Wij waren gericht op zoek naar een Mazda diesel met relatief weinig km\'s op de teller. Dit als caravantrekker. Deze auto vond ik bij Schaftenaar. Allereerst de (duitse) TUV geschiedenis bekeken en dit gaf tegelijk een betrouwbaar beeld. De onderhandelingen verliepen in een open sfeer met wederzijds respect voor de standpunten. Ook werd goed rekening gehouden met aanvullende wensen tav accessoires. Er werd snel en deskundig op geanticipeerd. Kortom, een prettige ervaring om met deze, voor ons onbekende, zaak tot afspraken en koop te komen.

• Service N.v.t.

Onlangs onze 307cc ingeruild op een BMW 1 cabrio. We kregen een keurige inruilprijs voor onze oude auto. Ook prettig dat er geen vage verkooppraatjes worden gehouden. Met de service achteraf heb ik nog geen ervaring, maar gezien mijn indruk van het bedrijf en de mensen die er rondlopen denk ik dat je bij een eventueel probleempje ook fatsoenlijk geholpen wordt.

Ik woon in Rijswijk Z-H Mijn vrouw en ondergetekende hebben via internet mijn nieuwe maar oudere Yeti gekocht automaat Perfecte auto van 2011.Kreeg na 1200 km storing ,er moest een nieuwe bougie set in.Wat ik op kosten van Schaftenaar,s kon laten doen in Den Haag.Top!! MJ van Dorp 19-02-1934.Geweldig bedrijf.

fijn laagdrempelig bedrijf

Dit bedrijf krijgt van mij een dikke 10. Ben zeer tevreden met mijn auto. Hier kunnen nog héél veel autobedrijven een puntje aan zuigen. Bert, bedankt voor de goede service!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mijn familie en ik hebben vaak auto!s gekocht bij schaftenaar en altijd naar volle tevredenheid.

Een betrouwbaar autobedrijf met een eerlijke inruilprijs voor je eigen auto.

Persoonlijke benadering gaf de doorslag om onze Kia bij hun in te ruilen voor een Nissan in de maand Juli 2016 Ze luisteren goed naar de klant. Doen dit op een normale manier niks geen \"druk op de ketel\" om de auto snel te verkopen. Betrouwbaar adres. Hopende dat deze auto ons ook goed gaat bevallen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

half jaar geleden BMW 320 van 7 jaar oud aangeschaft en oudere Golf ingeruild. Verliep allemaal prettig en zoals afgesproken. Er bleken wat onvolkomenheden te zijn aan de BMW. Na melden gelijk goed en snel opgepakt met vervangend vervoer etc. Dit is nu meerdere keren voorgevallen ook na de 3 maanden garantie termijn. Het wordt nog steeds goed opgepakt en afgehandeld zonder gedoe of extra berekende kosten. Heel erg prettig. Lof!

Geeft een kundige indruk. Ook zijn de mensen erg toegankelijk en prettig in de omgang.

Ik heb met Dennis contact gehad mbt de aankoop van mijn Mitsi. ASX vorige maand. Hierover ben ik erg tevreden. Vanaf het bezichtigen totdat de auto thuis werd afgeleverd ben ik dik tevreden.

Nette Honda Insight Exclusive van 2012 gekocht, goed ontvangen en een eerlijke advies gekregen.

Een geweldige honda accord gekocht,heel fijn geholpen ,en komen hun afspraken na .top bedrijf

prima!!

Netjes, vriendelijk en rustig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb mijn seat leon 1p 1.2 tsi uit 2013 hier gekocht. Perfecte auto, goed ontvangst, goede service, samengevat super.

We zijn prima, vriendelijk en attent bij de aankoop van onze nieuwe/ gebruikte auto.

hele goede ervaring, snel en goed geregegeld, je krijgt er een broodje bij de koffie.

Goed en klantvriendelijke garage

Zuiderzeestraatweg 469