Jan Schreur: topbedrijf voor camperliefhebbers!

We hebben onlangs bij Jan Schreur een prachtige camper gekocht. Jan is trots op zijn familiebedrijf, een man van zijn woord, transparant en zeer oplossingsgericht meedenkend. Hij heeft ontzettend veel passie voor zijn vak en neemt alle tijd voor zijn klanten. Zijn team staat altijd klaar om met elkaar alle camperwensen te realiseren, die je als klant maar hebt. Kortom: voor de aanschaf van en het onderhoud aan een camper ben je bij Jan Schreur in Lutjewinkel absoluut aan het juiste adres!

Super week gehad in de Camper

Wij hebben een week een camper gehuurd bij Jan Schreur Recreatie. Alles was zo goed geregeld, wij kregen de camper met goede instructies mee en als wij vragen hadden konden wij tijdens onze vakantie bellen. Super Service en een hele mooie week gehad in Frankrijk in een super de luxe camper.

Zeer klantvriendelijk bedrijf en prima service

Mijn nieuwe camper hebben wij in Friesland gekocht en alle opties bij Jan Schreur laten inbouwen. We hadden een zeer goed gevoel bij een eerder oriënterend gesprek met Jan Schreur. Stalling is ook prima verzorgd. Een zeer deskundige chef werkplaats, Rutger die altijd bereid is je te helpen. Fijne medewerkers bij de receptie die je begripvol te woord staan. Kortom een topbedrijf en wij zijn blij dat onze Knaus camper hier in goede handen is.

Top vriendelijk klantgericht goede werkplaats veel keus

Wij hebben bij Jan scheur de Hymer 524. Gekocht maand geleden fijne klantgerichtheid veel aandacht door Jan heel goede afhandeling van de camper veel vertrouwen in het bedrijf. Bedankt Jan en medewerkers

Bekwaam en toegewijd.

Wij kwamen met een Puck van een bejaarde vriendin die elders door “Eriba specialisten “ in Rosmalen dood verklaard was vanwege een lokaal doorgeroest subframe. Schreur aarzelde niet en laste het subframe met nieuwe kokerbalken op professionele wijze en deed nog meer restauratiewerk. Het bedrijf voelt zich niet te groot of te goed om dit soort dingen ook te doen en te kunnen naast de kapitale campervloot .

Perfecte Service

Na lang zoeken onze camper gevonden die perfect aan onze wensen voldeed. Perfect geholpen door Jan.

Super Service.

Door 'buren' op de camperplaats Oirschot werden wij getipt contact op te nemen met dit bedrijf. We hadden in onze 'Knaus' een hardnekkig probleem omtrent de afvoer van het water in het fonteintje en de gootsteen. Een monteur heeft er goed naar gekeken: het is inherent aan de constructie van het geheel en desondanks heeft de monteur toch iets gedaan waardoor de afvoer van het water nu alleszins acceptabel is. Over twee problemen die we niet aangemeld hadden, maar 'of er toch ook even naar gekeken kon worden': 'lekkende lijm' vanachter het paneel naast de deur en een 'dolle schroef' in de verduistering van het panorama-dak (ik kon daar zelf niet bij met een schroevendaaier): "Ja, daar kijken we ook naar". Drie uur later was alles gereed. Het bedrijf zal z'n uiterste best doen om 'lekkende lijm' en 'afvoer' te claimen bij Knaus. Meneer Jan Scheur maakte even een praatje met ons en wist ons in vijf minuten in alle enthousiasme te vertellen over de historie van het bedrijf (ga vooral de trap op en bewonder de collectie antieke brommers en auto's) en wat nog meer indruk op ons maakte was Jan's visie op service en handel. Dat past ons precies. Daarbij gaat het ons niet om alles voor niks te krijgen, maar om sfeer, contact, service, vriendelijkheid en 'terugkomen als je tevreden bent'. Dit alles geldt voor ons zeker. De aanbeveling van onze 'buren' op de camperplaats in Oirschot was de reis (vanuit Friesland) dubbel en dwars waard.

