Kwan zomaar langs met een niet werkende achteruitrijcamera. Direct werd ik vriendelijk en deskundig geholpen. Niets was te veel. Achteruitrijcamera gerepareerd en een uiterst vriendelijke factuur moeten betalen. Service die je helaas niet vaak meer tegen komt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer attent en vakkundig schadeherstelbedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Wat een topbedrijf en wat een top medewerkers!!!! Vanaf het eerste moment (informeren naar stallingsmogelijkheden voor de nog aan te schaffen camper) zijn we zeer vriendelijk en professioneel benaderd en geïnformeerd. Altijd een luisterend en geduldig oor en deskundig advies. Niets is teveel. En geloof me: voor een leek op camper en motorische gebied hebben we heel veel te vragen. Een klein voorbeeld: na het ophalen uit de stalling wilde de camper 2 dagen later niet starten. Even Schreur bellen en binnen een kwartier stonden ze voor de deur. Dit maar een simpel voorbeeld maar zo kunnen we nog wel even doorgaan. Of het nu gaat om een ingewikkelde of gecompliceerde reparatie of om simpel toiletvloeistof, het maakt niet uit. De service is altijd 100%. Dank jullie wel Jeannette, Jan, Rutger, Leen en het hele team waar we de naam niet van weten. Dankzij jullie tomeloze inzet en enthousiasme kunnen wij zorgeloos op weg.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb gevraagd of wij joyne konden ontvangen op onze istaltie, dit was niet mogelijk. Gelukkig verder gezocht en was dus wel mogelijk, gelukkig niet een andere schotel gekocht

• Reden bezoek Andere reden

Door fysieke omstandigheden, kwam ik in het ziekenhuis, hetgeen mogelijk een jaar zou kunnen duren. Prima gemaakte afspraken. Hij haalde de camper van de camping. Heeft daar weer een plaatje van gemaakt en voor mij een goede prijs bedongen. Kortom Jan is een man van zijn woord.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Wij kochten jaren terug een camper in de buurt van Winkel. Na onze eerste vakantie hebben wij de camper laten keuren bij Jan Schreur, tot volle tevredenheid. Wij vonden de afstand een beetje ver dus zochten we een camperzaak in de buurt. Die hebben we gevonden maar dat heeft niet lang geduurd. Snel gingen wij terug naar Jan Schreur. Goede service , deskundig, altijd vriendelijk en geduldig zelfs met onze seniorenmomentjes. En er is altijd een kopje koffie, thee of chocolademelk. Top!

• Reden bezoek Onderhoud

Al vele jaren stallen wij onze camper bij Jan Scheur in Winkel, waar ook het onderhoud wordt gedaan. Dit tot grote tevredenheid. ff een voorbeeld: decamper dit jaar opgehaald en thuis gekomen altijd weer even stoeien met het wederom weer activeren van canal digitaal, de zenders kwamen niet allemaal in beeld. Canaal digetaal opgebeld\" wat voor apperatuur heeft u\", vroeg de telefoniste. Ik noem merk en schotel merk. \"deze is niet van canaal digitaal, dus kan ik u niet helpen\" was het antwoord van Canaal digitaal. Jan Scheur opgebeld, Kreeg ik Rudger, de stalmeester aan de lijn, \" wat voor merk, meneer Verhaegen. Wederon merk genoemd. Doorgelopen met hem de handelingen welke ik moest volgen, tot in details wist hij uit zijn hoofd wat ik moest doen met het instalatie progamma. Aangezien Canaal digitaal nu alle zenders op 23.5 heeft staan dacht ik ook daar de schotel op te moeten richten, nee zie Rutger je moet de zenders binnen halen op de oude sat.1, 19 en daarna op 23.5 zetten. Ja hoor alles loopt weer op rolletjes. Het is natuurlijk maar een kleinigheid, maar bespaard mij een rit naar de dealer en een hoop ergernis. Rudger bedankt. Ze weten ook bij Jan Scheur wie je bent, kortom er wordt naar je geluisterd.

