Filters

5

Erg service na aankoop dure caravan

In het voorjaar een caravan gekocht. We hebben €375 afleverkosten betaald, maar ze hebben de caravan van tevoren niet eens bekeken. Zaken kapot, dingen die missen... en als je er dan achteraan gaat, reageren ze niet. We wachten al maanden op missende onderdelen. Keer op keer gemaild en gebeld. Ze komen hun beloften niet na. Als je wat koopt zijn ze vriendelijk, maar zodra je afgerekend hebt niet meer. Slechte after sale.

  • Aanbevelen? Nee
3

Onhartelijk en koppig

Ik kwam in de winkel voor een grillplaat voor onze CADAC Skottelbraai. Ik kwam met de grill2BRAAI bij de kassa en vroeg om advies, of deze zou passen: “Nee,”was het antwoord, “Er bestaat geen grill plaat voor deze versie van de CADAC Skottelbraai.” Teleurgesteld ging weer naar huis (20 km). Maar na onderzoek op internet en het kijken van instructie filmpjes bleek niets minder waar: de GRILL2BRAAI zou wel degelijk moeten passen. Ik weer terug naar de winkel, mét onze Skottelbraai om hem ter plekke te passen. Aangekomen in de winkel werden we gewaarschuwd dat de winkel om 1600 dicht ging (maar op internet staat 17.00??), we hadden nog 5 minuten. En ik mocht gerust passen maar het ging volgens dezelfde cassiere niet passen. Ik dacht: “Dan wil ik het in ieder geval geprobeerd hebben...”. En wat denk je: De grillplaat paste gewoon! Net als in het filmpje valt deze grillplaat op het onderstel en niet erin. Zie: https://youtu.be/JGUuW0p_ugc Bij de kassa aangekomen liet ik het zien. Maar de verkoopster, bleef voet bij stuk houden: het staat niet op de doos als optie dus het kan niet/ mag niet. Ik mocht hem kopen maar niet ruilen. En dit laatste heeft ze zelfs op de achterkant van de bon geschreven. Totaal belachelijk natuurlijk. Ik adviseer het personeel zich beter open te stellen voor de kennis van klanten en ervan te leren in plaats van voet bij stuk te houden. Kijk in ieder geval even mee en verdiep je erin, het kan zijn dat je niet alles weet ;-).

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service

Na onze vakantie terug gegaan met een mankement over onze camping stoelen. De Jong Hattem nam zijn verantwoordelijkheid en loste dit meer dan goed op, SUPER. Niet verschuilen achter een leverancier. Voordeel van lokale winkel en kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
2

slechte

verkoper bleef lang weg en kwam uiteindelijk terug met een eind bedrag voor de aanschaf van een tweedehands caravan , de aantal gebreken die wij hadden gezien worden niet gemaakt ivm met te dure reparatie kosten , en de caravan die ze aanbieden zijn meeneemprijzen dan accepteer je alle mankementen en voor een paar honderd euro meer wordt er bovag gedaan .

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende nazorg na aankoop occasion caravan.

Deze zomer hebben we een jonge Fendt caravan gekocht. Tijdens het verkoopproces heeft de heer Krul ons goed geholpen en een prima prijs gegeven voor onze "oude" caravan. Kort na het ophalen van onze caravan bleek een raam niet goed passend. Het raam is uiteindelijk keurig vervangen onder garantie. De nazorg door de werkplaats/de heer Herman Vermeer was dan ook perfect. Prima bedrijf, goede service, een aanrader. Fijne dagen voor het team toegewenst.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede voorlichting bij aanschaf van onze nieuwe camper

Vorige week onze nieuwe camper opgehaald van de Jong Caravans en Campers in Hattum. Wij zijn daar vriendelijk, geduldig en netjes geholpen bij verkoop en aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht!

coleman brander besteld en direct on line betaald. Ik wilde weten wanneer verzonden werd. Mail geen antwoord. Bellen; staat klaar om te verzenden. Mooi niet dus, kan niet mee op vakantie

