op zich oké maar het had in onze ogen wel anders gekund en gemoeten.
Hier onze auto gekocht omdat deze aan onze vereisten voldeed.
De afhandeling had wat ons betreft wat klantvriendelijker gemogen.
Er zat geen gebruikershandleiding in de auto en dit hebben wij gelijk in ons eerste gesprek aangegeven.
Aangezien wij geen uitleg van de auto kregen is zo'n boekje een must.
Hier werd nogal nonchalant op gereageerd dat deze wel een keer uit een andere auto gehaald zou worden maar dat die er nu niet was en er eentje bestellen rond de 90 euro zou kosten en dat hij dit niet wilde doen. Uiteindelijk hebben we het na een aantal keren maar aan iemand anders gevraagd van het bedrijf en die heeft er gelijk eentje besteld en konden we komen ophalen. Ook zat er geen onderhoudsboekje bij. Dit gaat tegenwoordig digitaal maar zijn wel op te vragen. Hierom hebben we een aantal keren moeten vragen waarop we uiteindelijk iets kregen maar waar niet alle informatie op stond aangaande beurten of onderhoud. Hier konden ze niet aan komen zei hij.
Wat ook een beetje vreemd [eigenlijk slecht] over kwam is dat je een dag na aankoop belt met een vraag, maar dat de verkoper niet meer weet wie je bent en dat je moet uitleggen wie je ook alweer bent en wat je hebt gekocht. Daarop werd gezegd dat hij het nogal druk had gehad.
We hebben het over een auto van rond de 18000 euro [hoewel de prijs eigenlijk niet mag uitmaken] en dan mag je toch wel enige service en klantvriendelijkheid verwachten. Dit hebben wij gemist.
Met de auto is overigens niks mis vandaar dat de aanbeveling een ja is geworden.