Ongedwongen, meedenkend, klantvriendijk

zeer goed

Gewoon goed

Zeker een aanrader om hier een auto te kopen mooie zaak vriendelijke personeel gewoon straight to the point

Zoals altijd goed!

Ik ken ben mensen maar zoals Jaap zijn er niet veel. Een Expert in zijn vak, duidelijk en snelle afhandeling van de verkoop. Wij kopen hier alleen nog onze auto's.

Voortreffelijk

Een andere auto gekocht 8 mei. Prima service . Wat ik wilde voor de inruil kreeg ik ook . Het was wel een eind rijden 150 kilometer enkele reis , maar wel de moeite waard . Kreeg lekkere koffie en broodjes belegd . Ben tot nu toe zeer tevreden . En kan schaftenaar auto’s aan iedereen aanbevelen .

zeer tevreden.

goede inruilprijs voor mijn auto gehad, afspraken nagekomen, meerdere auto,s gekocht bij schaftenaar in het verleden, nooit problemen gehad, kortom ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Auto gezien via advertentie. Proefritje gemaakt en was er meteen weg van . Eigen auto ingeruild. Wij zijn op een vriendelijke, integere en behulpzame manier geholpen. Ik ben super blij met mijn auto en zou dit bedrijf dan ook aanraden.

Geen poeha gewoon goed

Gewoon goed....als de auto goed blijft is het super !

Top! Service waar je blij van wordt

En dat ervaar je toch niet elke dag en overal. Een bezoek zeker waard.

Prima indruk achtergelaten !

Ondanks dat ik 18 jaar in Wezep heb gewoond was dit mijn eerste ervaring met Schaftenaar. Prima geholpen en ondanks alle maatregelen die er op dit moment zijn aangaande Covid flexibel meegedacht. Duidelijk wat mogelijk en niet mogelijk is. Daar hou ikzelf ook van. Een leuke VW EOS gekocht waarin ik tot nu toe probleemloos rond tour.

Geweldige ervaring. Geen glazen paleis. Duidelijkheid.

Auto gezien in advertentie. Mail gestuurd over evt inruilwaarde. Voelde goed. Telefonisch contact gehad met Jaap. Spraken dezelfde taal. Afspraak gemaakt, onderhandeld en koop was klaar. Geen verkoper in strak pak. Aflevering was ook goed. Duidelijk over waar auto uit geïmporteerd was. Div telefonisch en app contact, wat ook heel plezier was. Klein puntje vanuit mijzelf. De auto was niet echt lekker gepoetst en van binnen niet erg schoon gemaakt. Zelf heb ik 51 jr in de auto’s gewerkt. Zodoende ben ik ook blij met Jaap van Toorn. Ik ga nog zeker een bakkie met m doen. Dus Schaftenaar is een aanrader.

Top bedrijf

Super ervaring met dit bedrijf

Integer

Prettig zaken doen met een vriendelijke ondernemer op een no nonsens manier. Een nette zaak met dito auto’s.

Perfecte service

Perfect snel en adequaat geholpen

Vriendelijke, behulpzaam service

Duidelijk communicatie. Nete showroom. Vriendelijk personeel. Denkt goed mee in mogelijkheden. Ruime keus. Snelle service.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

De informatie en behulpzaamheid vooraf was al top! Het ontvangst, dd prijs-kwaliteitverhouding van dd gekochte auto is prima te noemen en de achteraf documenten etc zijn betrouwbaar. Kortom top-garagebedrijf!

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Zeer vriendelijke service en advies bij testrit in fijne auto. Respectvolle begeleiding maakte dat ik vol vertrouwen tot koop overging. Heel blij met de auto. Bedrijf is een Echte aanrader!

Zeer goed geholpen

Had een auto gezien op het internet en na wat heen en weer geappt te hebben IVM Corona mocht ik de auto komen bekijken, bij aankomst stond de koffie al klaar, De auto was in nieuwstaat en beviel goed, Der was 1 kleinigheid je maar daar deden ze niet moeilijk over en werd gewoon verholpen, nu de trotse eigenaar van een Honda.

alles is naar wens geholpen en verholpen

Geen moeite was teveel om de kleine probleempjes die er waren op te lossen bij de aanschaf van een andere auto.

Goede vriendelijke deskundige autobedrijf

Ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Ik heb ruim de tijd gehad voor een proefrit. Zeer vriendelijke mensen. Dit bedrijf raad ik dan ook zeker aan.

Prima,aangenaam en professioneel

Voor de tweede maal hier een Honda aangeschaft,zeer tevreden over benadering en service

Goed bedrijf

Hij gaf meer geld voor mijn ingeruilde oude auto dan dat ik zelf voorstelde dat maak je toch niet vaak mee.. Kortom een eerlijk duidelijk fijn bedrijf wie ik aan iedereen aan kan raden..

klantvriendelijk en goede service

Voor de tweede keer bij Schaftenaar een auto gekocht, en net als de vorige keer erg tevreden , en blij met onze aankoop.

Onvoorstelbaar fijne auto gekocht bij Bert Schaftenaar

Precies zoals Bert het omschreef, een fijne bijzondere auto, die geweldig rijdt! Heel erg blij mee!

Zuiderzeestraatweg 469

8091CM Wezep