Bij garage #Ouwerkerk wordt SERVICE met hoofdletters geschreven.
Ik rijd sinds vier jaar in een Hyundai Tucson. Ik moet zeggen een fantastisch auto waar ik zeer tevreden over ben. Ook ben ik sinds vier jaar klant bij garage Ouwerkerk en ik kan niet anders zeggen, zo tevreden ik ben over mijn Hyundai, zo tevreden ben ik over hun aandacht voor mij als klant en hun service. Afgelopen week heb ik een kleine servicebeurt laten uitvoeren. De inrolbare hoedenplank van mijn auto was stuk, wilde niet meer inrollen. Vermoedelijke was de veer stuk. Zonder dat ik hier om gevraagd heb,
hebben ze een nieuwe hoedenplank voor mij besteld, welke er de volgende dag al was. Garantie, kostte mij niets. Vorig jaar een soort gelijke situatie meegemaakt met mijn achterruitenwisserblad. Het wisserblad was stuk en niet voorradig. Erwin Ouwerkerk heeft toen op mijn wisserblad een nieuw rubber gemonteerd. Kosten: nul.
Nogmaals garage #Ouwerkerk heeft aandacht voor hun klanten en SERVICE wordt bij hun met hoofdletters geschreven.