3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring
Geachte lezer, helaas twee dure rekeningen vlak achter elkaar gehad wat volgens mij niet had gehoeven. De eerste reparatie was de stabilisatoerstang.. Later bleek het euvel nog niet verholpen. Rubbers moeesten worden vervangen. Dat had men eerder kunnen constateren!? Afspraak gemaakt om het te herstellen. De rekening die ik toen kreeg was van een 135.000 km beurt; 365, 85. Deze beurt was wel nodig maar is NIET GOED gecommuniseerd! Volgens baliemedewerker Erik was dat wel vermeld maar kon ik mij daar absoluut niets van herinneren. Zoals ik al memoreerde, de kleine beurt moest wel gebeuren omdat ik nauwelijks de 5000 km per jaar rijdt. De uitleg over de rekening van Erik was wel aanvaartbaar maar dat ik niet rekende op zo\'n grote rekening, geeft aan dat de communicatie onvoldoende is geweest. Daarkomt bij, dat de eerste en tweede reparatie in een afspraak had kunnen worden gemaakt. Ik wil als sugestie meegeven dat met de bevestiging van de reparatie datum ook de uit te voeren werkzaamheden worden vermeld. Tevens vind ik deze reactie mogelijkheid, voor wat klanten kunnen vertellen, véél te klein. Het wekt de indruk dat klanten hun verhaal met zulke kleine letters en schrijfruimte de moeite niet zullen nemen om hun verhaal te vertellen. Houdt rekening met de oudere klanten! Gepriegel met schrijven in deze, is zeker geen uitnodiging om feedback te geven.Ook al geef ik de feedback met mijn smart telefoon. Er zijn mogelijkheden om ook met de smartphone goede berichten te kunnen schrijven. Ik werk er dagelijks mee. Ik hoop op verbetering van zowel Auto Totaal als van de beoordelings mogelijkheid. Mvg René Robert