• Reden bezoek Andere reden

Deskundig advies en nemen ruim de tijd om tot een gedegen besluit te kunnen komen voor de aanschaf van een fantastische mooie camper. Op alle onderdelen wordt goed meegedacht en technisch zeer goed geadviseerd. Meest uiteenlopende wensen van technische aard worden zondermeer vervuld door vriendelijk personeel in een goed ingerichte werkplaats. Tijdens de koop wordt op vele gebieden die ook buiten de camper aanschaf liggen (verzekering / wegenbelasting etc) goed geadviseerd. Zeker een aanrader om met dit bedrijf (Jeannette en Jan) in zee te gaan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Huren? Kopen? Huren? Kopen? Dat is wat ons enige jaren bezg heeft gehouden. Na een aantal keren een camper bij Jan Schreur gehuurd te hebben (ga je daar helemaal voor naar winkel? Jazeker!)hebben we besloten een camper te kopen. De huurcampers waren juweeltjes en de voorwaarden om hier te huren waren netjes duidelijk en zorgenloos. Ervaring goed? Eerlijk en duidelijk? Dus op naar Winkel( ga je daarvoor weer naar jan Schreur? Jazeker!). We hadden een prijs in ons hoofd en deze ook gedeeld met jeanette en Jan, nieuw zat er niet in maar een gebruikte? Ook prima! Maar ja daar stond ie dan...deze camper wilde we wel erg graag. Jeanette ons steun en toeverlaat( ja das wat anders dan een verkoper, verkopers luisteren niet) melde ons dat deze camper boven het budget was en dat we geduld moesten hebben. \"Er komt vast iets voorbij wat binnen jullie budget pas\". Thuis gekomen en het niet los kunnen laten. Goed gevoel is lastig los te laten. Herkend u dat ook? Zouden we de camper misschien wat later mogen afnemen zodat we verder konden sparen? Kijk en dan word je vrolijk als er wordt gemeld\" dat gaan we uitzoeken, in plaats van\" nee ,kopen of niet\". Dus daar was een koop.Bij het ophalen zijn er uit voorzorg zelfs wat zaken vernieuwd zodat we daar voorlopig geen onkosten aan zouden krijgen. Je hoeft dat niet te doen. 1 capuchino en 1 caffe lattè, nee Huib hoeft niets die gaat wel bij je liggen. Tot volgende keer. Als er iets met de camper is? Nee hoor gewoon even buurten. Ik hoor u denken\" te gek kan ook\". Gewoon aanwaaien en zelf ervaren.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Alweer meer dan 30 jaar met fa. Schreur te maken. Ik weet nog dat ik in Schagen mijn eerst Toyota gekocht. Dat was bij Jan schreur jr. Hij zei ons als er iets is vertel het ons. Na een jaar een beurt en een keuring. De banden moesten vervangen worden, dat viel me wel tegen naar een jaar. Ik heb Jan schreur er over aangesproken en gewoon gezegd, dat het me tegenviel. Ik kreeg de banden met 50 procent korting. Ik heb nooit dit meer vergeten. Dat was de eerste echte kennis making hoe goed het bedrijf was. In al die andere jaren heb ik niet anders ervaren. Ik heb inmiddels zeker 3 auto\'s via hem gekocht, ik heb ook 3 caravans bij hem gekocht. Ik was het soms niet met hem eens, maar hij heeft hetpt altijd goed opgelost. Ik heb zelden z\'on fijn en goed bedrijf ervaren. Ik zal het zeker een ander aanraden! Ik hoop nog veel fijne dingen met dit bedrijf mee te maken hebben.

• Reden bezoek Andere reden

Jan Schreur heeft voor mij bemiddeld bij de verkoop van onze camper. Alles zeer correct en recht door zee geregeld.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Al jaren met 2autos en1camper klant bij schreur. Soms zitten we wel eens niet op een lijn. Maar met praten komen We er altijd wel uit. Antoon

• Reden bezoek Andere reden

Reeds twee maal een nieuwe Knaus camper gekocht bij Jan en Jeanette. Beide campers naar volle tevredenheid. De service is prima en we worden altijd zeer correct te woord gestaan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Reactie op de 3 van Dhr de Boer uit Julianadorp, dit is correct opgelost maar wees dan ook zo netjes om dat dan ook te melden.

