Betrouwbaar en klantvriendelijk!

Vakmensen!

Wat een fantastische service

25 jaar kom ik er al. Wat een prettige mensen, met grote vakkennis en ervaring. Beter kan je het niet treffen.

Goede service, duidelijke communicatie.

Vriendelijk personeel met ervaring, ruime kennis.

Goede service, vriendelijk personeel!

APK en kleine beurt

Uitstekend bedrijf

Na de aanschaf van een uitstekende gebruikte auto, zijn wij gelijk klant gebleven voor het onderhoud. We zijn inmiddels 7 jaar klant en we zijn zo tevreden dat wij nog steeds uit Zoetermeer naar Reijerkerk in Lisse rijden voor als er iets is. Het is een prettig en betrouwbaar familiebedrijf waar je altijd terecht kunt en op een plezierige manier wordt geholpen. Kortom: zeer aanbevelenswaardig.

Word hier al jaren goed en professioneel geholpen

Prima service door vakbekwame en betrouwbare mensen

Kom hier al jaren en iedereen staat altijd klaar voor ons. Super fijne service

Alles perfect

Trouwe klant, zeer tevreden!

Geweldig geholpen

Top bedrijf komt afspraken na word aanbevolen

Uitstekende service ,staan altijd voor je klaar , meedenkend , fijn persoonlijk contact

Ik heb tot op heden goede ervaringen, hebben een goede auto verkocht en onderhoud is goed in prijs.

Snel en fantastische service

Ik heb mijn apk laten doen bij reijerkerk. Ik was vlug aan de beurt en ik kreeg mijn auto ook snel weer mee terug. Zeker een aanrader

Perfekt

Goede service, prettige behandeling en vriendelijk.

We worden altijd goed geholpen en zeer vriendelijk te woord gestaan. Dik tevreden!

Prima garage

Goed en degelijk onderhoud

Goed en degelijk onderhoud, vriendelijk personeel. Je kan hier voor al je vragen terecht.

Betrouwbaar

Altijd goed geholpen en doen waar je om vraagt.

Prima bedrijf en uitstekende vakmensen.

Ik kom hier al heel wat jaren en nooit geen problemen gehad of voor verrassingen komen te staan. Ben zeer tevreden over de monteurs en hun werk wat ze afleveren. Heb dus ook geen behoefde om naar een andere garage te gaan. Garage is altijd netjes en er is altijd wel even tijd voor een praatje. Voor mij dus een prima bedrijf met uitstekende vakmensen.

Snel en accuraat

Super bedrijf. Snel geholpen duidelijke afspraken

Betrouwbaar autobedrijf

Goede service, denkt mee.

Voor mij een super bedrijf

Mijn ervaring een prima garage bedrijf voor mij niets op aan te merken je wordt niet behandeld als een nummer staan altijd voor je klaar en proberen je zo snel mogelijk te helpen zeer belangrijk voor mij omdat ik een eigen bedrijf hebt

Erg tevreden snelle service

Goed geholpen, vriendelijk personeel en je krijgt goed advies. Aanrader voor iedereen in de buurt die een goede garage zoekt!

Erg tevreden snelle service

Zier goed geholpen

Goede service en je wordt altijd goed geholpen.

Je word altijd prettig en goed geholpen.

Grevelingstraat 73 75

2161 WE Lisse