mijn ski sets en toebehoren voor een wat langer dan \"normaal\" verblijf hoog in de bergen- passen royaal in de \"campergarage\". Ik vertrouw op een net zo goede \"after service\" (backservice), mede na de vele goede mail-contacten en natuurlijk enkele persoonlijke bedrijfsbezoeken. Bij de correcte en ook zeer duidelijke aflevering, van de, ook voor ons, zeer kostbare camper, werden kosten noch moeite gespaard, om de nieuwe klant het juiste goede gevoel te geven.
Fantastische service bied dit bedrijf. Ik had hier een koelbox gekocht die sterk was afgeprijst. Maar thuis gekomen bleek deze veel ventilator geluid te maken. Andere dag terug naar de Jong, daar gekomen bleek dat ik deze niet kon ruilen wat op de bon vermeld stond en ook dat de ventilator veel lawaai maakte. Ik vertelde dat dat niet aan mij verteld was. En dat ik eigenlijk voor een andere koelbox was gekomen, maar dat die niet in de winkel aanwezig was. Dhr. de Jong ging direct aan het bellen met de andere Teun collega’s en regelde dat ik 2 dagen later toch nog de door mij gewenste koelbox kreeg. Alle lof voor deze actie!!
Prima
Wij zijn heel goed behandeld bij de jong Hattem zeer eerlijke mensen meneer van Hattem ook nog gesproken echt en man met zijn hart op de goede plek zoals wij dat zeggen in Rotterdam .het personel is zeer behulpzaam en weten heel goed waar ze mee bezig zijn 👍👍👍kortom daar zouden andere bedrijven nog wat van kunnen leren echt met een heel goed gevoel onze nieuwe caravan opgehaald top mvg de familie van der vis uit Berschenhoek 😀😀😀😀
Onze camper is naar volle tevredenheid gerepareerd.
Industrieterrein De Netelhorst 1
8051 KE Hattem
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.