Erg vriendelijk en vakkundig geholpen

Vriendelijke ervaren verkoper/eigenaar Hier kun je met vertrouwen een auto kopen.

Vakkundig

Ik kon meteen komen kijken bij de auto en alles was erg snel afgehandeld! Fijn bedrijf, goede communicatie en snelle service

Uitstekende service, een aanrader

Ben er fijn geholpen en erg tevreden over de aankoop van mijn auto daar, TOP

Toppers!

Dit bedrijf is laagdrempelig, klantvriendelijk, staan met beide benen op de grond. Afspraken worden nagekomen.

Tevreden over het proces van de aanschaf van onze nieuwe auto

Prima service goede informatie

Fijne garage wordt correct geholpen en de service is prima zoeken altijd een oplossing kan hem iedereen aanbevelen

Fijn geholpen, mooie inruilprijs en een nette auto gekocht

Voor de tweede keer een auto gekocht hier. Op een " No nonsense" manier geholpen, duidelijke uitleg gehad, aflevering was zelfs een dag eerder, Koffie met appelgebak bij het ophalen gehad. Had een 9 willen geven, maar die zag ik niet.

Prettige ervaring. Geweldige verkoper, voelde direct goed! Grote keuze. De rest, garantie enz, hopelijk niet nodig, geen ervaring mee dus.

Mooie auto's en goede inruil

Schaftenaar's auto's komt zeer betrouwbaar over. Wim Schaftenaar heeft mij zeer vriendelijk geholpen en bood mij een fantastische inruil voor mijn auto. Met de auto die ik gekocht heb ben ik zeer tevreden. Ik heb deze nog niet zo lang en ga ervan uit dat als er iets niet in orde blijkt te zijn, dit opgelost zal worden. Er is veel aandacht voor de velgen. Het interieur had iets beter schoongemaakt kunnen worden.

Voorzover prima garagebedrijf

Fijn te woord gestaan afspraken op papier nagekomen klein minpuntje wij hadden een mondelinge afspraak dat de auto afgetankt zou zijn helaas vergeten denk ik. Verder prima.

Heel plezierig

Wij werden vriendelijk gegroet en verder met rust gelaten: tijd om op ons gemak rond te kijken. De verkoper gaf de nodige informatie, geen praatjes, maar gericht op onze vragen en wensen. Na een lange proefrit werd de koop gesloten. Er was alle tijd voor ons, het papierwerk lag klaar, verzorgde en lekker vlotte afhandeling. Al met al een fijne manier van kopen. De medewerkers hebben oog voor de klant, dringen niets op, geven je tijd en ruimte en weten waar ze het over hebben. Goed gevoel!

Top geholpen .

Fijne mensen . Laten je rustig rond kijken in hun showroom heel goed geholpen. We komen zeker terug bij Schaftenaar auto,s voor een volgende auto !

De medewerkers creëren een professioneel, betrouwbaar en relaxed gevoel.

Wij zijn goed geholpen door verschillende medewerkers van Schaftenaar. Op een relaxte manier, zodat je niet het gevoel hebt dat ze je iets aan willen smeren. Daarnaast komen ze kundig en professioneel over.

Service is perfect

Geen praatjes maker, geen verkooppraat. Gewoon nuchtere communicatie en op je gemak zonder druk kijken of de auto wat voor je is! Complimenten.

Uitmuntend!

Via Internet deze garage en BMW gevonden. Er was direct een klik met de verkoper Jaap en het andere personeel. Het voelde vertrouwd en dat was het ook. Ze zeggen wat ze beloven. Prijs/kwaliteit uitmuntend.

Niet moeilijk doen

Niet in alle bochten wringen voor een paar centen

Prima bedrijf!

Goed geholpen, afspraken nagekomen ook na de koop goed advies gegeven. Helemaal tevreden

Prettige samen werking met de verkoper.

veel keuze maar wij wisten al wat wij wilden maar goede ervaring.

Top ervaring

Onwijs goed geholpen. Klantvriendelijk en zakelijk! Goed geholpen!

goede keus om naar schaftenaar te gaan

voor ons de eerste keer zaken te doen prima

Goed, kort van stof en snel handelen

tevreden

Bij aankoop andere auto een prettige manier van te woord staan ervaren en onderhandelen. Bij mankementen auto goede service tijdens garantie periode geboden.

vriendelijk en gemoedelijk

We werden vriendelijk ontvangen, kregen ruim de tijd om de auto te bekijken en een proefrit te maken. Personeelslid was tijdens het onderhandelen duidelijk en meedenkend. Goede aflevering.

Goede uitleg, nemen de tijd voor je. Vriendelijke eigenaar en personeel.

Vriendelijk en goed geholpen

Ik kwam aan werd gelijk heel vriendelijk ontvangen. Goed kunnen praten met de verkoper. Goede ervaring over deze garage!

Zuiderzeestraatweg 469

8091CM Wezep