Filters

9

Prima service, deskundig advies

Een paar maanden geleden heb ik een tweedehands Suzuki Swift gekocht bij Auto Lancker. Na enkele zware regenbuien bleek de carosserie lek. Achterbank vochtig, afdekking bagageruimte drijfnat en een laag water in de kuip van het reservewiel. Het is vlot gerepareerd, maar ik kreeg het advies mee om het goed in de gaten te blijven houden. Ze zijn bij Lancker pas tevreden als het perfect is

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

Bekwaam personeel.

Service is goed en het personeel lost de problemen van de auto op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

Zoals altijd, goed.

Verzetten van mijn afspraak was geen enkel probleem en kon een week later al plaatsvinden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

klantgericht

No noncens betaalbare service. Verademing na al die dure showroom merken met hun opppervakkige klantinteresse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Plezierige en informatieve service

De aankoop van een occasion en de inruil van onze auto verliep op rolletjes. Auto Lancker is een garage om vaker terug te komen. Een groot compliment voor Cees Bosboom, die ons met duidelijke en eerlijke informatie en advies soepel 'op de rit hield'.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

Nette, correcte klantbehandeling en juiste nakoming afspraken

Auto aangeschaft. Keurig geholpen ook tijdens levering. Later blijk een vd ruitenwisserbladen niet goed. Contact opgenomen en de volgende dag bericht ontvangen dat er nieuwe voor ons klaar lagen. Aangezien wij op afstand woonden pas twee maanden later afspraak gemaakt, waarbij de ruitenwisserbladen zijn vervangen en andere goede service is verleend. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

Ze doen wat ze zeggen

Onderhoud wordt goed gedaan en er wordt met je meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Zoals gewoonlijk…

Rijden in de Vitara is elke keer weer een feestje,zeker na een onderhoudsbeurt…

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Persoonlijk, meedenken en uitstekende service!

Ik ben al weer een paar jaar klant van Auto Lancker en tot volle tevredenheid. Altijd duidelijke communicatie, snel en klantgericht. Kosten worden altijd vooraf gecommuniceerd en de reparaties/controles verlopen prima. Voor het eerst bij deze garage een 'nieuwe' auto gekocht. Binnen een week stond hij klaar incl. de gevraagde extra's. Alles werd mij uit handen genomen en ook een duidelijke uitleg over alle electronica. Zowel Cees als Sterre (die komt er wel!) waren zeer gastvrij en gaven toch net dát beetje extra om je speciaal te voelen (een auto kopen is niet niks). Ik ben heel blij dat ik bij deze garage klant ben!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Een no nonsense en zeer klantvriendelijke deal

Een occasion bij Auto Lancker aangeschaft: een vier jaar oude Mitsubishi Space Star met slechts ruim 20 000 kilometer op de teller. Wellicht had ik iets vergelijkbaars een beetje goedkoper kunnen vinden, maar ik heb me die zoektocht en de daarmee verbonden onzekerheden bespaard. De voordelen van het kopen bij de officiële dealer waren duidelijk (jaarlijks onderhoud goed geregeld, incl. pechhulp) en de klantgerichtheid van dhr. Bosboom overtuigend: - Volkomen helderheid over wat je krijgt, geen gevoel dat er addertjes onder het gras zitten. Een duidelijke 'graag-of-niet-stijl'. - Bij de verkoop kreeg ik nog een stel dakdragers kado en een merk-fietsdrager voor een 'marktplaats-prijsje'. - Het mooiste: Achteraf gaf ik aan dat ik vond dat de binnenspiegel voor mijn lengte aan de lage kant zat (ik was een hoge auto gewend), wat een soort dode hoek opleverde. In de aangesloten werkplaats werd (nadat een onderdeel was besteld) direct de spiegel verplaatst, zeer tot mijn tevredenheid. Kosten? Daarvan wilde dhr. Bosboom niets weten. Gratis gecustomized, dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

In algemene zin content met service

Ben in het algemeen wel tevreden met de service. Onlangs in combinatie met APK een uitgebreide accu test laten uitvoeren. Waarde net boven norm. Dealer geen actie. Zelf contact met Mitsubishi Nederland opgenomen en die hebben ervoor gezorgd dat er een nieuwe actie en claim kwam. Opnieuw test moeten doen, met zelfde uitslag, maar wel ingediend door Mitsubishi NL en nu vernomen dat accu vervangen kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Een warme ontvangst, de klant voelt zich welkom.

