Vriendelijk en behulpzame personeel; werkproduct prima in orde.
De communicatie vooraf was vlot, duidelijk en prettig. De bejegening vriendelijk en behulpzaam.
Tip: bij de reparatie was de inschatting een uurtje. Dit bleek naderhand 2 uur te zijn. Misschien beter de wachttijd minder expliciet te noemen, of met een disclaimer (Bedrijf naar klant: "We hopen het te fixen in 1 uur. Maar het kan langer duren. In ieder geval binnen 2 uur moet het af zijn!" o.i.d. En dan met 'tussenstanden': "We hebben wat moeite gehad met..., daarom gaat het wat langer duren.")
Vraag: zijn er 'leenfietsen' voorradig bij het wachten op de werkzaamheden? (dit bijv. i.v.m. zwakke gezondheid voor lopen naar het winkelcentrum tijdens het wachten)
De tips doen niets af van het eerder gezegde: prima opvang, hulp, bejegening en afhandeling!
Hartelijke groet,
Arno