Vriendeliijke en kundige mensen
klein jaar geleden heb ik een Outlander gekocht en kreeg van Mitsubishi Nederland een brief voor terugroep aktie.
Ben toen op Google gaan kijken naar dealer in de buurt en kwam zo bij Nijman in Borculo uit.
Afspraak gemaakt en snel geholpen tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden kwam de monteur tot de ontdekking dat er een marter aktief was geweest onder de motorkap een aantal slangen lek.
Dit werd gelijk verholpen men kijkt dus verder dan hun neus lang is.
Een paar maanden er na had ik een lekke band, de band was niet te redden dus een andere band erop voor nood want de band die ik wilde moest besteld worden door de banden leverancier.
Tijdens het eerste stuk rijden kreeg ik alarm in de aandrijving, toevallig net op weg naar Borculo dus even langs Nijman.
Peter kwam meteen kijken en zag het direct verkeerde band voor de auto.
Omdat de nieuwe band nog moest komen moesten we daar eerst maar op wachten.
Toen mijn nieuwe band gemonteerd was toch nog een storing.
Gebeld met Peter van Nijman en hij gaf aan dat hij de storing wilde uitlezen.
Volgende ochtend daar geweest en Peter zag meteen weer wat het probleem was, een te brede band.
Weer terug naar de banden leverancier goede type gemonteerd en voila storing er uit. Ik wil hier dus bij aangeven dat zonder dat men de auto geleverd hebben en ook de banden niet , zonder problemen en zonder kosten mij meteen hebben geholpen.
Dus waar ga ik naar toe voor het komende onderhoud.... naar Nijman in Borculo in mijn ogen een service vriendelijk bedrijf met bekwame mensen.