Opnieuw fantastisch geholpen

Ja als je wat voorzichtig met je pensioentje om moet gaan, blijft de vraag telkens terug komen Bij wie, en waar moet ik mijn camper in onderhoud doen. Zo ook bij de APK. veiligheid staat boven alles zeker als de tochten soms door bergen en lange afstanden gaan. Ja ik kan als ex politieman een beetje inschatten waar ik in ieder geval niet moet komen. Net als bij vele zijn de laatste weken voor een APK keuring spannend en als de keuring dichterbij komt zelfs oorzaak van slapeloosheid. Nou sinds ik bij Schreurs kom is dat voorbij. Ja natuurlijk wat gebeuren moet MOET dan ook gebeuren. Dat is het gevolg van een campertje willen rijden. Jan Schreurs heeft mij geholpen waar ander dealers het lieten afweten. Bij een defecte ruitenwisser liet een dealer mij rustig vertrekken met de opmerking mijnheer ik heb het te druk on uw ruitenwisser te repareren omdat er bijna geen onderdelen te krijgen zijn. Waarde van de camper was rond de 16.000 euro Ik kwam toen voor de eerste keer bij Jan Schreurs. Ongelofelijke aardige en vriendelijke mensen Mee denkend en met overleg een manier te vinden om te kunnen helpen. En ja na 14 dagen telefoon uw camper is klaar..... een bedrijf om te zoenen dus.. maar ok Corona dus mag niet van de overheid. Nu de APK en wat bijkomende reparaties. Natuurlijk zonder twijfel weer naar Schreurs een leuke vriendelijke dame bij de receptie die mij al gerust stelde dat het allemaal wel goed kwam. samen met de dame in overleg dat boven de 500 euro graag even contact. geen probleem mijnheer Wendt het komt allemaal goed. En ja het kwam zoals verwacht allemaal goed. Alhoewel het bedrag van 500 was mee gegeven en iedereen mij alles wijs kan maken van techniek werd de rekening 360 euro. Dan spreekt daar onmiddellijk al eerlijkheid van dit bedrijf waant als ze mij verteld hadden dat er een kip in een cilinder woonde en daarom 550 euro was geworden had ik het ook geloofd. Ga zo door en ik zal een ieder vertellen wat een mooi bedrijf u bent Hugo

Uitmuntend

Afgelopen week een camper gehuurd waarbij het opviel dat er bij het afhalen uitgebreid uitleg werd gegeven over deze camper. Ook bij het terugbrengen werd er onder het genot van een kopje koffie, geduldig naar onze feetback geluisterd en werden vragen naar tevredenheid beantwoord. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Tony en Frits

receptie

na reparatie van 380 euro terwijl alles was ontmantelt om er bij te zijn. had ik nog een lekkage het was de water leiding van de buiten douche, ik heb de monteurs een goude pluim gegeven, die weten het. maar de dame achter de receptie niet,ik werd als klant op het matje geroepen om dat ik in de garage toe keek, ik moest aan de monteur toch uitleggen, nou bij haar is de klant geen koning, ik wacht nog steeds op bericht van een derde remlicht, ook gen reactie van de receptie, zo laat je klanten in de kou staan. misschien is zij die de rekeningen maakt aan vervanging toe

Topbedrijf

Wij zijn zgn. herintreders wat betreft kamperen. Omdat wij een seizoensplaats wilden op een camping, was het niet nodig om een splinternieuwe caravan te kopen. Bij jan Schreur vonden we een 2e hands caravan die aan onze wensen voldeet. We hadden qua inrichting nog wat eisen. Zonder dit extra in rekening te brengen werd alles geregeld en nog meer. Het principe de tevredenheid van de klant is belangrijk.

Soms gaat er iets mis en dan toch een 10 met griffel.

Twee jaar nadat Jan Scheur mijn camper verkocht, was ik fysiek zodanig hersteld, dat ik weer een camper kocht, dat was eind augustus 2019. Dat ding was 14 jr oud, waar veel kleine dingen aan moesten gebeuren en die werden, inclusief de drukgroep en plaat en lager voor 100 % opgelost. Maar,,, een ding wilde maar niet, dat was de airco. Na 2 mnd was de druk eraf en het gas ontsnapt. Dat constateer natuurlijk op reis. In Spanje, bij een specialist op airco, nogmaals laten afvullen, zij konden evenmin de oorzaak van gasverlies ontdekken. Weer met 2 mnd leeg. Toen werd de koelradiator vervangen de airco Compressor nog niet) . En jawel weer onvoldoende koeling. Begin deze mnd de airco pomp.. En nu een koeling in een woord geweldig. Bij het laatste bezoek, gaf mijn t.v. signaal de geest en zou ik een nieuwe laten plaatsen. Nee,, hoor er moest eerst gekeken worden, wat de oorzaak was. Mijn ervaring is u wordt daar beslist niet op kosten gejaagd. De schotel werd doorgemeten, kastje stellen plus een draadje en PERFECTE ontvangst. Kortom een bedrijf, met fijne, deskundige medewerker (sters) zeer behulpzaam en gastvrij. Jan Scheur geeft uitstraling aan zijn bedrijf, als de wijze omschrijven door zijn medewerkers.

Gastvrije ontvangst en super geholpen.

Ik had een schade gemaakt aan mijn achterlicht van de Knaus Camper (2016) . Er is een enorme verscheidenheid aan achterlichten, maar dhr Wolthuis van Schreur Recreatie tipte mij op eigen initiatief, dat hij het achterlicht had liggen. Dus zsm opgehaald. Wederom een gastvrije ontvangst en prima service! Nog dank!

