Prima geholpen

Leuk en goed geholpen en vlot zaken kunnen doen

Accuraat, betrouwbare informatie, correcte en zakelijke inruil

Zie boven.

Goede ervaring met de aanschaf van mijn Suzuki S-cross.

Een vriendelijke ontvangst ,kon in alle rust de mooie Suzuki SX4 s-cross bekijken en de auto is keurig klaargezet voor een proefrit. Mijn eigen auto goed kunnen inruilen. Bedrijf heeft meerdere leuke occasions staan! Een goede ervaring rijker .

Prima, tevreden

2e keer hier Auto gekocht en eigen auto ingeruild. Prima ervaring, afspraken nagekomen die gemaakt zijn, geen bijzonderheden.

Goed bedrijf, gewoon toppie

Goede service, alle tijd voor je, ruime keus in div prijsklasse, keurige aflevering van de gekochte auto

Dik voor mekaar

Prima geholpen, wekte veel vertrouwen. Vooral geen gezeur over meerprijs voor afleverpakketten. Prima auto, ik ga er van uit dat dit zo blijft.

Super fijn geholpen bij de aankoop van onze auto

Wij zijn erg fijn geholpen bij de inruil van onze auto. Is allemaal netjes en fijn gegaan.

Goed klantvriendelijk

Een nette garage met vriendelijke mensen geen overhaaste aan drang maar rustig de tijd aan de klant geven . De koffie was goed

Goede service en meedenken in oplossingen (o.a. auto ophalen)

Wij hebben onze auto verkocht en een nieuwe auto aangekocht. Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf. De administratie en afhandeling is goed verlopen. Ook zijn de gemaakte afspraken nagekomen.

Die was goed!

We werden goed ingelicht,en was goed allemaal.

tevreden

wij zijn netjes en correct behandeld

Vriendelijk, correct en goed

Na aanleiding van de positieve reviews, het vriendelijke en correcte telefonische contact en met hun Bovag garantie, durfde ik het aan om een uit Duitsland geïmporteerde Honda Civic bij Schaftenaar aan te schaffen. Totaal geen spijt van. Goede service, vriendelijk en bekwaam personeel en een prachtige auto. Super.

staan voor wat ze beloven,prima team.

alles prima geregeld,zeer netjes en compleet afgeleverd.

Snel en goed geholpen

Snelle afhandeling

Correct, to the point. Tevreden met mijn aankoop.

Correcte mensen, op iedere vraag een duidelijk antwoord ! Ook een goed/prettig aanbod van jonge auto's.

Super service !!!

Ik heb hier binnen een half uur een auto gekocht, ondamks dat het meer dan 200 km afstand was. Direct een geweldige ervaring met super service gericht personeel en onderneming !

(tot nu toe) gewoon goed

Wij hebben hier een auto gekost en de aflevering en service hierbij waren super. Er was een storing met een van de sleutels en die is naar volle tevredenheid snel opgelost.

Prima contact, goed geholpen en vlot tot een akkoord gekomen.

Schaftenaar Automobielbedrijf, Wezep. Hier onlangs onze nieuwe Ford B-Max gekocht. In 2005 al weer zo’n 15 jaar geleden eens een Rover 75 2 ltr benzine gekocht welke het in alle facetten prima deed. Behalve de koppakking, wat later bleek een probleem was voor deze motoren, helaas. In die periode was de perceptie van Schaftenaar nog echt een handelaar en dat was het. Nu, 15 jaar later dus heeft het bedrijf een prima uitstraling, deskundig en professioneel (verkoop) personeel wat niet opdringerig is en tijd neemt voor de wensen van de potentiële koper en daar goed op inspringt. Vlot op prettige wijze met de heer Jaap Toorn tot een akkoord gekomen over de inruil van mijn eigen auto en de aanschafprijs van de geïmporteerde 3,5 jaar oude B-Max met 29000 km op de teller, 6 maanden BOVAG garantie en een verlengde fabrieksgarantie tot juni 2021. Allebei tevreden met wat onder de streep stond en daar gaat het om. Nog even na aankoop terug geweest inzake een onduidelijkheid in het Sync systeem waarbij een collega met dezelfde vlotte benadering dit op correcte wijze wist op te lossen. Vooralsnog gaat alles naar wens, nu maar in het volste vertrouwen verder.

Betrouwbaar bedrijf komt afspraken na.

Mijn 3e auto van Schaftenaar gekocht. Prima auto bleek later alleen een lekkage te zijn in de kofferbak. Kon direct langskomen en er bleek een slangetje los te zitten komende vanaf het dakraam. Kreeg leenauto mee deze stond al klaar. Meeste auto’s staan er meeneem klaar.

Prettige ontvangst en goed advies

Ik vind het een prima bedrijf, waar alles nog op de ouderwetse maar degelijke manier gaat.

uitstekend

Vlot en fijn geholpen, deal in 5 minuten geregeld, mooie 2 hands Peugeot gekocht, rijdt als nieuw, met verse APK en beurtje. Prima.

Deze maand een jonge auto gekocht bij Schaftenaar in Wezep en goed geholpen door de verkoper met veel geduld voor al mijn wensen. Er was een vergissing gemaakt, maar de hand werd door het bedrijf in eigen boezem gestoken en een prima oplossing bedacht. Deze oplossing wordt binnenkort, op kosten van het bedrijf, weer helemaal uitgevoerd.

helemaal prima

goed geholpen , prettige sfeer en zeer goede uitleg over de auto.

Geweldig geholpen en vriendelijk personeel

Wij werden prima geholpen en alles werdt goed geregeld

Goed, eerlijk en zonder nonsens.

Goed geholpen en waren snel tot een deal!

Zuiderzeestraatweg 469

8091CM Wezep