Afspraak is afspraak wordt netjes op gelost

Alles netjes uitgevoerd en gelost

zeer klantvriendelijk en goed vakmanschap geholpen

Kan niet beter. Zeer gastvrij

Top bedrijf

Prima service snel geregeld

Keurig personeel. Fijn dat ik leenauto kon mee krijgen.

prima service

geen opmerkingen

Afspraken goed nagekomen. Erg blij met onze Jaguar XJ. Dank Selles vóór de goede service!

Het is hier een prettige sfeer.

De uitleg en de personeelsontmoeting is prettig.

Spoed apk

Ik kwam er s'avonds achter dat mijn auto die dag gekeurd had moeten zijn maar omdat ik altijd een brief kreeg van de rdw en nu niet meer was me dat ontschoten. De volgende ochtend gebeld en kon gelukkig gelijk langs komen om de auto te laten keuren . Dus crisis gelukkig afgewend dankzij een meedenkende monteur. Top.

Fijne aankoop van een andere auto gedaan.

We hebben bij dit bedrijf een mooie Nissan Qashqai gekocht...ik heb met de auto eerder een proefrit gemaakt, maar wilde nog even rustig verder kijken bij een ander bedrijf. Na een maand toch nog een x wezen proefrijden met mijn vrouw, de inruil en overige voorwaarden ( nieuwe banden, 4 seasons vind ik niets). Gewoon een eerlijk bedrijf waarbij je een goede inruilprijs krijgt, en een fijne bak koffie....

Snelle en goede service

Goed autobedrijf

Ik ben heel tevreden over de service van Selles.

Ik word altijd korrekt geholpen, zeer naar tevredenheid!

Goed voor elkaar

Afspraken goed nagekomen. Prettige samenwerking.

Vorig jaar (2023) een Jeep Renegade aangeschaft bij Selles Auto’s met Bovag garantie. De auto bevalt erg goed. Er waren een aantal kleine technische probleempjes. Na telefonisch contact werden deze direct opgelost. Goede ervaring en service met Selles Auto’s door vriendelijk en deskundig personeel bij de verkoop, receptie en werkplaats.

Eccellente

Professionali,affidabili,seri.Articolo arrivato in tempi molto veloci.Soddisfatto,e consigliato.

• Ci consiglieresti? Si

Relaxed en goed geholpen

Als nieuwe klant; werd ik gelijk goed en relaxed geholpen…. Heb het ook weleens anders meegemaakt! Zeker aan te bevelen!

Prima dealer

Ik heb voor de tweede keer een jeep gekocht en ik ben zeer tevreden over de service en als je op zoek bent naar een echt goede en goed onderhouden auto, moet je hier kijken, ik raad het ten zeerste aan en doe de groeten aan de verkoper.

Prima garage en dealer

Vriendelijke mensen en gemoedelijke sfeer, goeie service en prettig in de communicatie.

gewoon heel goed

kan geen negative punten vinden alleen zeer positive

geweldig

Uitmuntend, kan echt niet beter !!!!! en dat al zoveeeeel jaren

Super!!

Deze week bij Selles mijn Jeep Renegade gekocht. Zelf nog redelijk onbekend met het merk maar we zijn ontzettend goed geholpen bij Selles. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar gewoon eerlijk geïnformeerd en geadviseerd. Er werd goed meegedacht over onze wensen en we konden ter plekke zonder afspraak een proefrit maken. Zeker een heel goed gevoel overgehouden aan de manier van verkoop en afhandeling.

Bedankt voor deze mooie review en veel plezier met jullie Jeep Renegade

tevreden

Betrouwbare garage waar ik met een gerust hart mijn auto onderhoud laat uitvoeren. Prijs/ kwaliteit ok

Bedankt voor uw jaren lange klandizie en tot de volgende x

Uitstekend service

Eerlijk en snel service

Bedankt en veel plezier met uw nieuwe RAM kinderzitverhoger

Vlot en correct

Specifiek onderdeel besteld van een auto, is vlot geleverd maar wel stevig aan de prijs

Kamperzeedijk 81 83

8281PC Genemuiden