Filters

8

Servicebeurt correct uitgevoerd.

Als klant verwacht je dat een kostbaar bezit, dat bovendien ook veilig moet zijn, correct en betrouwbaar wordt onderhouden. Dat is wat ik verwacht en zoals het ook is uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

wordt goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct en betrouwbaar bedrijf

We hebben altijd erg goede ervaring met Schippers Communiceren goed Zijn betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geregeld

Vorige week mijn nieuwe Toyota Aygo X opgehaald. Alles volgens afspraak perfect geregeld. Zo hoort het.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Occasion gekocht en nadien nog wat zaken verholpen. Dan is het handig om garantie te hebben. Alles prima afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede uitleg

We zijn adequaat geholpen, ook bij de aflevering en bij een een mankement wat verholpen moest worden. Dit is telefonisch gebeurd en we zijn door verwezen naar een Hyundai garage in de beurt van Berkel-Enschot ( Tilburg).

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer snelle, klantvriendelijke benadering

Ik ben al ruim 20 jaar tot volle tevredenheid klant bij Schippers. Ik heb er 4 auto's gekocht en 2 van mijn dochters rijden in een Hyundai van Schippers en hebben deze bij hen in onderhoud. Een zeer betrouwbaar adres voor auto's. Moet ik nog meer zeggen?

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Altijd correct geholpen en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurstellende Ervaring met de Aankoop van een Auto – Niet Aanbevolen!

Ik heb een auto gekocht bij Autobedrijf Schippers, en helaas was mijn ervaring allesbehalve positief. Vanaf het begin waren er problemen, en de service liet veel te wensen over. Belangrijkste klachten: Misleiding door de verkoper T B: Er werden oplossingen op papier gezet die niet geschikt waren om de besproken problemen daadwerkelijk te verhelpen. Er werd meerdere keren via WhatsApp geruststelling gegeven met uitspraken als "komt goed", zonder dat dit uiteindelijk waar bleek te zijn. Problemen tijdens aflevering: De auto was op de afgesproken dag van levering nog niet klaar. De verkoper drong aan op overdracht zonder dat de koper de auto grondig kon controleren. Onder slechte omstandigheden (regen en duisternis) werd de auto overgenomen. Onvolledige reparaties: Aangegeven problemen werden niet correct opgelost, ook na herhaaldelijk aandringen. De auto moest twee keer terug voor reparaties, waaronder problemen die hadden moeten worden opgelost binnen het gekochte onderhoudspakket. Garantie en service: Reparaties onder garantie hebben extreem lange wachttijden (tot 45 dagen). Communicatie met de verkoper verliep moeizaam en uiteindelijk nauwelijks meer. Advies aan toekomstige kopers: Zorg dat elk detail van de afgesproken reparaties volledig en correct in het contract staat, inclusief de precieze oplossingen. Denk goed na over de aankoop en wees op je hoede voor misleidende beloften. Technisch inzicht is nodig om te voorkomen dat ongeschikte oplossingen worden voorgesteld. De review is een waarschuwing voor toekomstige klanten, met name als het gaat om het vertrouwen op mondelinge afspraken of vage contractformuleringen. Het benadrukt het belang van uitgebreide documentatie en een kritische houding bij de aankoop van een auto.

  • Aanbevelen? Nee
4

Voel me bedonderd

Ik heb 12 november mijn fiat 500 hier gekocht/opgehaald. 1 week later na dat ik de auto heb opgehaald begon ik mijn rem te horen. Een hard schaaf geluid en als ik stil sta en me rem in druk hoor ik een pompend geluid. Ik heb weer contact opgenomen en het uitgelegd. Ik heb geen afleverpakket bij gekocht omdat ik verwacht van een goed bedrijf dat er niet een auto met gebreken word verkocht en deze goed is nagekeken. Er werd mij telefonisch aangeraden om de auto na te laten kijken bij een garage in de buurt en daarna zouden we samen tot een oplossing komen. Dit heb ik gedaan. Het geluid leek verholpen, (maar helaas is het nu weer terug.) Hier zijn uiteraard wel kosten voorgemaakt. Ik heb weer telefonisch contact opgenomen, omdat ik op het advies van schippers de auto na moesten laten kijken. Ik heb gevraagd naar de oplossing en of ik dit bedrag vergoed zou krijgen. Niks is minder waar de beste meneer beweert dat hij dit niet heeft gezegd dus dat ik niet de waarheid spreek?? Er word dus totaal niet naar een oplossing gekeken wat ze zelf geadviseerd hebben.. Helaas ben ik er bij de garage ook achter gekomen dat de auto allang een grote beurt gehad heeft moeten hebben ( ik draai nu voor alle kosten op van €800) Dit is mij ook niet eerlijk verteld!! Volgens de verkoper was de auto keuring onderhouden en nagekeken NOT. Mijn 2 voor banden verkeren in een zeer slechte staat en zijn heel gevaarlijk (volgens mijn garage). Dit heb ik aangegeven toen ik de auto voor het eerst ging bekijken. De verkoper gaf aan dat de banden nog prima waren en ik hier prima nog een tijd mee kon rijden. Maar ook dit is helaas niet waar, de banden zijn in zulke slechte staat dat ze niet eens de apk door komen momenteel.Auto bedrijf schippers wilt mij in niks te gemoed komen... De harde woorden van dit bedrijf zijn: Dan had je er maar een afleverpakket bij moeten nemen! ik zou iedereen die hier een auto wilt gaan kopen dit zeker adviseren te doen, anders koop je een auto met een ader onder het gras!

  • Aanbevelen? Nee
10

Ze komen hun afspraak na

Wat wil je nog meer

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en betrouwbaar

Ben super tevreden met de service goede begeleiding met het kopen van deze mooie auto.kia x ceed hybride

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede snelle service

Of het nu om de garage gaat of om de verkoop ,altijd goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
5

Kort

Ben toch een beetje teleurgesteld de hoedenplank is kapot er is een stuk afgebroken is niet gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk

bin netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Nette auto en een prima inruilwaarde marktconform.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede service en nakomen van afspraken

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed kunnen bespreken wat we onze wensen waren

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbaar, vakkundig, vriendelijk.

Ik ben nog niet zolang klant,maar hoop het wel te blijven.ik heb het gevoel dat ik eerlijk behandeld wordt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon zo als het altijd zou moeten zijn !

Perfect, klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed ervaring

Goede ervaringen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer deskundig personeel, vriendelijke ontvangst

Ik ben bereid om meer dan 30 km te reizen om naar deze garage te gaan. Altijd een goede sfeer en een persoonlijke benadering. Deskundig personeel en zeer benaderbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Onlangs een Hyundai kona gekocht de service en klantvriendelijkheid zijn gewoon top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service service service

Zeer vriendelijk personeel vanaf verkoop tot aan werkplaats

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Molendijk Noord 51 b

7461 JG Rijssen

548512565

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.