• Reden bezoek Onderhoud

Onze ervaringen zijn meer dan positief. Aan onze luifel hadden wij stukken en jan Schreurs was t dichtst bijzijnde bedrijf als dealer van thule. De spullen maandags besteld en dinsdags in huis. En als service werd t gebracht naar de boot door Tamara zodat wij niet de hele overtocht van Texel naar winkel hoefde te maken. Een tien met een griffel dus waar je als klant nog steeds t gevoel hebt klant te zijn. Dat hebben zij dus goed begrepen en waarderen wij enorm. Bedankt!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De mooie berichten die wij op deze site lazen gaven ons aanleiding de periodieke controle van onze caravan, door Jan Schreur te laten uitvoeren. Nou dat hebben wij geweten. De caravan werd gebracht met drie zeer kleine klachten. Deze werden aan de balie genoteerd. Tevens werd afgesproken, dat indien er een andere reparatie noodzakelijk was, wij hierover telefonisch geïnformeerd zouden worden als ook, welke kosten hieraan verbonden zijn. Ons mobiele nummer en die van de vaste lijn hiertoe achtergelaten. Bij het ophalen van de caravan vernamen wij dat er verschillende reparaties hadden plaats gevonden. Direct protest aangetekend dat dit tegen de gemaakte afspraken was! Mevr. Jeanette Revet zegt dat het haar spijt, maar ja, er gaat wel eens wat mis. Wij wensten de vervangen onderdelen te zien. Mevr. Revet zegt: sorry, sorry, deze onderdelen zijn zojuist met grofvuil afgevoerd!! De monteur krijgen wij niet te spreken en Jan schreur is zojuist voor een weekje op vakantie gegaan. Toegezegd wordt dat onmiddellijk een afspraak met ons zal maken als hij terug is gekomen. Dat is meer dan nodig, want thuiskomende met de caravan blijkt er een hele boel mis te zijn!! De distel bak blijkt niet te zijn afgesloten. De rubberen afdicht band hangt er los bij De vernieuwde gasslang moesten wij zelf maar monteren, want deze ligt op het bed. Bovendien blijkt dat bij de vochtmeting, het grote dakluik ernstig werd beschadigd doordat er deeltjes uitgeknipt zijn, bovendien waren er breuken zichtbaar. Dit alles nauwkeurig gefotografeerd en onmiddellijk als bijkomende klacht ingediend, alsook de mededeling dat wij het er niet bij zouden laten zitten. Want de rekening beliep € 563.55. Wederom werd ons, nu per mail toegezegd, dat onmiddellijk een afspraak zal worden gemaakt De gemaakte afspraken werden helaas niet nagekomen en dit bedrijf laat de boel mooi voor wat het is. Voor dit bedrijf hebben wij geen goed woord over. U bent dus gewaarschuwd!

• Reden bezoek Onderhoud

Gemoedelijkheid en zakelijkheid gaan hier uitstekend samen. Hierdoor ontstaat er ontspannen maar professionele sfeer. Klantvriendelijkheid ten top en altijd helpende handen. Daarom mijn camper hier gekocht. Zo\'n bedrijf gun je dat gewoon!👍

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Een goed bedrijf om een betrouwbare (gebruikte) camper te kopen. Met een persoonlijke benadering, en een zaak die weet waar ze over praten. Een aanrader voor zowel de beginnende camperaar als degene die een andere camper zoekt!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Voor reparatie van de Trumaverwarming bij Schreur geweest. Resultaat buitengewoon en wat zij beloven, maken zij ook waar. Wij gaan voor een volgende reparatie van de camper zeker weer naar Jan Schreur recreatie en wij kunnen dat zeker aanbevelen. Ook voor bestelde onderdelen van de camper zijn zij een aanrader, omdat er aandacht aan de bestelling wordt gegeven. Spreekwoord: Jan Schreur stelt je nooit teleur Jan Schreur recreatie voor de juiste reparatie.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij zijn helemaal verknocht aan de vrijheid van het camperen en werden tijdens onze zoektocht naar een betrouwbaar verhuur adres getipt over Jan Schreur Recreatie. En wat een warm bad was dat! Jeannette nam alle tijd ons te leren kennen en voelde haarfijn aan welk type camper we zochten. Vanaf onze eerste stappen binnen hadden we alle vertrouwen in het bedrijf en de huurwagen die we mee zouden krijgen. En terecht! We kregen uitgebreid uitleg bij het ophalen. Jeannette drukte ons op het hart vooral meteen contact op te nemen mocht er iets mis gaan en \"stuur af en toe een foto van waar jullie zitten, vinden we leuk!\". We hebben werkelijk een heerlijke vakantie gehad! En toen we een probleem met de boordaccu hadden, zijn we echt super geholpen door de mensen van Jan Schreur. We wisten meteen waar we aan toe waren, waar we heen moesten en het probleem werd opgelost! Jan Schreur, zorgeloos genieten! Nou en of! Daar is geen woord aan gelogen! De persoonlijke betrokkenheid, de rust, de bereidheid je te helpen, de flexibiliteit en de expertise! Dit is gewoon zoals het hoort. Jan Schreur verdient een dikke dikke pluim en heeft in ons een klant voor jaren.