Geweldig gaaf

Wat een heerlijk basic bedrijf. Geen poeha maar gewoon nuchter. Geen makkelijk beslissing zo’n grote uitgave voor een caravan. Dus denk daar maar even over na, we reserveren de caravan voor u en na het weekeinde horen we wat u wilt. Jan en Jeanette nemen de tijd voor hun klanten. Geen verkoop praatjes maar gewoon hartelijk en belangstellend. Maar ook kennis van zaken en zij staan, terecht, achter hun mooie product. Je krijgt bovendien goede adviezen, wat kan dat kan, maar er zijn grenzen. Maar bovenal de klant is gewoon koning en dat voelt heerlijk! Oh ja, de caravan gekocht, op naar de aflevering, we hebben er alle vertrouwen in!

Goede advies er wordt naar je wensen geluisterd

Een heel goede camper/caravanbedrijf met veel deskundigheid goede adviezen er wordt meegedacht en geprobeerd de wensen te realiseren Vriendelijke verkopers en monteurs. Problemen kunnen altijd gemeld worden en worden indien mogelijk snel opgelost. Zeer betrouwbaar.

Uitstekend en snel geholpen

We gingen voor het eerst met onze camper eropuit en konden de verwarming niet aan de praat krijgen. Op internet gezicht waar de dichtstbijzijnde camperwinkel was en dat was Schreur. We werden snel geholpen en Rudger heeft het probleem vakkundig verholpen. We waren zeer content!

Heel snel prima geholpen!

We waren geen klant maar stonden in de buurt en hadden een probleem met de verwarming waarmee we bij Bedrijf Schreur aankwamen. We zijn heel snel en vakkundig geholpen door monteur Rutger. Fijn en klantvriendelijk bedrijf!

klantvriendelijk en goede service, een aanrader

Na een zeer slechte ervaring met een caravandealer (is inmiddels failliet) op de boulevard in Heerhugowaard heb ik bij Jan Schreur aangeklopt. Zonder aarzeling werd de garantie van mijn caravan overgenomen en kon de caravan ook gestald worden. Als er iets was/is kon/kan ik altijd voor raad en daad aankloppen bij Jan Schreur. Kortom een aanrader dus.

Dé meest service gerichte camperleverancier

Niet alleen snel een camper verkopen, maar Jan Schreur en zijn team staan altijd voor je klaar. Kom zelf uit Breda maar kom graag naar Winkel om onze bij Jan gekochte Knaus Camper te laten onderhouden. Ook het technische team o.l.v. Rutger is super.

Top bedrijf, vriendelijk personeel en gastvrij.

Wij zijn 3 keer vanuit het noorden bij Jan geweest om de camper van onze dromen uiteindelijk toch te kopen. Het was de rit meer dan waard. We zijn iedere keer hartelijk ontvangen met een lekkere kop koffie. We voelden ons daar op ons gemak, en kregen ook alle ruimte en tijd om de camper te bekijken. Het was 3 keer een genot om daar te zijn. We komen terug, want de camper blijft bij hem in onderhoud.

Super hoe jullie ons geholpen hebben met de garantie schade van onze Knaus caravan

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Top bedrijf. Altijd een luisterend oor en denken heel goed mee wat je wensen zijn. Niks is dit bedrijf teveel om mee te helpen. Jan topman en Jeannette is een top kanjer, op zijn Noord-Hollands een wereldvrouw. Geef niet gauw een beoordeling maar zoek je een camper caravan of onderhoud van beide ik zeg DOEN.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Een bedrijf om bij terug te keren. Wij hebben onze relatie met Jan en Jeanette geprolongeerd middels aankoop nieuwe camper. Een bezoek aan Jan Schreur Recreatie is in feite gewoon \'een dagje uit\'!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Kwamen toevallig langs op doorreis. Op zoek zijnde naar een andere camper, bij Jan Schreur binnengelopen. Niet geslaagd, maar wel heel prettige en vooral informatieve gesprekken gehad met de baas zelf, die naast een luisterend oor ook alle tijd nam om met de klant deskundige en eerlijke informatie uit te wisselen. Een bedrijf dat in positieve zin bezig is op de campermarkt.

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Vlak voor vakantie wilde Truma niet opstarten. Ondanks drukte, snel, vriendelijk en deskundig geholpen. Na 40 minuten onderzoek en inlezen van de Truma functioneerde alles weer. Kosten?.....laat maat zitten,....prettige vakantie. Ze bestaan nog!!! En dus mijn advies,.....naar Jan Schreur.......topbedrijf.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zandwilg 9 12