Prima garage met betaalbare Japanse merken
Ik beoordeel Auto Lancker als heel goed ik heb er al 40 jaar een goede service
Heel fijn geholpen binnen een dag alles geregeld waar de dealer in almere maanden mee bezig is geweest zonder resultaat.
Onder het genot van een bakje koffie even kennis gemaakt met de eigenaar Cees, toen met een zeer kritisch oog naar de auto gekeken waar voor ik langskwam, besloten om een proefritje te maken. De auto was aangeboden met 6 maanden bovag garantie, dat is toch een stukje service. Met goede afspraken vertrokken in een eerlijke auto...
Ben al vanaf 2004 bij deze garage en wordt heel goed geholpen
In juni 2016 heb ik een blauwe Daihatsu Cuore Navegano Automaat gekocht bij Auto Lancker, bouwjaar 2006. Deze auto heb ik gekocht, omdat de kilometerstand bijzonder laag was en mijn toemalige rode Daihatsu Cuore Automaat uit 2001, waarvan ik de 1e eigenaar was, toch een keer aan vervanging toe was. Direct na aankoop constateerde ik wat kleine dingetjes, maar die zijn snel, netjes en kosteloos opgelost! Nu rijd ik nog steeds in deze auto en heb er geen noemenswaardige kosten aan gehad, ondanks hij nu al dik 15 jaar oud is. Het is altijd een gok om een oude tweedehandsauto te kopen, zeker als je het bij een garage koopt ver uit de buurt. Ik heb zeer zeker geen spijt van deze aankoop en hoop er nog vele jaren met plezier in te kunnen rijden. Op google heb ik een aantal negatieve reacties over autobedrijf Lancker gelezen, maar ja, je kunt het nooit een ieder naar zijn zin maken, maar via social media kan een bedrijf wel kapot worden gemaakt helaas.
Tijdens ons bezoek aan de zaak zijn wij vriendelijk onthaald met koffie waarna het gesprek startte met onze wensen Daarna een skala aan mogelijkheden waarna wij binnen de kortste tijd onze keuze kenbaar konden maken. Kort daarna hadden we een overeenkomst. Reeds enige maanden hebben wij met veel plezier van onze keuze kunnen genieten. Luc en Sophia Perlee
even een apk en onderhoud maar bij het verlaten van auto lancker toch maar even door de showroom en daar stond mij volgende asx in het rood al op mij te wachten thuis gekomen en onderhandeld over mijn ervaring en weer op naar de garage en iedereen ook blij gemaakt met de rode asx nu wachten op onze cees om tot een mooi einde te kunnen komen wat natuurlijk goed lukte mogen wij hem morgen halen natuurlijk hij gaat direct de garage in en morgen staat hij voor jullie klaar bedankt cees en medewerkers tot later een zeer tevreden klant
Vlotte afspraak Gratis leenauto Alles naar tevredenheid hersteld
Zeer snel alles op naam gezet met een lekker bakkie koffie, super aardige man! Daarna goede uitleg over de auto en als laatst nog een mooi leerzaam Autoboek voor mijn zoontje
Onze Outlander was na 9 jaar trouwe dienst aan vervanging toe, en in deze tijd van chips tekort valt dat niet mee. Maar Auto Lancker is niet voor één gat te vangen en wist ons een prachtige, zo goed als nieuwe, vervangende auto te leveren!
Super goed geholpen en enorm blij met mijn nieuwe auto!
Goede service, en eerlijke deskundigheid. Het gesprek was zo prettig, alsof we elkaar al jaren kenden. Goede samenwerking, want de auto was een verrassing voor iemand anders. Volledige medewerking om het ook geheim te houden en alles geregeld om de auto te bedekken met een kleed en ook nog met een mooie rode. Zelfs op ons gemak foto's gemaakt Ik raad iedereen aan om zelf een kijkje te nemen en de warmte te voelen.
Auto is netjes onderhouden volgens de afspraken. Er wordt bij auto Lancker zorgvuldig met de klanten en auto's omgegaan. De auto is netjes afgeleverd, en bij elk contact wordt goed de corona regels na geleefd. Pluim voor Auto Lancker en het personeel.
Na de Kerst een vreemde trilling in de uitlaat gevoeld. Kon direct langskomen en na controle bleek dat het gelukkig slechts door kou op de ophanging te zijn. Boel gesmeerd en geen klachten meer. Kan weer gerust de winter door.
Afspraak voor groot onderhoud snel kunnen maken in een vriendelijke omgeving met als eindresultaat een betaalbare rekening.
Heel goed geregeld en goede communicatie. Minpunt was dat onderdelen niet geleverd konden worden echter keurig contact over gehad.
Uistekend
Uitvoeren waarom gevraagd wordt
Ook dit jaar bij de jaarlijkse controle uitstekende service.
q
Beloofde service kaart (bij onderhoud van mijn Mitsubishi) bleek niet werkend. (Ik had in overleg mijn ANWB opgezegd) Daardoor ben ik financieel gedupeerd bij pech. Financiële compensatie door garage niet mogelijk. Ook bij second opinion heel andere, veel goedkopere, oplossing van een probleem ( remblokjes in plaats van schijven). Mij zien ze niet terug!
Beste Leanne, allereerst excuses voor het ongemak, echter er is gebleken dat jouw geïmporteerde auto (!) niet voorkomt in onze database. Dat is de onderliggende oorzaak van het voorval. Voor de gemaakte kosten van € 150,- heb ik aangeboden deze te verrekenen met de volgende onderhoudsbeurt. Hetgeen fairplay is en ik graag wil dat wij jou tegemoet komen. Het beantwoorden van jouw vragen en onze interpretatie had beter gekund en daar hebben wij / onze receptionist weer van geleerd. Op weg naar een verbeterde toekomst... Graag tot ziens! C.Bosboom- directeur
Een tweede hans auto gekocht. Het verhaal er achter klonk logisch. De service was klantgericht. We konden op korte termijn terecht. Alles was klaar voor een proefrit. Het verhaal klopte. De afhandeling was correct. We rijden sindsdien weer met plezier in een auto die voldoet aan onze verwachtingen.
Tevreden over Mitsubishi onderhoud en banden wissel
Positief, maar navigatie heeft nog niet alle actuele weg en route wijzigingen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.