  • Aanbevelen? Nee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Erg goed geholpen met de aanschaf van een tent, personeel is erg klantvriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wat noem je goede, nee uitstekende service. Voor onze caravan in Oostenrijk een nieuwe Truma ventilator gekocht. Tijdens de montage bleek dat ik een onderdeel vergeten was te bestellen en dus niet kon monteren. De Jong gebeld. Antwoord, regelen we. Wat schetst onze verbazing \'s middags reeds een bericht. Onderdeel is onderweg vanuit Duitsland. De volgende morgen bracht de campingeigenaar het pakketje. Al met al drie dikke tienen voor de Jong.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Woensdag 8/5/2019 onze caravan opgehaald i.v.m. onderhoudsbeurt. Nog even naar de etui luifel laten kijken. Een onderdeeltje werd ter plekke gratis vervangen door de eigenaar. Vriendelijke mensen , klantgericht. kijk daar worden wij blij van en zijn daarom al heel lang klant van de Jong in Hattem . Fam. Schuurman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Kwam voor wandelschoenen kreeg zomaar 2 paar mee naar huis om te proberen nadat ik al een paar had terug gebracht.Het is helaas niet gelukt de juiste schoenen te vinden maar dat ligt niet aan de inspanning en moeite van de medewerkers! Heb uiteindelijk geld terug gekregen. Wat een geweldige service en vriendelijkheid bij dit bedrijf. Raad iedereen aan hier heen te gaan .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Reparatie na niet geconstateerde gebreken bij afleveringsbeurt caravan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
5

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Onze Crespo relexstoelen terug gebracht vanwege kapot scharnier en een ander mankement. Stoelen worden gerepareerd door Crespo. Omdat we nog weer op reis gaan krijgen we nieuwe stoelen van De Jong Caravans. Een prima service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitermate plezierige ontvangst, zowel bij orientatie als bij de koop en levering van onze caravan. Men overtreft de verwachtingen !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Na particuliere verkoop van de bijna 18 jaar geleden nieuw gekochte, overcomplete, wintervaste 4x4 speciaalbouw, expeditie camper, is onlangs door mij, ook mede door mijn drie jaar geleden invalide geworden vrouw, na een eenzijdig, zeer ernstig ski-ongeval, een nieuwe af fabriek al zeer complete en ook wintervaste, 60 Jahre Editie Hymer integraal camper gekocht en de niet onbelangrijke detail personalisering, is door de Jong, na zeer duidelijke en ook goede afspraken, geheel naar wens en ook naar verwachting, op-, in-, en aangebouwd. De camper past net in de aangekapte en verwarmde garage, ondanks de nog wat langer uitgevallen trekhaak, bestemd voor de aanhangwagen met vrouwliefs scootmobiel er in - mijn ski sets en toebehoren voor een wat langer dan \"normaal\" verblijf hoog in de bergen- passen royaal in de \"campergarage\". Ik vertrouw op een net zo goede \"after service\" (backservice), mede na de vele goede mail-contacten en natuurlijk enkele persoonlijke bedrijfsbezoeken. Bij de correcte en ook zeer duidelijke aflevering, van de, ook voor ons, zeer kostbare camper, werden kosten noch moeite gespaard, om de nieuwe klant het juiste goede gevoel te geven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Fantastische service bied dit bedrijf. Ik had hier een koelbox gekocht die sterk was afgeprijst. Maar thuis gekomen bleek deze veel ventilator geluid te maken. Andere dag terug naar de Jong, daar gekomen bleek dat ik deze niet kon ruilen wat op de bon vermeld stond en ook dat de ventilator veel lawaai maakte. Ik vertelde dat dat niet aan mij verteld was. En dat ik eigenlijk voor een andere koelbox was gekomen, maar dat die niet in de winkel aanwezig was. Dhr. de Jong ging direct aan het bellen met de andere Teun collega’s en regelde dat ik 2 dagen later toch nog de door mij gewenste koelbox kreeg. Alle lof voor deze actie!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn heel goed behandeld bij de jong Hattem zeer eerlijke mensen meneer van Hattem ook nog gesproken echt en man met zijn hart op de goede plek zoals wij dat zeggen in Rotterdam .het personel is zeer behulpzaam en weten heel goed waar ze mee bezig zijn 👍👍👍kortom daar zouden andere bedrijven nog wat van kunnen leren echt met een heel goed gevoel onze nieuwe caravan opgehaald top mvg de familie van der vis uit Berschenhoek 😀😀😀😀

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper
4

2 sterren: slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onze camper is naar volle tevredenheid gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Industrieterrein De Netelhorst 1

8051 KE Hattem

038-444 37 77

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.