2 Jaar geleden hebben we om het camperen uit te proberen een camper gehuurd bij de fa Schreur. Toen al hadden we het gevoel \"heel speciaal\" te zijn. Door de goede ervaring, het enthousiasme en het meedenken in alles, besloten we om daar ook onze nieuwe camper te kopen. Ook voor het onderhoud en de opslag hebben we gekozen voor de fa Schreur. Door de servicegerichte en prettige manier van doen, hebben we voor en na iedere reis het gevoel een beetje thuis te komen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Dit bedrijf is door ons als zeer positief ervaren. Hier hebben ze een flexibele dienstverlening met hart voor de klant. Trots hebben wij dan ook hier weer onze nieuwe camper aangeschaft.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

2005 Hobby 600 camper ingeruild voor Toyota-hiacy (nieuw) en caravan hymer-future 2007 future ingeruild voor Eriba-touring 550 Zeer goede ervaring, afspraken worden nagekomen, transparante opstelling. Deskundig advies, ook na langere tijd.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Al 20 jaar klant bij Jan schreur en hebben goede ervaringen omtrent onderhoud,service en stalling.Defect aan caravan op vakantie werd in goed overleg besproken en opgelost. Onze vakantiestemming werd niet onderbroken en konden gewoon in die sfeer doorgaan en dat was belangrijk voor ons Top!!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

keurig net bedrijf die ondanks moeilijke tijden visie op toekomst heeft en een goeie service verleend

• Reden bezoek Onderhoud

Zandwilg 9 12