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

ben in contact gekomen Met Jan en Jeanette bij de zoektocht van een tweedehands camper. we hadden er een gezien die ons zeer aanstond en daar opgesteld stond, helaas was deze verkocht. Jaenette vertelde os dat er een soortgelijke in het najaar binnen zou komen. Wij zijn daar na een telefoontje naar toe gegaan en waren meteen verkocht, en ondergetekende vertelde dat we een deal hadden. Daar wilde Jaenette niets van weten, eerst moesten wij er een dag mee op reis gaan en dan pas beslissen. Het is een zeer prettige zaak waar je bij binnenkomst meteen thuis voelt. Zeer bekwaam personeel die luisteren naar de klachten van de klant en daar naar handelen. Kortom een aanrader als u op zoek bent naar een geschikte camper. PS de koffie staat klaar ook als u niets koopt

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Op zoek naar een camper kwam ik terecht bij Jan Schreur. Ik wist zelf nog niet precies wat ik zocht en dat was nu precies wat Jan boven tafel wist te krijgen. Hij dacht mee en ging op zoek. Net zo lang tot mijn droomcamper er was. Razend enthousiast was ik. Maar Jan zei: \"Ga er maar een week over nadenken, dan kom je terug en dan gaan we het over de kosten hebben. Want aanschaf is één, maar het onderhoud kost ook geld\". Een week later nam hij alle tijd om dat te bespreken. De eerste keer dat ik met de camper op stap ging, liep ik natuurlijk tegen van alles aan. Maar elke keer hielp een belletje naar het bedrijf me weer verder. Ik heb de camper er in onderhoud en in de stalling en ben meer dan tevreden. Kortom, ik beveel het bedrijf echt aan iedereen aan!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

In 2008 zijn we bij Jan Schreur terecht gekomen op onze zoektocht naar een camper en we hebben eerst een camper gehuurd om te kijken of en hoe dit zou bevallen.We werden zeer goed geholpen en aangemoedigd te bellen als er problemen waren.De reis(3 weken)ging naar de Noordkaap om iets heel anders te proberen dan naar het Zuiden,wat we voorheen altijd deden met de tent(37 jaar).Meteen al in Duitsland bij de eerste stop waren we verkocht vanwege het vrije gevoel,het gemak van alles en de luxe.Meteen de eerste avond in Zweden kregen we de deur niet meer open,zodat we de verdere vakantie door de bijrijderdeur in en uit moesten .De volgende dag gelijk met Jan Schreur gebeld over de te nemen aktie.Hij kon ons geruststellen en adviseerde ons de deur maar op slot te laten. Ondanks het af en toe slechte weer toch een fijne vakantie gehad, waarbij we steeds op een kladblok opschreven wat onze wensen zouden zijn bij aanschaf van een camper. Bij het weer inleveren van de camper kregen we alle tijd om ons verhaal te doen en toen we met de wensenlijst tevoorschijn kwamen,was Janet zo behulpzaam met het uitwerken van de lijst dat het uiteindelijke resultaat was dat we diezelfde middag de camper die ons al was opgevallen hebben gekocht. Sindsdien kruisen we door heel Europa met ons droomhuis op wielen. De kwaliteit,klantgerichtheid en service zijn het sterkste punt van dit bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Jaren geleden een camper gehuurd bij Jan Schreur B.V. en toen al getroffen door de laagdrempeligheid en klantvriendelijkheid. Nu een top gebruikte camper aangekocht, wederom bij Jan Schreur B.V., nadat we behoorlijk wat andere bedrijven hebben bezocht. Niet even snel een verkooptransactie scoren, neen: het verkoopteam steekt eerst veel energie en geduld in het achterhalen van de echte wensen en verlangens van de klant en op basis van die uitkomst wordt een eerlijk koopadvies gegeven. Van koopadvies naar oplevering is een proces geweest, waarbij onze beleving als koper voortdurend centraal heeft gestaan. Een bedrijf met een visie over klanten en alle medewerkers dragen die visie uit: hulde! Intussen genieten wij volop van ons mobiele droomhuis!

Zandwilg 9 12

1731 LS Winkel