Bij de aankoop van een Mitsubishi Space Star (en inruil van onze oude auto) zijn wij geholpen door Sterre Latuhihin, een stagiair met duidelijk talent voor de autobranche. Zij heeft bij ons een uitstekende indruk achtergelaten, door haar vriendelijke, deskundige optreden en afhandeling van de transactie. Bij ophalen van onze 'nieuwe' auto kennis gemaakt met Cees Bosboom, directeur/eigenaar van Auto Lancker. Hij gaf ons het gevoel al jaren klant te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Zoals normaal, gewoon goede service.

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Topgarage, ik hoef er niet vaak heen omdat ze zo goed zijn:)

Topgarage! Ik hoer niet vaak heen omdat ze goed zijn:)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Prima

Klantvriendelijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Rust en geen opdringerigheid

Op zoek naar een peugeot 108 kwam ik bij Auto Lancker terecht. Daar heb ik geen spijt van. Cees Bosboom heeft me op een zeer vriendelijke manier geholpen,en ik heb daar mijn auto gekocht.! Geen overdreven verkoop praatjes.. Al met al een goed gevoel bij deze garage 'koopcontract getekend onder het genot van een heerlijk kopje koffie!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

interesse in de klant

Sterre heel behulpzaam interesse wist wat zij deed.Ook het excuseren omdat het bij vorige klant iets uitliep dus oog voor de klant.Ook Cees zeer behulpzaam dus al bij al een leuke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Prima

Goed geholpen. Vriendelijk personeel en mee denkend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Fantastisch

Vanaf de eerste dag (12jaargeleden) zeer sympathieke mensen , dat viel meteen op . Later met de grote en de kleine beurt in de werkplaats, geweldig, altijd eerlijk , Nog nooit het gevoel gehad van moet dat nu echt ? Of willen ze verdienen, goud eerlijk . En daar kunnen ze heel trots op zijn , ik hoop nog jaren bij hun te komen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

De negende negen

Op 8 september 1990 werden we klant bij Auto Lancker. We kochten een Mitsubishi Lancer. In de jaren daarna reden we nog diverse typen Mitsubishi's en vorige week kochten we, naast onze zeer betrouwbare Outlander een Suzuki Swift als tweede auto. Onze 9e dus. Alles rond deze aanschaf verdient weer een hoge waardering: ontvangst, service, kwaliteit van de auto, after sales-service! Kortom: we delen met veel plezier voor de negende keer een negen uit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Uitstekende service voor een redelijke prijs

Bij Auto Lancker word je vriendelijk behandeld. Ze zijn flexibel. Ik ben niet technisch maar krijg de indruk dat ze hun werk goed doen. Problemen worden verholpen en de auto blijft in goede conditie. Ik ben heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Echt maatwerk!

We waren op zoek naar een nieuwe auto en we zijn ontzettend goed geholpen door Cees Bosboom. Hij dacht met ons mee en probeerde te besparen op kosten waar mogelijk. Cees had alle tijd voor ons en we hadden een leuke klik. Nu rijden we een prachtige Outlander. Al met al top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Geweldig!!!!!

Een fijne en gastvrije ontvangst met als begin een lekkere bak koffie wat ik goed kon gebruiken na een rit van bijna 1 1/2 uur. Ik had met dhr. Bosboom al e-mail contact over nu mijn Suzuki Splash met slechts 36000 km. En alles wij hij in zijn e-mail heeft bericht is hij nagekomen. Hij heeft aan mij niet alleen een koper maar ook een nieuwe klant voor onderhoud van de auto erbij gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Top ik geef een 10

We zijn op een heel prettige recht toe rechtaan manier geadviseerd bij de aanschaf onze nieuwe auto door Cees Bosboom. Na bijna een maand zijn we nog zeer tevreden met onze fantastische Mitsubishi Eclipse Cross.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

Super tevreden

Erg blij met mijn nieuwe aankoop! En mijn ervaring met Auto Lancker: goede uitleg, prima afspraken en persoonlijke begeleiding tot aankoop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto

Bedrijfsgegevens

Hogeweyselaan 215

1382 JL Weesp

0294 41 66 19

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.